Icerige atla
Extraloob

En Büyük Yalanı Kim Söyleyecek???

· 111 Yanıt · 14K görüntüleme · Sayfa 6 / 6
Yanıtlar
O
os1 OP ⭐ 19y
#101



LAN BUNE YAA EN BUYUK YALANI KIM SOLIYECEKMIS KARDESIM AKLI DENGEN YERIMDEMI SENIN
Bu nasıl topic kapatın bole dengesız topıclerı
İnsanları yalan söylemeye nie itiosun gunaha gırıosun haberın yok ..
Şimdide sadece oyun bu dersın aklın sıra...

KAPAT YAA KAPAT

dengesiz olsaydı bu kadar kişi bu topic bakıp oyunun bir parçası olmazdı herhalde kahvekeyfi


DENGESİZ BİR TOPIC BAK SENDE soluyosun..Dengesızlık yapma..İmana gel

ben den gesiz demedim düzgün oku lütfen dengesiz olsaydı dedim...
U
UrbanChaos ⭐ 19y
#102
Topici Bozmayn Leynn
O
os1 OP ⭐ 19y
#103

Topici Bozmayn Leynn

+1000
I
iCe_diVe ⭐ 19y
#104



sus len1,cisi konusmadı**ı susayım..Konusursam fana olur...Ahlak terbiyeni almadıysan ben vereyım.Terbiyesizlik yapmayın
En Büyük Yalanı Kim Söyleyecek???
bole bır topıc olmaz olanında muslumanlıgından kuşku duyarım...
Müslümanlıkla ne aLakası var birader açıklar mısın ?
B
BY_MiCRo ⭐ 19y
#105
Ogunu 99 luk full int charımla lord a gittim nese lord önümde glawyemi bi frlattım lord ortadan 2ye ayrıldı. sonra ufak tefek bi elite geldi vurdu bana bi baktım deat ravinedeyim... (Nasılım:):):) ) Twisted Evil
I
iCe_diVe ⭐ 19y
#106
"EN BÜYÜK YALAN" biraz kLasik bir cvp ama =PP
D
DeadSpirit ⭐ 19y
#107
geçen yeni char açmışım 1 lv gittim roc kesdim 90 oldum ashamed0003
S
S4YKLO ⭐ 16y
#108
şuana kadar silkroadın 80 serverinde oynadım hep en güçlüsüydüm bütün itemlerim +15 ve üzeriydi rev6 yazmıyrdu çnki rev6 +15 üzeri yazamıyor rev7 yazmaya başladı sonra 😊 nickim [GM]XxXx 😄
O
os3 ⭐ 15y
#109
Açtığım konudan utandım 😜
I
Inception ⭐ 18y
#110
"Dokunulmazlığı kaldıracağım" ^^

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: