Icerige atla
Extraloob

Emo'lar nerden geldi ? : Cevap ^^

· 24 Yanıt · 2.4K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
X
XER0 ⭐ 19y
#21
Mahalledeki bi emo modeli çocuğu cektim konustum
Oglum nedir bu emoluk siz napmaya çalısıosnuz? Emo olunca noluo die sordum.
Cevabı: "Emo'luk içten yaşamayı gerektirir,öğretir.Siyah giyinirler.Kumsalda oturup gitar çalarlar.Toplu gezerler" diye bi yanıt aldım ve gülmeye başladım.
Allah akıl fikir versin 😁



😁 😁 😁 allah akıl fikir versin.

ii miş gene ben amele emo gördüm boru taşıodu ama stilini hiç bozmamış tek göz ve conversler akıodu


Yuhh 🙏 🙏
S
#22
Bazı Sınıf Arkadaşlarım İsmimden Dolayı EMO Diyorlar Bana... 😜
Onlar Anlamını Bilmeyerekten Söylüyorlar Ama Aklıma Geldikçe Delleniyorum 😐
X
XianHun ⭐ 18y
#23
-
P
#24
-otomobil surmek icin kac emo kid gerekir?
iki. birisi onune sac du$memi$ sag gozuyle kullanirken digeri onune sac du$memi$ sol gozuyle kullanir!:D:D:D:D

🍺

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: