Icerige atla
Extraloob

En çok sevdiğiniz Dondurma

· 53 Replies · 5.2K views · Page 2 / 3
Replies
S
saxfax ⭐ 19y
#21
kulahta sade karamel cokolato soslu (Erdek usulu) 😁 😁 😆
S
savatapo ⭐ 19y
#22
Magnum ve Buz parmak 4Ever 😄
D
DaWixed ⭐ 19y
#23
Kapalı dondurmada: Magnum'un tüm çeşitleri 😄
Açık dondurmada: Bal Badem,Karamel,Ceviz...
J
Jigsaw ⭐ 19y
#24
Magnum Badem, kalmamışsa Magnum Premium, kalmamışsa Magnum Classic. O da kalmamışsa dondurma yemem. Yalamak bize ters. Küçük ısırıklarla yeriz, sonra çıt diye tek parmağımızla kırdığımız bir çubuk bırakırız arkamızda...

(bkz. Ne diyorum lan ben?)

(bkz. Kendinden "biz" diye söz etmek)

(bkz. Bura sözlük değilmiş lan)
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#25
Magnum Classic...
[ek #12654]
BOSPHORUS
BOSPHORUS ⭐ 19y
#26
MADO 'dan başka yerde dondurma yemem 😉
F
Fanta ⭐ 18y
#27
Magnum Badem ^^
M
Morwena ⭐ 19y
#28
MADO 'dan başka yerde dondurma yemem ;)

asss yanee Mado'dan başka yerde kazık yemem diyor abimiz 😈 😁
B
#29
magnum badem tabi ki de.bide başka biri tarafından ısmarlanıyorsa tadına doyum olmuyor 😈
D
DaRKWaTcH ⭐ 19y
#30
ben magnumdan anlamam alırım 1 ytl dıgerım kulah dondurma alır yerım ( saka saka )
magnum double
nagger
buzparnak(saka bu )
L
#31
kapalılardan; Magnum Badem veya Klasik
Açıklardan;Karamel,Limon,karpuz,vanilya.. :?!!!
L
LiFeGuaRD ⭐ 19y
#32
öyle dondurma ortamı yok da canım çekerse magnum ewde fln dordurma yersem carte dor
A
Audrey ⭐ 19y
#33
MADO 'dan başka yerde dondurma yemem ;)

asss yanee Mado'dan başka yerde kazık yemem diyor abimiz 😈 😁

aynen öle demiş

cok kazık ora yha 😁 3top koyuyo 5lira alıyo xDxDxD
S
sLaYeR_ ⭐ 19y
#34
erkek adam yalamz zihniyetiyle kiloluk dondurma yiyorum, evde kimse görmüyo yaladığımı nasılsa . Genellikle tercihim Kart dor meyve şöleni
J
#35
MADO 'dan başka yerde dondurma yemem ;)

asss yanee Mado'dan başka yerde kazık yemem diyor abimiz 😈 😁

Orasının dondurmasıda ayrı bir güzel ama 😁
B
Black Rain ⭐ 19y
#36
Kesinlikle Magnum Double Karamel (Günde En Az 2 Tane Yerim Bir Tür Takıntım Var Yiyemessem çok garip oluyorum 👍 )
4
#37
MADO 'dan başka yerde dondurma yemem ;)

asss yanee Mado'dan başka yerde kazık yemem diyor abimiz 😈 😁

aynen öle demiş

cok kazık ora yha 😁 3top koyuyo 5lira alıyo xDxDxD


3 Top koyuyo he 😄 git dışardan al 5 Milyona 1 Kg verir heralde 😄 bu arada ben bilmeden yorum yapıyorum ben fazla dondurma sevmem ole bazen kafam esınce alırım oda 500 lük 😜 onuda 1 saatte anca bitiriyorum artık 😄
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#38
Algida kutu cilek vanilya...
S
SERE ⭐ 19y
#39
maraş alayına gider 🙄
D
DaRKWaTcH ⭐ 19y
#40
Meybuz Hehehe ^
Magnumu Tek Gecerim..

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: