damage olarak mı yoksa şekil olarak mı?
damage olarak fire, şekil olarak yine fire. 😆
>>>En hoşunuza giden imbue?<<< (CH)
· 40 Yanıt · 2.8K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
H
hellrider78
⭐ 18y
cold tabiki de..
Fire tabiki 😄
en seksi gözüken cold 😜 hele 10d de daha bir karizmatik
Baştan anket istiyorum yanlış işaretledimm 😄 Fire Fire:D
Baştan anket istiyorum yanlış işaretledimm 😄 Fire Fire:D
lol. 😆
O
Old School
⭐ 19y
Cold
ColD
cold
Cold 8)
coLd gibi simi var ya ^^
Lightning
Eğer sadece görsel olaraksa Lightning
Fire...
S
SuperNaturaL
⭐ 18y
Cold.
J
JawBreaker
⭐ 18y
Fire...
Topicleri hortlatmayı bırakıcak mısın?
tabiki light effectleri süper bi de taxide cok yardımcı
J
joLLy jaRin
⭐ 17y
bu soru böyle olmamalı bence hepsinin ayrı özellikleri var ama genel olarak düşünürsek.
light 😉
light 😉
I
IronyOfFate
⭐ 17y
Cold
bu soru böyle olmamalı bence hepsinin ayrı özellikleri var ama genel olarak düşünürsek.
light ;)
Gorsellik anlamında soruyorum
Ateşin parlamasından gözlerim kamaşıyo 😁
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap