Icerige atla
Extraloob

Ekran kartı sorunum var HD3870...

· 24 Replies · 5.8K views · Page 2 / 2
Replies
_
_DarkRage_ OP ⭐ 19y
#21
bir şöyle birşey var zotac mi olucak palitmi v.b bana aklındaki modelleri gösterme imkanın varmı aklım cok karıstı bir ton çeşitle karsılastım 😄
_
_DarkRage_ OP ⭐ 19y
#23
ok saol değerlendirmeye baliyim hemen 😉

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: