yorumlarınızı beklıorum. ya boswer acıkcası mesaj sayım 500 olunca sevıyem artar dıe yazdım xD :P:P:P
Süresizce banlanırsan tadın damagında kalır... ❗
ya bırde benım arkadasımıda oyle banladılar ıp yı degıstırıp gırdı . mert5001 felan var banlıorlar yıne kayıt oluo ama bole bıse ıstemem tabı