Icerige atla
Extraloob

Eurovision'a kim katılsın

· 53 Replies · 3.2K views · Page 2 / 3
Replies
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#21
orayı kaldıracak hatun Hande YENER, erkek ise Hayko CEPKIN olacaktır.
K
Kanya ⭐ 18y
#22
İronik değil mi?

- Resim Silinmiş.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#23
İronik değil mi?

- Resim Silinmiş.


wayyy tatlı görsel olur bunu da gördüğümüze göre banko hande apla katılacaktır 🕵️
C
ChrsNYC ⭐ 18y
#24
İronik değil mi?

- Resim Silinmiş.

ki ironiğin daniskası 🍿
ustam onu bunu gecte başarılar dileyen hiphoplife.net
e hani nerde rap-pop çatışması okadar bağırıp duruolar 😄
t-rap'in en büyük yuvasında yaşanıyor bu
bi de okadar çok pop müziğe karşı tavır almışlardiki hesabı kayıp 🤔 ☕
ha diceksinki burası türkiye burada gariplik çok eyw. ozaman 😁
T
Tarantella ⭐ 19y
#25
Hayko dinlemem ama onun gibi garip tipler çok prim yapıyor. hayko katılsın


+1 (bkz: lordi)
J
Journalist ⭐ 19y
#26
Hande Yener 'in Eurovision da diğerlerine göre bir adım önde olduğu inancındayım ☕
K
Kanya ⭐ 18y
#27
İronik değil mi?

- Resim Silinmiş.

ki ironiğin daniskası 🍿
ustam onu bunu gecte başarılar dileyen hiphoplife.net
e hani nerde rap-pop çatışması okadar bağırıp duruolar 😄
t-rap'in en büyük yuvasında yaşanıyor bu
bi de okadar çok pop müziğe karşı tavır almışlardiki hesabı kayıp 🤔 ☕
ha diceksinki burası türkiye burada gariplik çok eyw. ozaman 😁


Hayır da, sagopaya oy vereceğimize handeye veririz diyoruz bizde.
Anladın değil mi? 😉
A
Audrey ⭐ 19y
#28
ŞEBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
E
extasi ⭐ 18y
#29
Hayko onde Gidio. Bencede Hayko Yakısır.
E
EFendi OP ⭐ 19y
#30
hande'nin gözü kesmez bence yarışmayı
H
#31
Bence hadise gitmelidir,yada hepsi gitsin. hepsi beraber iyi olur 😜 ehehe.
I
#32
f) Cengiz Kurtoglu
A
addIcFb ⭐ 19y
#33
Şebnem Ferah
P
PhaetoN ⭐ 18y
#34
oldu olacak en iyi Ajdar gitsin patlama olur valla 😄
.NET
.NET ⭐ 19y
#35
oldu olacak en iyi Ajdar gitsin patlama olur valla :D

Sahnedeki muz şovuyla çıldırtır herkesi 😁
[F New]Solo Gitarist
E
extasi ⭐ 18y
#36
f) Cengiz Kurtoglu



CenGiZ KuRTOĞLu Katılsa Keşke. Gelin Olmuş Gidiyorsunu Soyledimi Tamam.
Yada Ümit besen - Şimdi Sen Olacaktın.
Windy
Windy ⭐ 19y
#37
tabiki hayko cepkin (: sorulması hata 😁
E
extasi ⭐ 18y
#38
Bende Haykoya Verdim Ama Cengiz Kurtoğlu İle - Ümit Besenin Yerini Tutamazlar 😄
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#39
Hadise yada Hayko
M
Mavi Reyiz ⭐ 19y
#40
-

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: