kulahta sade karamel cokolato soslu (Erdek usulu) 😁 😁 😆
En çok sevdiğiniz Dondurma
· 53 Replies · 5.2K views 0 reading · Page 2 / 3
Replies
Magnum ve Buz parmak 4Ever 😄
Kapalı dondurmada: Magnum'un tüm çeşitleri 😄
Açık dondurmada: Bal Badem,Karamel,Ceviz...
Açık dondurmada: Bal Badem,Karamel,Ceviz...
Magnum Badem, kalmamışsa Magnum Premium, kalmamışsa Magnum Classic. O da kalmamışsa dondurma yemem. Yalamak bize ters. Küçük ısırıklarla yeriz, sonra çıt diye tek parmağımızla kırdığımız bir çubuk bırakırız arkamızda...
(bkz. Ne diyorum lan ben?)
(bkz. Kendinden "biz" diye söz etmek)
(bkz. Bura sözlük değilmiş lan)
(bkz. Ne diyorum lan ben?)
(bkz. Kendinden "biz" diye söz etmek)
(bkz. Bura sözlük değilmiş lan)
Magnum Classic...
[ek #12654]
MADO 'dan başka yerde dondurma yemem 😉
Magnum Badem ^^
MADO 'dan başka yerde dondurma yemem ;)
asss yanee Mado'dan başka yerde kazık yemem diyor abimiz 😈 😁
B
BrendiBelle
⭐ 18y
magnum badem tabi ki de.bide başka biri tarafından ısmarlanıyorsa tadına doyum olmuyor 😈
ben magnumdan anlamam alırım 1 ytl dıgerım kulah dondurma alır yerım ( saka saka )
magnum double
nagger
buzparnak(saka bu )
magnum double
nagger
buzparnak(saka bu )
L
LorD_LeGoLaS
⭐ 19y
kapalılardan; Magnum Badem veya Klasik
Açıklardan;Karamel,Limon,karpuz,vanilya.. :?!!!
Açıklardan;Karamel,Limon,karpuz,vanilya.. :?!!!
öyle dondurma ortamı yok da canım çekerse magnum ewde fln dordurma yersem carte dor
MADO 'dan başka yerde dondurma yemem ;)
asss yanee Mado'dan başka yerde kazık yemem diyor abimiz 😈 😁
aynen öle demiş
cok kazık ora yha 😁 3top koyuyo 5lira alıyo xDxDxD
erkek adam yalamz zihniyetiyle kiloluk dondurma yiyorum, evde kimse görmüyo yaladığımı nasılsa . Genellikle tercihim Kart dor meyve şöleni
J
Jason Walker
⭐ 19y
MADO 'dan başka yerde dondurma yemem ;)
asss yanee Mado'dan başka yerde kazık yemem diyor abimiz 😈 😁
Orasının dondurmasıda ayrı bir güzel ama 😁
B
Black Rain
⭐ 19y
Kesinlikle Magnum Double Karamel (Günde En Az 2 Tane Yerim Bir Tür Takıntım Var Yiyemessem çok garip oluyorum 👍 )
4
4Ever2Gether
⭐ 19y
MADO 'dan başka yerde dondurma yemem ;)
asss yanee Mado'dan başka yerde kazık yemem diyor abimiz 😈 😁
aynen öle demiş
cok kazık ora yha 😁 3top koyuyo 5lira alıyo xDxDxD
3 Top koyuyo he 😄 git dışardan al 5 Milyona 1 Kg verir heralde 😄 bu arada ben bilmeden yorum yapıyorum ben fazla dondurma sevmem ole bazen kafam esınce alırım oda 500 lük 😜 onuda 1 saatte anca bitiriyorum artık 😄
Algida kutu cilek vanilya...
maraş alayına gider 🙄
Meybuz Hehehe ^
Magnumu Tek Gecerim..
Magnumu Tek Gecerim..
Log in to write a reply.
Log In