burda kimseye acıklama yapmak zorunda değilsin TWEETY, AnT sen hiç adam olmadın olmazsında ,ağzını toparlamayı bilen birisi olsaydın şimdiye admin olmuştun belkide... burada son söz adminlerden çıkar onlar yoksa son söz benden veya diğer globallerden çıkar eğer bizde yoksak TWEETY den çıkar ,
bu sefer de ban yiyeceksin ama sürekli değil son hakkın kimi tanırsan tanı ok.son şansında sana küfürsüz bol şans.
kimse kimseyi rencide edemez ,rencide eden tarafımdan rencide edilip banlanacaktır.
AnT_NuKeR köpeği...Sen adam değilsin olamazsında,4 kere banladım seni hepsinde de af diledin yemin ettin bdaha yapmayacağına ama insan olamamışsın...Bu sefer tedbirimi alacağım...Hesabını direk siteden sileceğim,ki kimse banını açamasın... Wink