ilk ss de rekor kırdı adam ya işte king diye boşa demiorm 😆
EliteTurk ilk defa SS aldım NOVA+9
· 27 Yanıt · 6.5K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Hayırlı Olsun Güzel Silah ne Kadar Aldın ?
Pt den çıktı +9 yaptım Novaya para vermem. 😎
D
desTibaa `
⭐ 17y
Charın güzelmiş 😊 Az kaldı benimkide geliyor 95 de FF warior-cleric.Sen de farm yaptın demi ?
Charın güzelmiş 😊 Az kaldı benimkide geliyor 95 de FF warior-cleric.Sen de farm yaptın demi ?
Onglarda 2 milyon SP yaptım öle başladım dude. 🍿
Vay bu çocuk bu işi biliyo, tebrikler hacım 😎
Tebrikler Mükemmel Bir Charın Varmış Darısı Bize 😊
N
NightStalker
⭐ 19y
Ooo Mehmet abi süper char yapmışsın hayırlı olsun ❤️
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap