beleş bot suanda bende var sm yi saklamıstım kullanıyorum vermemekte diretiyorum Laughing
elinde patlar o Twisted Evil
beleş bot suanda bende var sm yi saklamıstım kullanıyorum vermemekte diretiyorum Laughing
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !
bu sitenin asıl sahibi benim fazla yönetemediğim için extraloob,jesuswan,screamadle ve ElazıgLee Global Modlarına devrettim görevi
Mr. Green Mr. Green Mr. Green santam Laughing mucX

pele futbolu bırakmadı kalplerde oynuyor Twisted Evil
pele futbolu bırakmadı kalplerde oynuyor Twisted Evil
LAN BUNE YAA EN BUYUK YALANI KIM SOLIYECEKMIS KARDESIM AKLI DENGEN YERIMDEMI SENIN
Bu nasıl topic kapatın bole dengesız topıclerı
İnsanları yalan söylemeye nie itiosun gunaha gırıosun haberın yok ..
Şimdide sadece oyun bu dersın aklın sıra...
KAPAT YAA KAPAT
LAN BUNE YAA EN BUYUK YALANI KIM SOLIYECEKMIS KARDESIM AKLI DENGEN YERIMDEMI SENIN
Bu nasıl topic kapatın bole dengesız topıclerı
İnsanları yalan söylemeye nie itiosun gunaha gırıosun haberın yok ..
Şimdide sadece oyun bu dersın aklın sıra...
KAPAT YAA KAPAT
LAN BUNE YAA EN BUYUK YALANI KIM SOLIYECEKMIS KARDESIM AKLI DENGEN YERIMDEMI SENIN
Bu nasıl topic kapatın bole dengesız topıclerı
İnsanları yalan söylemeye nie itiosun gunaha gırıosun haberın yok ..
Şimdide sadece oyun bu dersın aklın sıra...
KAPAT YAA KAPAT
dengesiz olsaydı bu kadar kişi bu topic bakıp oyunun bir parçası olmazdı herhalde kahvekeyfi
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap