Icerige atla
Extraloob

En hızlısı Chrome

· 24 Yanıt · 4.5K görüntüleme
Kalkandelen
Kalkandelen OP ⭐ 17y
#1

Chrome


En hızlısı Chrome Performans ölçüm yazılımlarıyla bilinen Futuremark şirketi, yalnızca internet tarayıcı performanslarını hedef alan Peacekeeper adlı yazılımının yeni versiyonunu yayınladı. PC, Mac, akıllı telefonlar ve tabletlerdeki tarayıcı hızını ölçen yazılım, Chrome’u şampiyon ilan etti.

Techno-Labs’in aktardığına göre PC ve Mac’te yapılan sonuçlara göre Google’ın Chrome’u en hızlı tarayıcı oldu. Chrome’dan sonra sırayla Opera, Firefox ve Internet Explorer geliyor. Apple Safari ise en yavaş Internet tarayıcısı oldu.

Akıllı telefon ve tablet statüsünde yapılan testlere göreyse tarayıcı en hızlı Apple’ın iPad 2 tablette çalışıyor. Samsung’un Galaxy Tab 10.1 tableti ikinci olurken, onu Acer Iconia W500, iPhone 4S ve Samsung Galaxy S2 takip ediyor.


Ps: Bende kullanıyorum çok memnunum bence haketmiş 🎅

Yorumları alayım ya sizce ? 😎

alıntıdır.teknoloji-haber.net
24 Yanıt
X
xlorxlarge ⭐ 18y
#2
Ben mozilla kullanıyorum ama hiç memnun değilim mozilla 9.0'ı bekliyorum ondada kasma ram harcama donma gibi sorunlar düzlemesse bende chrome kullanıcam galiba
The47
The47 ⭐ 18y
#3
linkleri yazmaya başlayınca tamamlama özelligi yüzünden chrome kullanıyorum başka bi sebebi yok aslında.
S
#4
kesinlikle ilk cıktıgı gunden beri chrome
L
Lemus ⭐ 18y
#5
Google çorumu bende seviyorum daha az yer kaplayıp daha az modülü var daha hızlı 😊
Ama Mozilla FTW
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#6
bende çıktığından beri chrome kullkanyrm çok memnunum.yalnız ferre sitelerinde bazen sayfa çöküyo.ilginç bi görünüm aliyo 😁 .forever chrome

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
J
Jaysean ⭐ 18y
#7
silkroadın resmi sitesine bağlanmıyor....
L
Lukreto ⭐ 17y
#8
chrome yi hiç bir tarayıcıya değişmem yıllardır kullanıyorum çok rahat , hızlı daha ne isteyebilirimki :-D
The47
The47 ⭐ 18y
#9
silkroadın resmi sitesine bağlanmıyor....


chrome'un degil joymax'ın ayıbıdır 😉
bluesman
bluesman ⭐ 17y
#10
ccc google chrome ccc 😁
N
Nz9 ⭐ 15y
#11
Explorer den nefret ettiğim kadar başka bi tarayıcıdan nefret etmiyorum. Bende Chrome kullanıcısıyım ve kesınlıkle en hızlısı bu. Eğer chrome ye bi alternatif yüklemek ıstersem pc me buda " Safari " olur anti explorer + mozilla ^^
Advance
Advance ⭐ 18y
#12
Uzun süredir kullanıyorum chrome çok memnunum, hiç sorun yaşamadım.Addonları da var zaten bol bol gerekirse kullanıyorum onları da.
R
RoqA ⭐ 17y
#13
Mozillam ile gayet mutluyuz 😜
M
#14
Ben eski kafalıyım IE kullanıyorum.Alışınca bırakmak çok zor oluyor 😜
C
Canova ⭐ 17y
#15
Browserlarda çok büyük bir devrim olmadığı süre isterse Mozilla Firefox sonuncu olsun ister başka bir şey olsun yine Mozilla dan vazgeçmem. Benim için bir yaşam tarzına dönüştü Firefox artık 😄
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#16
@MelancholyMan
ciddi olamazsın? 😁 valla sro için kullanırken sabahtan tıklıyodum ikindi/akşam falan derken açılıyodu

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
L
Lordzek ⭐ 16y
#17
ben mozerellaciyim beyler 😄

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
M
#18
@MelancholyMan
ciddi olamazsın? 😁 valla sro için kullanırken sabahtan tıklıyodum ikindi/akşam falan derken açılıyodu

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile

Başlığı gördükten sonra dedim artık bırakmalıyım 1-2 saattir chrome kullanıyorum . Alışmak çok zor 😁
Advance
Advance ⭐ 18y
#19
@MelancholyMan
ciddi olamazsın? 😁 valla sro için kullanırken sabahtan tıklıyodum ikindi/akşam falan derken açılıyodu

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile

Başlığı gördükten sonra dedim artık bırakmalıyım 1-2 saattir chrome kullanıyorum . Alışmak çok zor 😁

Alışırsın bro kullanılabilirlik açısından gerçekten güzel özellikleri var.
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#20
@MelancholyMan
ciddi olamazsın? 😁 valla sro için kullanırken sabahtan tıklıyodum ikindi/akşam falan derken açılıyodu

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile

Başlığı gördükten sonra dedim artık bırakmalıyım 1-2 saattir chrome kullanıyorum . Alışmak çok zor 😁

hayırlısı ossun bro:) kısa zamanada seveceksin 🍺

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: