Icerige atla
Extraloob

En sonunda kafayı yicem yaffff

· 3 Yanıt · 901 görüntüleme
F
FATAL1TR OP ⭐ 19y
#1
Deli Oldum Ama Ya Burda Hiçbir No Dc Çalıştıramadım Yada SroBot İle Çalışmıyor Birisi No Dc Versin Yoksa Deli Olcam Yaw Sitedeki Bütün No Dc Leri Denedim Hiç Biri SroBot İle Çalışmıyor.
3 Yanıt
P
#2
kardeş extraclient işe yarıyor aouto train deniyor ama ayar menüsü gözükmüyor!
Q
Quattro ⭐ 19y
#3
dostum rumatu loader varya o programla no dc kulanabılıyorsun orda isro ozelıgını ısaretledıgınde isro ile no dc oluyor ve no dc gerek kalmıyo....

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: