Icerige atla
Extraloob

Edit(ElazigLee)

· 59 Replies · 4.5K views · Page 2 / 3
Replies
M
M@trix OP ⭐ 19y
#21


Anlamıyolarki Idea
Hele deneme modlarınız komedi adam direk tarama yaptirio indirmeyin virüs var dio 😊
Ant_Nukerde bunlardan biri Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Ben Deneme Mod degilim Ben NoWayOut um tamamı yani özel kişilik Twisted Evil

Baslatma özelliginden Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#22


hala virüslü diyorsunuz ya sizin gibi zihniyetleri anlamıyorum

ne biliyorsanız onu yapın Exclamation


Forumlarda bir daha paylsım yapmıcam adamı deli etmekten baska bişi yapmıolar yaf
delircem calıstıgına dair ss koycam bu sefer ps diolar detective


ne bicim iştir anlamak mümkün değil iyilik yapıyorsun suçlu oluyorsun...

Arkadaslar diyorum özellikle siz böyle yapmaya devam ettiğiniz icin biz bu forumda cok değerli kişileri kaybettik... yok illede birini kötüleyeceğiz diyorsanız benide kötüleyin ve benide kaybedin Exclamation
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
M
M@trix OP ⭐ 19y
#23
EVet tweety ile ortak bi kaara aldık hepinzin charlarını hacklicez allahım yarabbim yaf nese naparsanız yapın daha sizle muhattap olmucam hadi ßß
M
M@trix OP ⭐ 19y
#24
Hatırlıosam senı siteden şutlamıştık neden geri geldin?
sutlamıstınız ama paylasımı seven bi insanım fakat artik sizin gibi nsanlar oldukca paylasım yapmıyacagım
M
M@trix OP ⭐ 19y
#25
sen insan deilsinki
B
BlackLighT ⭐ 19y
#26
işin ilginci millet multi client arıyor daha 1 kişi deniyor oda çalıstıramıyor ne ayaQ anladım ben bu işi
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#27
bizde zamanında seni sutlamıstık AnT cım... yok illede devam edicem bu davranıslarla milleti kötüleyecem diyorsan devam et yoluna cıkmam seni insan yerine koyup bir dahada konusmam Exclamation
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
M
M@trix OP ⭐ 19y
#28


sen insan deilsinki

Yapma ya ben sen doğmadan bu sitedeydim!!!

sitede olmak mühim deil özel kisilikim diosun fakat hala aptal aptal konusmalar yapıyorsun
Benim gıcıma giden o ya daha büyümemissin yada zeka problemin var

bu sana son lafımdır bida senle laf dalasına girmicem hadi güle güle
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#29
yok arkadas böyle olmayacak bu iş Rolling Eyes

mantık 0 diyorum ve bunun sebebinide oruc tutuyorsanız orucunuza bağlıyorum Rolling Eyes

niye güzelce konumuyorsunuz birbirinizi kırıyorsunuz anlamıyorum detective
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
M
M@trix OP ⭐ 19y
#30

yok arkadas böyle olmayacak bu iş Rolling Eyes

mantık 0 diyorum ve bunun sebebinide oruc tutuyorsanız orucunuza bağlıyorum Rolling Eyes

niye güzelce konumuyorsunuz birbirinizi kırıyorsunuz anlamıyorum detective


ant nukere söle yaf adam bin birsey yarattı kafasında
B
BlackLighT ⭐ 19y
#31
virüslü yüklemeyin diyen cok kişi var deneyen yok çalıstıran yok Exclamation
M
M@trix OP ⭐ 19y
#32

virüslü yüklemeyin diyen cok kişi var deneyen yok çalıstıran yok Exclamation

morfeux deli etme sende adamı
EVET VİRÜSLÜ fakat bu sofmoddaki dosya calısıoda deli etme be snde
M
M@trix OP ⭐ 19y
#33
Yapma ya ben sen doğmadan bu sitedeydim!!!
sitede olmak mühim deil özel kisilikim diosun fakat hala aptal aptal konusmalar yapıyorsun
Benim gıcıma giden o ya daha büyümemissin yada zeka problemin var

bu sana son lafımdır bida senle laf dalasına girmicem hadi güle güle
Ulan başka yerden çalıpta siteye koyması olmuyo gülüm kimse Tbot kullanmayı bilmesken ben 100 lerce kişiye Tbot kullanmayı öğrettım...

BU DOSyayı kimseden calmadım bunu bulmak biraz mantık ister bununda sizde olmadı cok belli dikkatini cekerim böle bi topic daha önce hic bi yerde acılmamıstır bunuda ilk ben kullanmısımdır yaklasık 2 haftadır kulanıyorum
B
BlackLighT ⭐ 19y
#34
arkadasım sakin biri denesin bende yükleyecem alla alla Neutral
M
M@trix OP ⭐ 19y
#35

arkadasım sakin biri denesin bende yükleyecem alla alla Neutral

yaf dene korkma ben kullanıyrum tweetyde önceden kullanmıs dikkatini cekerim
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#36


bizde zamanında seni sutlamıstık AnT cım... yok illede devam edicem bu davranıslarla milleti kötüleyecem diyorsan devam et yoluna cıkmam seni insan yerine koyup bir dahada konusmam Exclamation

Sen konuşma banada res çekme tamammı konuşucaksan konuşursun konuşmıycksan silrsin msn den olur biter bana buraya gelıpte senı şutlamıştık deme benı siteden şutandıgımda sen member bile degilldin lan mod oldun götünmü kalktı 2 günde bize hava yapıon alırlar ama o havanı bigün beni tanıyan tanıyor Arrow Exclamation


eğer hava yapıyorsam alsınlar havamıda modluğumuda
senin yaptığın hava konusmandaki triplerden belli kimlerle konustuğunu unuttun sanırım, sende zamanında moddun nasıl konusulacağını bilmediğin icin sutlandın yalan diyemezsin senin sutlandığın sırada bende 1000küsür mesajla yine burada millete yardım ediyordum Wink Exclamation
ben burada birşey söylüyorum izah etmeye calısıyorum burada yardımlasmak ve paylaşmak asıl önemli olan karsımızdaki kişiyi tanımak ve ona hak ettiği saygıyı davranmak... mümkün ise ortamdaki havayı anlayıp nasıl gelişebileceğini anlamaya calısmak onu göre davranmak...

yok ben gercekleri söylediğim icin senin baskalarını rencide etmene izin vermediğim icin hava yapıyorsam (yani sen buna hava diyorsun) evet haklısın o zaman hava yapıyorum Exclamation kimseyi ben rencide ettirmem bunuda belirteyim ... :?!!!
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
M
M@trix OP ⭐ 19y
#37



bizde zamanında seni sutlamıstık AnT cım... yok illede devam edicem bu davranıslarla milleti kötüleyecem diyorsan devam et yoluna cıkmam seni insan yerine koyup bir dahada konusmam Exclamation

Sen konuşma banada res çekme tamammı konuşucaksan konuşursun konuşmıycksan silrsin msn den olur biter bana buraya gelıpte senı şutlamıştık deme benı siteden şutandıgımda sen member bile degilldin lan mod oldun götünmü kalktı 2 günde bize hava yapıon alırlar ama o havanı bigün beni tanıyan tanıyor Arrow Exclamation


eğer hava yapıyorsam alsınlar havamıda modluğumuda
senin yaptığın hava konusmandaki triplerden belli kimlerle konustuğunu unuttun sanırım, sende zamanında moddun nasıl konusulacağını bilmediğin icin sutlandın yalan diyemezsin senin sutlandığın sırada bende 1000küsür mesajla yine burada millete yardım ediyordum Wink Exclamation
ben burada birşey söylüyorum izah etmeye calısıyorum burada yardımlasmak ve paylaşmak asıl önemli olan karsımızdaki kişiyi tanımak ve ona hak ettiği saygıyı davranmak... mü**ün ise ortamdaki havayı anlayıp nasıl gelişebileceğini anlamaya calısmak onu göre davranmak...

yok ben gercekleri söylediğim icin senin baskalarını rencide etmene izin vermediğim icin hava yapıyorsam (yani sen buna hava diyorsun) evet haklısın o zaman hava yapıyorum Exclamation kimseyi ben rencide ettirmem bunuda belirteyim ... :?!!!

Senin gibi insanlarda varmıs saol
M
M@trix OP ⭐ 19y
#38


Yapma ya ben sen doğmadan bu sitedeydim!!!

sitede olmak mühim deil özel kisilikim diosun fakat hala aptal aptal konusmalar yapıyorsun
Benim gıcıma giden o ya daha büyümemissin yada zeka problemin var

bu sana son lafımdır bida senle laf dalasına girmicem hadi güle güle

Ulan başka yerden çalıpta siteye koyması olmuyo gülüm kimse Tbot kullanmayı bilmesken ben 100 lerce kişiye Tbot kullanmayı öğrettım...

BU DOSyayı kimseden calmadım bunu bulmak biraz mantık ister bununda sizde olmadı cok belli dikkatini cekerim böle bi topic daha önce hic bi yerde acılmamıstır bunuda ilk ben kullanmısımdır yaklasık 2 haftadır kulanıyorum
Yapma ya onun sfdmodun içinden cıktıgını cümle alem bilio ve 2 tane sofdmodsuz acıldıgını 2 3 salak blimıyorsa benım sorunum degil...

1. biliosan koysadin
2. Her boku bilion ozmn nie hala virüs var die ötüon bunun sofmod oldugunu bile bile
insanları rencide etmek hosuna gidio galiba
M
M@trix OP ⭐ 19y
#39
ZTN o paylasım 7+lar icin sen kullanamzdın hadi ßß
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#40


HAY SİZİN YAPACAGINIZ İSİN MULTİCLİENT DİE AGLIYORSUNUZ KOYUNCADA VİRÜSLÜ DİOSUNUZ ARTİK PAYLASIM FALAN YOK

Çokta tın... Mr. Green


o zaman neden konusuyorsn hala, ne kadar pişkin biseysin sen anlamıyorum, insan olduğundan birazcık akla ve mantığa sahip olduğundan bile süpheliyim, detective

modların görevleri:
forumda düzeni sağlamak
paylaşım yapmak
yardıma ihtiyacı olan kişilere yardım etmek
yapılan paylaşımları kontrol etmek vs.vs. diye uzayıp gidiyor...

sonucta ben burada görevimi yapıp elde etmiş olduğum sonucu paylaşıyorum virüslü değil diyorum sende inatla virüslüdür yok söyledir yok böyledir diyorsun... buda senin mantığının sadece insanları rencide etmeye dayalı olduğunu gösteriyor... Rolling Eyes kahvekeyfi

sen birini rencide edince bende görevimi yapıp forumda düzeni sağlamam gerekiyor senin gibi kişiler ne yaptıklarının farkında değil 10- zeka seviyesine sahip kişiler bence bu durumdan dolayı senin gibi düsünüp milleti rencide etmekten zevk duyan kişilerden dolayı bu forum cok değerli kişiler kaybetmiştir... eger senin gibi sahsiyetler varlığını sürdürür ve kendilerine ceki düzen vermezlerse dahada cok kişi kaybedecektir...
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: