Icerige atla
Extraloob

En İyi Marka Hangisi

· 50 Replies · 3.7K views · Page 2 / 3
Replies
S
#21
Adidas !
O
#22
Maxima pazarda 20 Lira 😆
Nike güzeldir.
G
#23
Tabikide nıke manyak ayakkabılar var mesela mercurial siyah olanına bayılıyorum ondan alcam ben bir dahaki ayakkabımı

sen sokakta kramponlamı dolasıyosun 😆 😆 😆
T
Torquel ⭐ 19y
#24
Çim saha adidas,halı saha ve gündelik için nike'dan vazgecmem.Converse almıstım güzeldi rahattı.
B
bannedddd ⭐ 19y
#25
Tiffany'nin burda ne işi var anlayamadım. 😁

Benim tercihim değişir. Ayakkabılarımın %75'ini converse olusturur. Esofman, t-shirt gibi şeylerimi de adidas ya da nike'dan alırım. (:
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#26
Nayk
[ek #12654]
S
#27
And1 'da Olsaymış Aslında 😊
Malzemeleri Çok Sağlam 😈
M
MakmeN ⭐ 19y
#28
adidas tabiki
S
SERE ⭐ 19y
#29
nike ın ürünleri üzel

ama adidas daha kaliteli
M
MoonLife ⭐ 19y
#30
Converse 😎
E
eFe ⭐ 19y
#31
kesinlikle Nike
.NET
.NET ⭐ 19y
#32
ADiDAS. Şu an en son seriesi olan T-Mac Serie var bende 😄 Ama basketbol topum Nike'dan 😄
[F New]Solo Gitarist
X
Xanthos ⭐ 19y
#33
Çarşamba pazarı
C
CacaO ⭐ 18y
#34
NİKE NİKE NİKE .......
S
Stephanos ⭐ 19y
#35
Çarşamba pazarı

Pazar Pazarı FTW 😁
S
StickControl OP ⭐ 19y
#36
Çarşamba pazarı

Salpa
açılımı = salıpazarı 😎 😁
O
Old School ⭐ 19y
#37
Nike tabikide 😜
O
#38
Mp nerde? 😆
S
StickControl OP ⭐ 19y
#39
Mp nerde? 😆

walla hacım Mp kullanmadım hiç 🙄 😆
A
addIcFb ⭐ 19y
#40
Nike

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: