Icerige atla
Extraloob

En hızlısı Chrome

· 24 Yanıt · 4.5K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
M
#21
1-2 kere denedim kullanmayı ama 5-6 sene IE kullandıktan sonra insan yadırgıyor.
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#22
Mozilla FTW
EXL | SRO | İŞKOLİK
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#23
Firefox candır ^^

Chrome sadece 2. mail vb için oturum açmak için lazım oluyor :p
[ek #12654]
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#24
Firefox candır ^^

Chrome sadece 2. mail vb için oturum açmak için lazım oluyor :p

🤝

Bi ara travian oynuyordum temsilcisi olduğum hesaplara girmek için opera ve chrome indirmiştim exploreride video indirmek ve üniversitenin otomasyon sistemine(sadece iede çalışıyor nalet) girmek için kullanıyorum 😎

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: