ya arkadaşlar crosbow um ve buff olarakta creric i açtım hangi skilleri açmam gerektigini tam olarak söylerseniz sevinirim
böyle konuların oldugunu biliyorum ama hiç birisi sorunumu çözmedigi içini bu konuyu açma gereği duydum modlardan kilitlememelerini rica edicem 👍
EURO çarlarda skil sorunum var !!!!
· 4 Yanıt · 1.7K görüntüleme 0 okuyor
4 Yanıt
Bless spell,recory division,holy spell.Bunlar acmak için 2 tane aan skil vardı adını unuttum onları uplaman lzm.Charity ve Faith gibi biseydi galiba.Bunalr sadece sana yrdm eder.Bide party için gereknler var onlarda geri kalanların cogu oluyor.
çok saol kardeş bide bunu resimle anlata bilcek varsa çok güzel olur :D
N
NigHT_FounDeD
⭐ 19y
Tavsiyem Warrior ac yan skil olarak niye diye sorarsan iron skin ve mag skini acıncap warriorla yatma ihtimalin cok düşük ve pwp de cok sağlam rogue & warrior olmanın kötü yönü biraz yawaş koşucaksın ama bence sağlam olucaktır
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap