Icerige atla
Extraloob

E-okul çöktü , karneler tehlikede!

· 39 Yanıt · 3.0K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
J
JawBreaker ⭐ 18y
#21
Karne almakla e-okulun bir bağlantısı yokmuş.

e-okuldan basılıyor karneler diye ibliyorum 👍

Karnelerin böyle sakat bir sisteme emanet edilceğinide sanmıyorum.
X
XER0 ⭐ 19y
#22
Karne almakla e-okulun bir bağlantısı yokmuş.

e-okuldan basılıyor karneler diye ibliyorum 👍

Karnelerin böyle sakat bir sisteme emanet edilceğinide sanmıyorum.


E-okul üzerinden basılıyor.
F
FruitFly ⭐ 18y
#23
son gün mü basılıyor
T
TwiLighT ⭐ 18y
#24
3-4 gün öncesinden bütün notlarımı öğrendiğim için pek de heyecanı kalmamıştı zaten 😜
C
CaRTMaNN ⭐ 18y
#25
Karne almakla e-okulun bir bağlantısı yokmuş.

e-okuldan basılıyor karneler diye ibliyorum 👍

Karnelerin böyle sakat bir sisteme emanet edilceğinide sanmıyorum.

Katılıyorum hem eskiden e okul mu vardı 🙄 😁
A
Arcadia ⭐ 17y
#26
3-4 gün öncesinden bütün notlarımı öğrendiğim için pek de heyecanı kalmamıştı zaten :P
H
Hyperion ⭐ 17y
#27
Karne almakla e-okulun bir bağlantısı yokmuş.

e-okuldan basılıyor karneler diye ibliyorum 👍

Karnelerin böyle sakat bir sisteme emanet edilceğinide sanmıyorum.


Karneler e-okuldan basılıyor tek tek 😈
Geçen sene görmüştüm
W
Wajuka ⭐ 17y
#28
son gün mü basılıyor

Son not belli olana kadar basılmaz yani bugün basılması gerekli.
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#29
Karneler e-okul'dan basılıyor. Ve malesef son gün basılıyor..
A
Avenger ⭐ 18y
#30
Fake değil bugün okulda laf almak için çok uğraştık sonunda evet çöktü ama düzeldi karneler basılıyor dedi
E
eL`dode ⭐ 19y
#31
anket başlatmışlar yarınki tatil mevzusu için:
http://www.nolur.com
😁 😁 😁 😁
B
BoOoOS ⭐ 17y
#35
Karne almakla e-okulun bir bağlantısı yokmuş.


karneler E-okuldan basılıyor.
M
MrCrossover OP ⭐ 17y
#36
Karnemi aldim ki bizim liselerin cogu alamadi. Haber yalan diyenler bos konusmasin, lutfen ☕
H
#37
cidden e-okul açılmıyodu memurlar.net te sonradan bi link verildi .. çoğu idareci okulda sabahladı..Diğerleri sıcak yataklarından lütfedip kalkmadıysa bilemeem ..
M
Milano ⭐ 18y
#38
salıdan beri giremiyorum 😆

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: