Icerige atla
Extraloob

EliteTurk ilk defa SS aldım NOVA+9

· 27 Yanıt · 6.5K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
A
Addicted ⭐ 19y
#21
ilk ss de rekor kırdı adam ya işte king diye boşa demiorm 😆
E
EliteTurk OP ⭐ 18y
#22
Hayırlı Olsun Güzel Silah ne Kadar Aldın ?

Pt den çıktı +9 yaptım Novaya para vermem. 😎
D
desTibaa ` ⭐ 17y
#23
Charın güzelmiş 😊 Az kaldı benimkide geliyor 95 de FF warior-cleric.Sen de farm yaptın demi ?
E
EliteTurk OP ⭐ 18y
#24
Charın güzelmiş 😊 Az kaldı benimkide geliyor 95 de FF warior-cleric.Sen de farm yaptın demi ?

Onglarda 2 milyon SP yaptım öle başladım dude. 🍿
E
exotic ⭐ 18y
#25
Vay bu çocuk bu işi biliyo, tebrikler hacım 😎
A
Aragornnn ⭐ 18y
#26
Tebrikler Mükemmel Bir Charın Varmış Darısı Bize 😊
N
#27
Ooo Mehmet abi süper char yapmışsın hayırlı olsun ❤️

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: