Icerige atla
Extraloob

Ehliyet sınavını kazandım :)

· 10 Yanıt · 2.6K görüntüleme
furious
furious OP ⭐ 19y
#1
3 temmuzda ki ehliyet sınavını kazandım 🍺

- Resim Silinmiş.
10 Yanıt
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#2
wayyy kuzum yakışır hadi hayırlı olsun gidip hemen ehliyetini al maksat tarihi eski olsun ^^
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#3
Hayırlı olsun kazasız sürüşler 🍺
[ek #12654]
B
Belarj ⭐ 17y
#4
hayırlı olsun seneye bende kazanıcam inş hala adamdan sayıp ehliyet vermiyolar summer7:
[F diye korkma, azız diye çekinme.”[/B]''Bilge Tonyukuk''
furious
furious OP ⭐ 19y
#5
wayyy kuzum yakışır hadi hayırlı olsun gidip hemen ehliyetini al maksat tarihi eski olsun ^^

teşekkürler daha direksiyon sınava var abi 😊 hemen vermiyolar 🤤

Hayırlı olsun kazasız sürüşler 🍺

inş hacım pray:

hayırlı olsun seneye bende kazanıcam inş hala adamdan sayıp ehliyet vermiyolar summer7:

teşekkürler 😊 seneye daha zorlaşcak diyolar ya bakalım inş alırsın summer1:
K
Kai ⭐ 18y
#6
Hayırlı olsunn 😊
B
#7
Hayırlı olsun 🍺
N
Nebula ⭐ 19y
#8
Hayırlı uğurlu olsun..
W
Whisk ⭐ 16y
#9
Tebrikler ve hayırlı olsun.
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#10
Hayırlı olsun, direksiyonda binince arabaya heyecan yapma ; aynaları yalandan kontrol et, koltugu ileri - geri yap, kemerini tak sonra başla sürmeye hızlı yada yavaş getir arabayı yerine geçtin 😆
EXL | SRO | İŞKOLİK

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: