
saygılarımla ,
DampyrE
-Resim Silinmiş.

ellerine sağlık lakin üstteki yazı ile kullandığın logo modeli yanlış onun yerine ron'ûn bize verdiği logoları kullanmalısın arkası gri değil de şeffaf olanlarını Wink
süper paylaşm bence Cool
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap