Icerige atla
Extraloob

Exl. Şiir Yarışması Katılımları

· 61 Yanıt · 4.1K görüntüleme · Sayfa 3 / 4
Yanıtlar
B
BrendiBelle OP ⭐ 18y
#41


arkadaşım ii güzel,tmm şiir yazabiliyorsun anladık ama tek bi şiirle yarışmaya katılabiliyorsun.biz şimdi hangi şiirini kaideye alcaz.hangisi üzerinden not vercez,söle bize ❓ lütfen birini seç ?!!!!!!! şiirlerinide bizle paylaştığın için teşekkürler ?!!!!!!...



vallahi kusurabakma 😊 tek şiirle katılma şartını görmedim. o nedenle bende estikçe yazdım.ozaman ilkini kaideye alın yeter 😊 mühim olan katılmaktı :D


tmm o zmn anlaştık ?!!!!!!!
H
#42
e artık sonucu bekliyoruz :S başka katılım yoksa seçimi biraz öne alsak ya 😄

ne bileyim sabırsızlanıyorum.
M
MaRJiNaL ⭐ 19y
#43

Mekanımız belli herkes gelsin
extraloob'u çok seversin
Girdiğinde çıkmak bilemessin
Sesimiz Yüksek extra Bizim....

Sesver extra Dünya Duysun
Biz Konusuyoruz Herkes Sussun
BeğenMeyenler kaybolsun
extra Özentilere kapak olsun


extra extra
Dünya Çapında bir mekan
Ayağa kalkıp Selamlayın uLan


Sanki Forum yok ne olacak
Böyle söyleyen Kahrolacak
Sesimiz Gelsin Herkes DinLesin
Ses Ver extra Dünya İnlesin...

Yönlendireceğim tek mekan
Ayağa kalkıp izleyin ulan
Mekan sahibi baba OKAN
Buralar size kalmaz sanmam




Site Benim Ayağına Yatmayın
Bu sitede Hepimizin Unutmayın
En Sert rüzgarda bile yıkılmayız..
Muabbet olmasa BiLe Sıkılmayız




Şiirin ismini Siz bulun

10 numara şiir kardeş tam raplik ?!!!!!!
B
BrendiBelle OP ⭐ 18y
#44
e artık sonucu bekliyoruz :S başka katılım yoksa seçimi biraz öne alsak ya 😄

ne bileyim sabırsızlanıyorum.


sabırsızlanma 5gün bişey kaldı.ileri alamayız çünkü o zmna kdr yarışmaya katılan arklar olabilir ?!!!!!!!
S
saladin34 ⭐ 19y
#45
sonuçları merakla bekliyorum 😊
T
TuffEnuff ⭐ 19y
#46
6. Sınıfta Yazdığım ßir Şiiri Paylaşmak İsterim

Ne Bakıyon ßana Öyle

Dayanamıom Gel Söyle

Evde ßir Tane Yatak Var

Yaşasın 23 Nisan!

(Lütfen Saygı Ozamanlar ßöyle ßişi Yazabildim Anca xD)
H
#47
ooo seninki gene iyiymiş 😊 benim ilk yazdığım şiirde aynen şöyle 😄

gemide yelken,
sevgilim, sevgilim derken.
pastırma sucuk yerken.
adana ya giderken,
ayağım takıldı düştüm
:S
T
TuffEnuff ⭐ 19y
#48
ooo seninki gene iyiymiş 😊 benim ilk yazdığım şiirde aynen şöyle 😄

gemide yelken,
sevgilim, sevgilim derken.
pastırma sucuk yerken.
adana ya giderken,
ayağım takıldı düştüm
:S


Tmm Simdi Yazdığım Şiirin Değerini Anlıyorum 😆
M
McTIGER ⭐ 19y
#49
yalancım !!!

Hergün,Hergece Seni Bekliyorum,
Sensiz Gecen Günlerimi Günden Saymıyorum
yalan !! yalan !! sözlerin biliyorum
gözlerin masum bakışların yalan !!
Bana Söylediklerin masum gülümseyisin
Seni Seviyorum diyişin yalan yalan !!
Hatırlarmısın bebeğim parklarda yürüyüşümüzü
Çocuk gibi koşturmamızı düşün
Hayallerimizi hatırla bebeğim
Bekleyecektin Evlenecektik yalancım
Sözlerin, Gözlerin Herşeyin yalan !!
Sen yalanlarınla yaşadın, ben yalanlarınla
yok oldum yalancım !!!
H
#50
evet son gün. hadi bakalım. dananın kuyruğunun koptuğu gün bugündür 😄
E
E0N ⭐ 19y
#51
Son gün bugunmü? Sonuclar bu topic e mi açıklancak?
S
saladin34 ⭐ 19y
#52
artık yazsanız kim kazandı diye
E
E0N ⭐ 19y
#53
Harbi ya Yarışma bitti sonuclar nerde?
H
#54
hakketentten haa 😊 1-2 güne açıklanıyodu gööya sonuçlar 😊 brendi hocam sonuçları açıklasan artıkın 😊
B
BrendiBelle OP ⭐ 18y
#55
hakketentten haa 😊 1-2 güne açıklanıyodu gööya sonuçlar 😊 brendi hocam sonuçları açıklasan artıkın :)


sonuçlar açıklandı.sen uyu daha 😈
H
#56
hakketentten haa 😊 1-2 güne açıklanıyodu gööya sonuçlar 😊 brendi hocam sonuçları açıklasan artıkın :)


sonuçlar açıklandı.sen uyu daha 😈


sonuçlar kişiye özel pm le mi açıklandı acaba 😈 biz neden göremedik ❓ ❓
E
E0N ⭐ 19y
#57
Evet söleseniz veya hangi topic te
E
E0N ⭐ 19y
#59
ben buldum arkadaşım 😊 buyur.

viewtopic.php?f=264&t=59653&hilit=

saol bu arada 2. olmuşsun tebrikler 👍
H
#60
teşekkürler 😊

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: