Karne almakla e-okulun bir bağlantısı yokmuş.
e-okuldan basılıyor karneler diye ibliyorum 👍
Karnelerin böyle sakat bir sisteme emanet edilceğinide sanmıyorum.
Karne almakla e-okulun bir bağlantısı yokmuş.
e-okuldan basılıyor karneler diye ibliyorum 👍
Karne almakla e-okulun bir bağlantısı yokmuş.
e-okuldan basılıyor karneler diye ibliyorum 👍
Karnelerin böyle sakat bir sisteme emanet edilceğinide sanmıyorum.
Karne almakla e-okulun bir bağlantısı yokmuş.
e-okuldan basılıyor karneler diye ibliyorum 👍
Karnelerin böyle sakat bir sisteme emanet edilceğinide sanmıyorum.
3-4 gün öncesinden bütün notlarımı öğrendiğim için pek de heyecanı kalmamıştı zaten :P
Karne almakla e-okulun bir bağlantısı yokmuş.
e-okuldan basılıyor karneler diye ibliyorum 👍
Karnelerin böyle sakat bir sisteme emanet edilceğinide sanmıyorum.
son gün mü basılıyor
http://www.meb.gov.tr/duyurular/duyuruayrinti.asp?ID=7516
Karne almakla e-okulun bir bağlantısı yokmuş.
Log in to write a reply.
Log In