Icerige atla
Extraloob

ebri'nin 5-1Hybrid Hueksal Rehberi(HHR)(90lvl icin)

· 37 Yanıt · 5.0K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
I
ilker98 ⭐ 19y
#21
Bnm aklımdaki Char modelini yapmışsın eline sağlık Çok sağlam Char olur düşüncesindeyyimmm
S
Sensei_ ⭐ 19y
#22
iyi güzelde bunların hepsine spmi dayanır Mr. Green Mr. Green Mr. Green
E
ebri OP ⭐ 19y
#23

Bnm aklımdaki Char modelini yapmışsın eline sağlık Çok sağlam Char olur düşüncesindeyyimmm


dusunceden de ote bu yhaw hakktten super oluor Very Happy
E
ebri OP ⭐ 19y
#24

iyi güzelde bunların hepsine spmi dayanır Mr. Green Mr. Green Mr. Green


sanki joymax bize werdigi 1 limit warda sp mi dayanır diosun!
yenisin annadık! 80de 9gap farm yap bakıım hatta bıkma usanma hep yap sklmazsan (ki bn sklmam Very Happy) 90lvlin farmını ble smdiden bitrrsin Twisted Evil
T
TuffEnuff ⭐ 19y
#25
Bende Neptunde 2int 1str hybird char actım

Skıller birbirine yakın ama bnm el yakmam fire ve karekter heuksal skıllerini kullanacagı icin fire ın ustundede durmak sart

Ornek olarak phy damage veren skılı vermek sart sonucta phy atak verıceksın heuksal skilleriyle bence light 2. planda olmalı...
I
ilker98 ⭐ 19y
#26


Bnm aklımdaki Char modelini yapmışsın eline sağlık Çok sağlam Char olur düşüncesindeyyimmm


dusunceden de ote bu yhaw hakktten super oluor Very Happy

1Kaç skili fazla yapmışın ama gerçekten Ozman bomba charımız olcak bende aynı tür bi char yapıorum..Su finaller geçsin bi Yaza 80 Yaparım büyük ihtimal..
E
ebri OP ⭐ 19y
#27

Bende Neptunde 2int 1str hybird char actım

Skıller birbirine yakın ama bnm el yakmam fire ve karekter heuksal skıllerini kullanacagı icin fire ın ustundede durmak sart

Ornek olarak phy damage veren skılı vermek sart sonucta phy atak verıceksın heuksal skilleriyle bence light 2. planda olmalı...


senn dedigin 2e1 icin ufak 1 + ama 5-1 gibi agır intli bir chara weya full ya da 7-1e light olmak zorunda hem int agırlıklı charlarda phy wurmuo imbue damagenn gucunu arttırıo! bunuda dkkate al her nekadar 2e1de olsa light yne olmalı cnku dgru dusurst savnma yapabilmek lasm!



Bnm aklımdaki Char modelini yapmışsın eline sağlık Çok sağlam Char olur düşüncesindeyyimmm


dusunceden de ote bu yhaw hakktten super oluor Very Happy

1Kaç skili fazla yapmışın ama gerçekten Ozman bomba charımız olcak bende aynı tür bi char yapıorum..Su finaller geçsin bi Yaza 80 Yaparım büyük ihtimal..

hangi skill fasla???
S
#29
El yakma elektirik değil fire olması lasım tabi bu benim favorim Very Happy
E
ebri OP ⭐ 19y
#30

İşaretlediğim skillere gerek yok kanımca...





lion shot'a diilde hueksaldaki silldigine katılıorum! resmler yoktu siteden almıstım bende olsa olur dedm pvpde nuke yerne dizili 1 sırada sadce hueksal sklleri warken uzaktan işe yarar die kapatmaya calıstım Razz


El yakma elektirik değil fire olması lasım tabi bu benim favorim Very Happy

sen takıl boswer fire dewam et! 1 nuke at sonra yat senn tercihin oyun zevk meselesi Very Happy
A
Aybar ⭐ 19y
#31
80 için ; cold 60 fire80 heuksal80 ligh 80 olmalı... 90 sınırı için ise cold60 fire60 heuksal90 ligh 90.. neden diceksiniz 60 lvlda snow shield %40 damage önlüyor. fire da 60 olduğu zaman birçok buff up lanabilir. ayrıca pasif ve 6 kere uplanmış olur.. fire nuke ları kullanılmaz ama buffları bence önemli.. Ebri kardeşimizinde düşüncesi mantıklı zaten heuksalda fanning spear var .. ordan mag. defence alabilir.. neyse tercih sizin .. her türlü güzel .. 5/1 den şaşmamak lazım.. extraokk
E
ebri OP ⭐ 19y
#32

80 için ; cold 60 fire80 heuksal80 ligh 80 olmalı... 90 sınırı için ise cold60 fire60 heuksal90 ligh 90.. neden diceksiniz 60 lvlda snow shield %40 damage önlüyor. fire da 60 olduğu zaman birçok buff up lanabilir. ayrıca pasif ve 6 kere uplanmış olur.. fire nuke ları kullanılmaz ama buffları bence önemli.. Ebri kardeşimizinde düşüncesi mantıklı zaten heuksalda fanning spear var .. ordan mag. defence alabilir.. neyse tercih sizin .. her türlü güzel .. 5/1 den şaşmamak lazım.. extraokk

eyw da ha 30 fire ha 60 fire arada fasla buff farkı yok ugrasmaya degmez!
snow shielde bakma sadce aradaki yazılarda yazdım %40 60ta tmm 90da %53 ama phy def die bsy war Very Happy 60ta 82 90da 264phy def sen dusun artık! fireden 1az phy buff 1az mag def 1 az da reduce alcam die 182 phy def + %13 snowu cope atamam Wink kahvekeyfi
I
ilker98 ⭐ 19y
#33


80 için ; cold 60 fire80 heuksal80 ligh 80 olmalı... 90 sınırı için ise cold60 fire60 heuksal90 ligh 90.. neden diceksiniz 60 lvlda snow shield %40 damage önlüyor. fire da 60 olduğu zaman birçok buff up lanabilir. ayrıca pasif ve 6 kere uplanmış olur.. fire nuke ları kullanılmaz ama buffları bence önemli.. Ebri kardeşimizinde düşüncesi mantıklı zaten heuksalda fanning spear var .. ordan mag. defence alabilir.. neyse tercih sizin .. her türlü güzel .. 5/1 den şaşmamak lazım.. extraokk

eyw da ha 30 fire ha 60 fire arada fasla buff farkı yok ugrasmaya degmez!
snow shielde bakma sadce aradaki yazılarda yazdım %40 60ta tmm 90da %53 ama phy def die bsy war Very Happy 60ta 82 90da 264phy def sen dusun artık! fireden 1az phy buff 1az mag def 1 az da reduce alcam die 182 phy def + %13 snowu cope atamam Wink kahvekeyfi

Aynen Katılıyorum Cold İlerledikçe werdiği Defansta Mükemmel oluoyor..Ebri kardeşimiz Baya araştırmış..Kafadan Char söylemio extraokk extraokk
E
ebri OP ⭐ 19y
#34

Aynen Katılıyorum Cold İlerledikçe werdiği Defansta Mükemmel oluoyor..Ebri kardeşimiz Baya araştırmış..Kafadan Char söylemio extraokk extraokk


yani arastırmadan dogrulugundan emn olmadan birsey yapılmaz 😊 once rakamlar ogrenilir snrada yerine duzgunce dizilir Razz Very Happy
bu rehberi yapanlar pişman olmazlar okdar dieyim Wink
X
xevill12 ⭐ 18y
#35
ilk olarak rehber olarak saol forumdaki ilk mesajım Very Happy

benim 4 sorum olucak

1)80 lvlda 90 değilde 80 lvlda yaklaşık kaç canımız olur?

2)full str bowman mı daha iyi yoksa 5-1 melez heuksal mı?

3)80 veya 90 lvlda full str rogueler bizi tek vuruşa alır mı?

4)fire'ı 30 yapcağımıza onu silipte bladerın yatır batır skili yada başka birşey açsak daha iyi olmaz mı benim düşüncem 30 lvl fire'ın bize pek yarar sağlamayacağı onun yerine bladerdan yatırma skilli yada force'u açabiliriz

lütfen cevabını en kısa sürede bildir
E
ebri OP ⭐ 19y
#36
ilk olarak rehber olarak saol forumdaki ilk mesajım 😄

benim 4 sorum olucak

1)80 lvlda 90 değilde 80 lvlda yaklaşık kaç canımız olur?

2)full str bowman mı daha iyi yoksa 5-1 melez heuksal mı?

3)80 veya 90 lvlda full str rogueler bizi tek vuruşa alır mı?

4)fire'ı 30 yapcağımıza onu silipte bladerın yatır batır skili yada başka birşey açsak daha iyi olmaz mı benim düşüncem 30 lvl fire'ın bize pek yarar sağlamayacağı onun yerine bladerdan yatırma skilli yada force'u açabiliriz

lütfen cevabını en kısa sürede bildir


oss calısmaları yuzunden ugrayamıodum 1 bakıyım dedm iiki bkmısım bklettgm icin k.bkma 😊

1- 12-12.5 k hp oluor tbi 1 suru sey gelmiş pre plus kostmler falan artadablir
2-full str bowman daha iidir tbi 😊 ama zevk meselesi
3-eu charının getirisidir atabilir ama snowla kmse tek atamaz mrak etme
4-buda sana kalmıs bsy ama 30lvlde kmi yatırır bilmiorum :)) skill hueksal yani direk dalıcan karsındaki yatrdıında yannda 1 kalkan olsun onu takarsın yerdeyken falan oyle yani sword al 30 lvl bich ile yatr falan hem damagede wurmaz ugras dur zor iş 😊
işine yarar ins 😊
F
#37
Devir Nuker Devri Konu Açılış tarihide baya eski zaten.Çok Şeyler Değişti Konu Güncelle Pls !

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: