Mahalledeki bi emo modeli çocuğu cektim konustum
Oglum nedir bu emoluk siz napmaya çalısıosnuz? Emo olunca noluo die sordum.
Cevabı: "Emo'luk içten yaşamayı gerektirir,öğretir.Siyah giyinirler.Kumsalda oturup gitar çalarlar.Toplu gezerler" diye bi yanıt aldım ve gülmeye başladım.
Allah akıl fikir versin 😁
😁 😁 😁 allah akıl fikir versin.
ii miş gene ben amele emo gördüm boru taşıodu ama stilini hiç bozmamış tek göz ve conversler akıodu
Yuhh 🙏 🙏