Şuan çarşı önde götürüyor. Doğal haliye 😆
En İyi Taraftar?
· 26 Replies · 5.4K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
elbette çArşı
hiçbiri sin:
ÖLÜMÜNE TEXAS 🤘
ÖLÜMÜNE TEXAS 🤘
M
Mavi Duman
⭐ 16y
hiç tartişmaya bile gerek yok Çarşi tabii ki varmi okadar ateşli taraftar var mi okadar desibel rekorlari kiran taraftar
Bn fenerbahçeliyim ama açık ara Çarşı önde
Anket Durumu :
ÇARŞI [ 10 ]
GENÇ FENERBAHÇELİLER (GFB) [ 9 ]
ULTRASLAN (uA) [ 8 ]
ÇILGINLAR [ 1 ]
Çok çekişmeli 🤤
ÇARŞI [ 10 ]
GENÇ FENERBAHÇELİLER (GFB) [ 9 ]
ULTRASLAN (uA) [ 8 ]
ÇILGINLAR [ 1 ]
Çok çekişmeli 🤤
Log in to write a reply.
Log In