lütfen yazar mısınız
Europe warrior skilleri yok (açıklamada)
· 8 Yanıt · 3.3K görüntüleme 0 okuyor
8 Yanıt
İngilizcesini hazırlamışım, Türkçe'sini unutmuşum. Yaparım bir tane.
http://www.extraloob.com/forums/viewtopic.php?f=80&t=16616
Bu ingilizcesinin linki anlarsın eminim aşağı yukarı.
http://www.extraloob.com/forums/viewtopic.php?f=80&t=16616
Bu ingilizcesinin linki anlarsın eminim aşağı yukarı.
anladımda saol extraokk
birde ben yan skill olarak BARD verdim Bardda neleri açmam lazım?
acaba
ben warriorum(2 el kılıç)
birde ben yan skill olarak BARD verdim Bardda neleri açmam lazım?
acaba
ben warriorum(2 el kılıç)
anladımda saol extraokk
birde ben yan skill olarak BARD verdim Bardda neleri açmam lazım?
acaba
ben warriorum(2 el kılıç)
Hızlı koşmayı falan aç mag. attack vuranları açma anlamsız çünkü full str olacaksın.
anladımda saol extraokk
birde ben yan skill olarak BARD verdim Bardda neleri açmam lazım?
acaba
ben warriorum(2 el kılıç)
Hızlı koşmayı falan aç mag. attack vuranları açma anlamsız çünkü full str olacaksın.
anladım ama orda değişik bilmediyim yazılar var
mesela bind
ben şundan soruyom hanı bazılarında attack yazmıyo ama canavara zehir filan atıyo yaa onları açmıyım diye rahatsız ediom Mr. Green
anladımda saol extraokk
birde ben yan skill olarak BARD verdim Bardda neleri açmam lazım?
acaba
ben warriorum(2 el kılıç)
Hızlı koşmayı falan aç mag. attack vuranları açma anlamsız çünkü full str olacaksın.
anladım ama orda değişik bilmediyim yazılar var
mesela bind
ben şundan soruyom hanı bazılarında attack yazmıyo ama canavara zehir filan atıyo yaa onları açmıyım diye rahatsız ediom Mr. Green
Yok ne rahatsız etmesi. Razz Onları açarsan sürekli eline harp alıp tekrar kılıç alıp uğraşman gerekir bu da PVP için yararlı değil bence. Ben de bard uzmanı değilim karakter yapılandırmalarında bard rehberi varsa ona bak derim.
bard da bence hzılı koşma tabiki
ve noisy skilini aç
böylece active olan mob ları passive yapabilirsin Wink
ve noisy skilini aç
böylece active olan mob ları passive yapabilirsin Wink
bard da bence hzılı koşma tabiki
ve noisy skilini aç
böylece active olan mob ları passive yapabilirsin Wink
dikkati alıcam thx extraokk
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap