Icerige atla
Extraloob

En çok sevdiğiniz Dondurma

· 53 Replies · 5.2K views · Page 3 / 3
Replies
M
mertcangs ⭐ 18y
#41
Magnum Classic Sadece Ama Sadece

Bi Kere Classic Bulamadım Diye 5-6 Bakkal Dolaştım 😎
T
TheOne ⭐ 19y
#42
açıkta olanlar favorim ama iyi bir yerse yoksa magnum , cornet olur
4
4eweRSro ⭐ 18y
#43
Magnum Classic hiç bir dondurmaya değişmem ama sakızlıda güzel oluyor 😈 😈
L
LOveLyDaYs ⭐ 19y
#44
bizim burda osman usta var adam kendi yapıyo dondurmayı dondurma yicemiz zamn ondan başkasına gitmeyiz kendi yapıyo dondurmayı ama abi bi görcen magnum vs. yanında halt yemiş dondurmayı kouyor üstüne bi sos dökuyo zati o sos bitiriyo beni 🤤
O
#45
bizim burda osman usta var adam kendi yapıyo dondurmayı dondurma yicemiz zamn ondan başkasına gitmeyiz kendi yapıyo dondurmayı ama abi bi görcen magnum vs. yanında halt yemiş dondurmayı kouyor üstüne bi sos dökuyo zati o sos bitiriyo beni 🤤

Osman usta 😜
M
Midbroke ⭐ 18y
#46
bizim burda osman usta var adam kendi yapıyo dondurmayı dondurma yicemiz zamn ondan başkasına gitmeyiz kendi yapıyo dondurmayı ama abi bi görcen magnum vs. yanında halt yemiş dondurmayı kouyor üstüne bi sos dökuyo zati o sos bitiriyo beni 🤤

Osman usta :P


😁
B
#47
Dondurma sevmem,paramı başka işlere kullanırım. 😊
S
SnowFlake ⭐ 18y
#48
frigola "çikolatası gelenlere" 😁
magnum antep fıstıklı 🎅
S
Statuss ⭐ 18y
#49
magnum
R
Redefine ⭐ 19y
#50
Magnum Classic,Nugger,Frigola ...
N
#51
rome dondurmacısı favorım acık dondurmada limon+kakao+karadut mm 😁 😁 nogger,callippo ananas (eskı tarıh kalktı artk bı portakal var onunla ıdare edıyoruz) magnum-beyaz buyu :mrgreen:bıde tabıkı twister ama evde yemek ıcın sokakta yalanmıyo bu memlektte yala yala akıyo dıye bagırıyo abazanlar 😁 😁
S
SilenTT ⭐ 19y
#52
magnum badem yoksa ne biçim bakkal burası derim 😄 baktım adam iri yarı o zaman o söz yerine ne varsa olur abi derim 😄
W
WesT ⭐ 18y
#53
cornetto antep fıstıklı

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: