Magnum Classic Sadece Ama Sadece
Bi Kere Classic Bulamadım Diye 5-6 Bakkal Dolaştım 😎
En çok sevdiğiniz Dondurma
· 53 Replies · 5.2K views 0 reading · Page 3 / 3
Replies
açıkta olanlar favorim ama iyi bir yerse yoksa magnum , cornet olur
Magnum Classic hiç bir dondurmaya değişmem ama sakızlıda güzel oluyor 😈 😈
L
LOveLyDaYs
⭐ 19y
bizim burda osman usta var adam kendi yapıyo dondurmayı dondurma yicemiz zamn ondan başkasına gitmeyiz kendi yapıyo dondurmayı ama abi bi görcen magnum vs. yanında halt yemiş dondurmayı kouyor üstüne bi sos dökuyo zati o sos bitiriyo beni 🤤
O
OneEyedJack
⭐ 19y
bizim burda osman usta var adam kendi yapıyo dondurmayı dondurma yicemiz zamn ondan başkasına gitmeyiz kendi yapıyo dondurmayı ama abi bi görcen magnum vs. yanında halt yemiş dondurmayı kouyor üstüne bi sos dökuyo zati o sos bitiriyo beni 🤤
Osman usta 😜
bizim burda osman usta var adam kendi yapıyo dondurmayı dondurma yicemiz zamn ondan başkasına gitmeyiz kendi yapıyo dondurmayı ama abi bi görcen magnum vs. yanında halt yemiş dondurmayı kouyor üstüne bi sos dökuyo zati o sos bitiriyo beni 🤤
Osman usta :P
😁
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Dondurma sevmem,paramı başka işlere kullanırım. 😊
frigola "çikolatası gelenlere" 😁
magnum antep fıstıklı 🎅
magnum antep fıstıklı 🎅
magnum
Magnum Classic,Nugger,Frigola ...
N
NighTwaLkeR
⭐ 19y
rome dondurmacısı favorım acık dondurmada limon+kakao+karadut mm 😁 😁 nogger,callippo ananas (eskı tarıh kalktı artk bı portakal var onunla ıdare edıyoruz) magnum-beyaz buyu :mrgreen:bıde tabıkı twister ama evde yemek ıcın sokakta yalanmıyo bu memlektte yala yala akıyo dıye bagırıyo abazanlar 😁 😁
magnum badem yoksa ne biçim bakkal burası derim 😄 baktım adam iri yarı o zaman o söz yerine ne varsa olur abi derim 😄
cornetto antep fıstıklı
Log in to write a reply.
Log In