Chrome sadece 2. mail vb için oturum açmak için lazım oluyor :p
🤝
Bi ara travian oynuyordum temsilcisi olduğum hesaplara girmek için opera ve chrome indirmiştim exploreride video indirmek ve üniversitenin otomasyon sistemine(sadece iede çalışıyor nalet) girmek için kullanıyorum 😎