Icerige atla
Extraloob

En iyi Full STR Glavıe

· 28 Replies · 6.1K views · Page 2 / 2
Replies
E
ebri ⭐ 19y
#22
olay budur Wink Very Happy
E
ebri ⭐ 19y
#23



arkadaslarr bana en ıyı full str glavıe charın nasıl olması gerektıgının anlatırsanız sevınırım

bır daha nuke acarsam tovbe.

tesekkurler


nuker nasıl kasılır blmeyen bi acemi daha Very Happy glavie dewam et Wink işi bilen nuker karsna cknca yatpta aglama ama


intçiden cacık olmas
Full str cold glavieyim
önmde şu ana kadar bir intçi duramadı
hatta kendimden 10 lvl yüksek intçi kestiğim bile oldu
adam bana vurmadan bi kafaya indirdim
hem stun hem frozen oldu
zaten 1 gıdım canı war 2-3 skillde yatırdım
FOREWA FULL STR GLAVIE


sen poseidonda kassana bi cold glavier! yaza kadar 90 ol bnde olayım oyuna dondukten snra bakarız artık cacıkmı diilmi 😊 bu devirde cold reduce yapamayn warsa kendi ayıpı chosen haklı bosu bosuna cold acıonuz 😊 bsm serverdada wr cold glavier hem mrak etme cok gorduk onlardan 😊 cacık olmayanlar onlar
S
Sniker ⭐ 19y
#24

al sana en iyi full str glavie build i.
bu devirde cold reduce yapmayan kaldiysa kendi ayibi
-Resim Silinmiş.
-Resim Silinmiş.

ömrüm boyunca farm yapsam bu skilleri açamam ben Mr. Green Mr. Green
Edit: Yaw biz cold u 80 yapsak light 60 da kalsa olmaz mı?
E
ebri ⭐ 19y
#25
ömrün boyunca kaspta yapamıosan demekki sen char kasmıosun 😊
ben bu charı bliorum cok kısa bir surede bu hale geldi build bakımından! char kasmadıgın belli sanırsam ya da espiri yaptın Razz 😊
C
Ch0sen0ne ⭐ 19y
#26
senin tercihin tabiki ama light ta gordugun gibi parry ratio hızlı kosma ve mag. atak buflari var cold da ise sadece phy defans var ise yarar. sakin mag atak bizim isimize yaramaz deyip bi gaflette bulunma. ole dersen ozaman el yakma da acma oda mag atak...
S
Sniker ⭐ 19y
#27

senin tercihin tabiki ama light ta gordugun gibi parry ratio hızlı kosma ve mag. atak buflari var cold da ise sadece phy defans var ise yarar. sakin mag atak bizim isimize yaramaz deyip bi gaflette bulunma. ole dersen ozaman el yakma da acma oda mag atak...

----------------------------------------------
o zaman sorun şu: ya coldla gelen phy deff. ve ½ az dmge(bence bu çok gerekli açıldığında yatma ihtimaliniz çok çok düşer kanımca) ya da atack ve biraz hız bonusu.İkisinden biri tercih edilmeli
S
Sniker ⭐ 19y
#28

ömrün boyunca kaspta yapamıosan demekki sen char kasmıosun 😊
ben bu charı bliorum cok kısa bir surede bu hale geldi build bakımından! char kasmadıgın belli sanırsam ya da espiri yaptın Razz 😊

------------------------------------------
ben 57 lwl e kadar elle kastım o yüzden diyorum ama şimdi bota bağladım bende baydı artıkk.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: