1 dk ben koyuyorum topic i
Exl. Şiir Yarışması Katılımları
· 61 Yanıt · 4.1K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 4
Yanıtlar
özür dilerim flood yapıyorum ama topic kalkmıs ve bnm şiirde gitmiş
:evil:
:evil:
F
FREDoOM_TR
⭐ 19y
ffrr senin şiir qüzel olmuş:):):) Ark.Bendee Yeni Geldim İnş.Benim için iyi Geçer burada zaman şimdiden h.bulduk:)
ExtraLooB Aşkı 😉
Sörf yapıyordum internette
Bırde baktım oda ne
Extraloob yazıyor üzerinde
Girdim gördüm ve Süper Bir Site ?!!!!!!!
İşte Karşımızda işte
Extraloob.com Diye ?!!!!!!..
Hadi Gelin sizde görün mükkemmel ötesini
Extraloob da yeniyim
Ama sevdim Bu söyliyim:D:D
Tekrar H.bulduk:)
ExtraLooB Aşkı 😉
Sörf yapıyordum internette
Bırde baktım oda ne
Extraloob yazıyor üzerinde
Girdim gördüm ve Süper Bir Site ?!!!!!!!
İşte Karşımızda işte
Extraloob.com Diye ?!!!!!!..
Hadi Gelin sizde görün mükkemmel ötesini
Extraloob da yeniyim
Ama sevdim Bu söyliyim:D:D
Tekrar H.bulduk:)
arkadaşlar şiirleriniz koycağınız topic burası.eğer diğer topiğe yazdıysanız şiirleriniz lütfen buraya geçirin çünkü o topicteki şiirler yarışma dahiline alınmayacaktır ❗ ?!!!!!!!
özür dilerim flood yapıyorum ama topic kalkmıs ve bnm şiirde gitmiş
:evil:
arkadaşım senin şiirin bu topicte ve doğru topicte merak etme ?!!!!!!!
F
FREDoOM_TR
⭐ 19y
Güzel ßi Yarışma oLucak qibi ama ßen ŞiiRi Ölesine Yazdım:):) Yarışma için DeiL:)) Zati Herr Halinden ßeLLi!!:D
evet inşallah güzel bi yarışma olcak.katılımcıların daha çok olmasını bekliyordum ama daha yarışma bitiş sürecine var. o zmna kdr katılımların daha çok olcağına eminim ❗ 😉
Bambaşka bir şey seni sevmek benim için.
Mutlulukların en büyüğü,
Ulaşılmayan hayallere ulaşmaktan daha yüce...
İçerimde bir yerlerde,
Sen yokken bile ;
Seni yaşamak her zerremde,
Kokunu duymak,
Boynuna sarılmak,
Uzaklarda olsan bile...
Düşlerimden silememek,
Silinsede geri döndürmek
Aynı yere
Sevmiyorum artık diye yalan söylemek,
Yada söylemeye çalışıpta becerememek...
Her an , dinlenmeden bir an bile;
Seni düşlemek,
Ellerini sıkı sıkı tutmak,
Ve bırakmamak sonsuza kadar...
Bambaşka seni sevmek,
Hayat bitse bile
O bitmez içimde
Nice sevgiden daha yüce...
Seni sevmek;
Hayattan daha öte bende...
Mutlulukların en büyüğü,
Ulaşılmayan hayallere ulaşmaktan daha yüce...
İçerimde bir yerlerde,
Sen yokken bile ;
Seni yaşamak her zerremde,
Kokunu duymak,
Boynuna sarılmak,
Uzaklarda olsan bile...
Düşlerimden silememek,
Silinsede geri döndürmek
Aynı yere
Sevmiyorum artık diye yalan söylemek,
Yada söylemeye çalışıpta becerememek...
Her an , dinlenmeden bir an bile;
Seni düşlemek,
Ellerini sıkı sıkı tutmak,
Ve bırakmamak sonsuza kadar...
Bambaşka seni sevmek,
Hayat bitse bile
O bitmez içimde
Nice sevgiden daha yüce...
Seni sevmek;
Hayattan daha öte bende...
evet inşallah güzel bi yarışma olcak.katılımcıların daha çok olmasını bekliyordum ama daha yarışma bitiş sürecine var. o zmna kdr katılımların daha çok olcağına eminim ❗ ;)
hehe kafam allakbullak olmustu o mesajları yazarken k.bakmayın + 😳 🙄
H
hayaletkurt
⭐ 19y
*-*-*-*- KORKUYORUM -*-*-*-*
Söylenen bin türlü yalandan,
Delice geçip giden zamandan.
Seni sevmekten değil,
Kaybetmekten korkuyorum.
Güneşin tekrar doğmamasından,
Kalbimdeki sonsuz karanlıktan.
Senin yanında olmaktan değil,
Hasretinden korkuyorum.
Karamsarlaşmış umutlardan,
İçime dolan soluklardan.
Beni sevmemenden değil,
Unutmandan korkuyorum.
Sensiz geçecek ömürden,
Seni unutacak gönülden.
Gözyaşlarımdan değil,
Ağlayamamaktan korkuyorum.
Karanlığa demir atmaktan,
Özlemle ardından bakmaktan.
Ben yalnızlıktan değil,
SENSİZLİKTEN KORKUYORUM....
Tamamen bana aittir 😊
Söylenen bin türlü yalandan,
Delice geçip giden zamandan.
Seni sevmekten değil,
Kaybetmekten korkuyorum.
Güneşin tekrar doğmamasından,
Kalbimdeki sonsuz karanlıktan.
Senin yanında olmaktan değil,
Hasretinden korkuyorum.
Karamsarlaşmış umutlardan,
İçime dolan soluklardan.
Beni sevmemenden değil,
Unutmandan korkuyorum.
Sensiz geçecek ömürden,
Seni unutacak gönülden.
Gözyaşlarımdan değil,
Ağlayamamaktan korkuyorum.
Karanlığa demir atmaktan,
Özlemle ardından bakmaktan.
Ben yalnızlıktan değil,
SENSİZLİKTEN KORKUYORUM....
Tamamen bana aittir 😊
H
hayaletkurt
⭐ 19y
Hızımı alamadım bir tane daha 😄
*-*-*-*- SON ÇARE -*-*-*-*
Ufukta güneş doğmazsa artık,
Ve kuşlar ötmez olursa.
Güneş yok, ay yok, zifiri karanlık
Nefesimle günler boğulursa.
Denizde sular kurursa nedensiz,
Ve dalgalar sahile vurmazsa
Işık yok, umut yok, herkes sessiz
İsyan bayrakları kadere açılırsa.
Sevda ateşiyle kararsa yürekler,
Ve taş üstünde taş kalmasa.
Zaman durmuş, ve biterken ümitler,
Günler ebediyete ulaşırsa.
Tam tükenirken hatıralar,
Ve yüreğim yanarken sensizliğime.
Mezar yok, toprak yok, neye yarar
Son çare ÖLMEK düşer bedenime....
Amma duygusal oldum bu aralar yahu:S yaşlılık adamı duygusallaştırır demişerdi de inanmamıştım 😊
*-*-*-*- SON ÇARE -*-*-*-*
Ufukta güneş doğmazsa artık,
Ve kuşlar ötmez olursa.
Güneş yok, ay yok, zifiri karanlık
Nefesimle günler boğulursa.
Denizde sular kurursa nedensiz,
Ve dalgalar sahile vurmazsa
Işık yok, umut yok, herkes sessiz
İsyan bayrakları kadere açılırsa.
Sevda ateşiyle kararsa yürekler,
Ve taş üstünde taş kalmasa.
Zaman durmuş, ve biterken ümitler,
Günler ebediyete ulaşırsa.
Tam tükenirken hatıralar,
Ve yüreğim yanarken sensizliğime.
Mezar yok, toprak yok, neye yarar
Son çare ÖLMEK düşer bedenime....
Amma duygusal oldum bu aralar yahu:S yaşlılık adamı duygusallaştırır demişerdi de inanmamıştım 😊
_
_DreaMTurK_
⭐ 19y
- Resim Silinmiş.
SeNi SeViYoRuM [Klasik Ama Anlamlı]
ѕєη gözℓєяιм∂є ∂αмℓα, ∂υ∂αкℓαяıм∂α тüякü, уüяєğιм∂є ѕєν∂αѕıη.
єямιуσя ∂σяυкℓαяıηα, υzαтѕαм єℓℓєяιмι,σкşαѕαм вє∂єηιηι, кσкℓαѕαм ѕєηι.
ηє ∂üşєяιмє υℓαşıя ѕσℓмαуαη çιçєğιм, кüℓℓєηмєz αℓєνιη.
ιѕтєѕєм∂є υηυтαмαм ∂αмαяℓαяıм∂α кαηıм, ѕσℓ∂υğυм ηєƒєѕѕιη.
--------------`·.(¨`·.·´¨)..·´------------- --
ѕєη üмι∂ιмѕιη,уσℓℓαя υçѕυz, ∂αğℓαя вєη∂ιм gι∂єяιм.
є¢єℓ тαяℓαм σℓѕαη,güℓüмѕєя,вαнçєη∂є güℓ вιтєяιм.
νυяαм νυяαм αѕıяℓαя gєℓιя υѕαηмαм ѕєηι вєкℓєяιм.
ιçιм∂єкι αℓєν уαηgıη, υмυт ∂єяуαм σкуαηυѕ ѕєνgιℓιм.
уαşαмαкмı؟вє∂єηιм тσρяαğıη, кαℓвιм ѕєηιη мєℓєğιм.
σℓмαz ∂єѕєη уüяєğιм αğℓαя. нєя zαмαη ѕєηιηιм.
яυмυz güηвαтιмι ηємяυт αğℓαѕαη∂α кıя çιçєğιмє ραяℓαяıм.
υмυт çöℓℓєяιηє уαğмυя σℓυя, вυℓυтℓαяα яєѕт çєкєяιм.
мαѕυм∂υя уüяєğιм,ιℓк нαяƒℓєя∂є ѕαкℓı,νєя кιℓι∂ι zιη¢ιяℓєяιη.
- Resim Silinmiş.
SeNi SeViYoRuM [Klasik Ama Anlamlı]
ѕєη gözℓєяιм∂є ∂αмℓα, ∂υ∂αкℓαяıм∂α тüякü, уüяєğιм∂є ѕєν∂αѕıη.
єямιуσя ∂σяυкℓαяıηα, υzαтѕαм єℓℓєяιмι,σкşαѕαм вє∂єηιηι, кσкℓαѕαм ѕєηι.
ηє ∂üşєяιмє υℓαşıя ѕσℓмαуαη çιçєğιм, кüℓℓєηмєz αℓєνιη.
ιѕтєѕєм∂є υηυтαмαм ∂αмαяℓαяıм∂α кαηıм, ѕσℓ∂υğυм ηєƒєѕѕιη.
--------------`·.(¨`·.·´¨)..·´------------- --
ѕєη üмι∂ιмѕιη,уσℓℓαя υçѕυz, ∂αğℓαя вєη∂ιм gι∂єяιм.
є¢єℓ тαяℓαм σℓѕαη,güℓüмѕєя,вαнçєη∂є güℓ вιтєяιм.
νυяαм νυяαм αѕıяℓαя gєℓιя υѕαηмαм ѕєηι вєкℓєяιм.
ιçιм∂єкι αℓєν уαηgıη, υмυт ∂єяуαм σкуαηυѕ ѕєνgιℓιм.
уαşαмαкмı؟вє∂єηιм тσρяαğıη, кαℓвιм ѕєηιη мєℓєğιм.
σℓмαz ∂єѕєη уüяєğιм αğℓαя. нєя zαмαη ѕєηιηιм.
яυмυz güηвαтιмι ηємяυт αğℓαѕαη∂α кıя çιçєğιмє ραяℓαяıм.
υмυт çöℓℓєяιηє уαğмυя σℓυя, вυℓυтℓαяα яєѕт çєкєяιм.
мαѕυм∂υя уüяєğιм,ιℓк нαяƒℓєя∂є ѕαкℓı,νєя кιℓι∂ι zιη¢ιяℓєяιη.
- Resim Silinmiş.
L
LoneLyWaLker
⭐ 19y
Sensizlik
Her gece seni tüm arzularımdan kazıyıp atmak istiyorum.
Yokluğuna sarılarak bir kez daha yerlere düşercesine.
Sabahın ilk ışıklarında nefesini nefesimde
Tenini tenimde hissetmek zorundamıyım.
Anlamak zorundamıyım sen olmayınca yapamayacağımı ...
Her gece seni tüm arzularımdan kazıyıp atmak istiyorum.
Yokluğuna sarılarak bir kez daha yerlere düşercesine.
Sabahın ilk ışıklarında nefesini nefesimde
Tenini tenimde hissetmek zorundamıyım.
Anlamak zorundamıyım sen olmayınca yapamayacağımı ...
işte bendede maniler
7 li hece ölçüsü ile yazılmıştır
------------------------
aşkım başa beladır
yarin gözü eladır
beni rahatlatan şey
bahçedeki heladır
-------------------------
Müdürün Yardımcısı
elindedir kamçısı
ceketsizken görürse
bizden cıkar acısı
-------------------------
extraloob extra
forumda bir numara
üye ol sende hadi
istemez senden para
-------------------------
msnde gezersin
arkadaşlık edersin
anan baban bi duysa
ozaman boku yersin
-------------------------
kökledim son gaz işte
koydum firen inişte
yuvalandı arkada
bizim keltoş enişte
-------------------------
cektim m4a1 i
oldum cs nin piiri
bir dust 2 yaparsak
koymam terorist diri.
