3 temmuzda ki ehliyet sınavını kazandım 🍺
- Resim Silinmiş.
Ehliyet sınavını kazandım :)
· 10 Yanıt · 2.6K görüntüleme 0 okuyor
10 Yanıt
wayyy kuzum yakışır hadi hayırlı olsun gidip hemen ehliyetini al maksat tarihi eski olsun ^^
Hayırlı olsun kazasız sürüşler 🍺
[ek #12654]
hayırlı olsun seneye bende kazanıcam inş hala adamdan sayıp ehliyet vermiyolar summer7:
[F diye korkma, azız diye çekinme.”[/B]''Bilge Tonyukuk''
wayyy kuzum yakışır hadi hayırlı olsun gidip hemen ehliyetini al maksat tarihi eski olsun ^^
teşekkürler daha direksiyon sınava var abi 😊 hemen vermiyolar 🤤
Hayırlı olsun kazasız sürüşler 🍺
inş hacım pray:
hayırlı olsun seneye bende kazanıcam inş hala adamdan sayıp ehliyet vermiyolar summer7:
teşekkürler 😊 seneye daha zorlaşcak diyolar ya bakalım inş alırsın summer1:
Hayırlı olsunn 😊
B
BrendiBelle
⭐ 18y
Hayırlı olsun 🍺
Hayırlı uğurlu olsun..
Tebrikler ve hayırlı olsun.
Hayırlı olsun, direksiyonda binince arabaya heyecan yapma ; aynaları yalandan kontrol et, koltugu ileri - geri yap, kemerini tak sonra başla sürmeye hızlı yada yavaş getir arabayı yerine geçtin 😆
EXL | SRO | İŞKOLİK
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap