arkadaşım ii güzel,tmm şiir yazabiliyorsun anladık ama tek bi şiirle yarışmaya katılabiliyorsun.biz şimdi hangi şiirini kaideye alcaz.hangisi üzerinden not vercez,söle bize ❓ lütfen birini seç ?!!!!!!! şiirlerinide bizle paylaştığın için teşekkürler ?!!!!!!...
vallahi kusurabakma 😊 tek şiirle katılma şartını görmedim. o nedenle bende estikçe yazdım.ozaman ilkini kaideye alın yeter 😊 mühim olan katılmaktı :D
tmm o zmn anlaştık ?!!!!!!!