---------------------------
maniler Dynastyden
rütbemi isterim ben
boşa mı kafa yordum
siz rahatca uyurken
---------------------------
kendim yazdım Alıntı değildir!!!!
Eğer kazanırsam rütbe istemiyorum...
7 li hece ölçüsü ile yazılmıştır
------------------------
aşkım başa beladır
yarin gözü eladır
beni rahatlatan şey
bahçedeki heladır
-------------------------
Müdürün Yardımcısı
elindedir kamçısı
ceketsizken görürse
bizden cıkar acısı
-------------------------
extraloob extra
forumda bir numara
üye ol sende hadi
istemez senden para
-------------------------
msnde gezersin
arkadaşlık edersin
anan baban bi duysa
ozaman boku yersin
-------------------------
kökledim son gaz işte
koydum firen inişte
yuvalandı arkada
bizim keltoş enişte
-------------------------
cektim m4a1 i
oldum cs nin piiri
bir dust 2 yaparsak
koymam terorist diri.
---------------------------
maniler Dynastyden
rütbemi isterim ben
boşa mı kafa yordum
siz rahatca uyurken
---------------------------
kendim yazdım Alıntı değildir!!!!
Eğer kazanırsam rütbe istemiyorum...
Hızımı alamadım bir tane daha 😄
*-*-*-*- SON ÇARE -*-*-*-*
Ufukta güneş doğmazsa artık,
Ve kuşlar ötmez olursa.
Güneş yok, ay yok, zifiri karanlık
Nefesimle günler boğulursa.
Denizde sular kurursa nedensiz,
Ve dalgalar sahile vurmazsa
Işık yok, umut yok, herkes sessiz
İsyan bayrakları kadere açılırsa.
Sevda ateşiyle kararsa yürekler,
Ve taş üstünde taş kalmasa.
Zaman durmuş, ve biterken ümitler,
Günler ebediyete ulaşırsa.
Tam tükenirken hatıralar,
Ve yüreğim yanarken sensizliğime.
Mezar yok, toprak yok, neye yarar
Son çare ÖLMEK düşer bedenime....
Amma duygusal oldum bu aralar yahu:S yaşlılık adamı duygusallaştırır demişerdi de inanmamıştım :)
arkadaşım ii güzel,tmm şiir yazabiliyorsun anladık ama tek bi şiirle yarışmaya katılabiliyorsun.biz şimdi hangi şiirini kaideye alcaz.hangisi üzerinden not vercez,söle bize ❓ lütfen birini seç ?!!!!!!! şiirlerinide bizle paylaştığın için teşekkürler ?!!!!!!...
ne zmn açıklancak??
ayın 1inde yarışma bitiyor.2-3gün içinde sonuçlar açıklanır ?!!!!!!!
T
The_JackaL
⭐ 18y
HATIRALAR
mümkün değil hatıralrı unistall etmek
alt f4 deyik gitmek
hata raporlarıyla terk ettin beni
yeni bir aska kalbim error dedi
senden disconnet oldum sevgilim
ctrl alt delete bile yaramıyor kalbime
ne counter ne need for speed
sen artık geri donusum kutusundasın yürü git...
nasil ama 😄 biraz eğelence katalım dedim
mümkün değil hatıralrı unistall etmek
alt f4 deyik gitmek
hata raporlarıyla terk ettin beni
yeni bir aska kalbim error dedi
senden disconnet oldum sevgilim
ctrl alt delete bile yaramıyor kalbime
ne counter ne need for speed
sen artık geri donusum kutusundasın yürü git...
nasil ama 😄 biraz eğelence katalım dedim
süpper olmuş tuttum . ses uyumu çok iyi olmuş,güzel bi birleşim . gerçekten çok güldüm ?!!!!!!!
H
hayaletkurt
⭐ 19y
arkadaşım ii güzel,tmm şiir yazabiliyorsun anladık ama tek bi şiirle yarışmaya katılabiliyorsun.biz şimdi hangi şiirini kaideye alcaz.hangisi üzerinden not vercez,söle bize ❓ lütfen birini seç ?!!!!!!! şiirlerinide bizle paylaştığın için teşekkürler ?!!!!!!...
vallahi kusurabakma 😊 tek şiirle katılma şartını görmedim. o nedenle bende estikçe yazdım.ozaman ilkini kaideye alın yeter 😊 mühim olan katılmaktı 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap