Icerige atla
Extraloob

DV3Bot & extraloob.com Anlaşması

· 68 Replies · 5.5K views · Page 3 / 4
Replies
H
Heisenberg ⭐ 19y
#41
Hayırlısı olsun =) beta versionunu 1,5 hafta kadar kullandım bazı sorunları vardı kasma yerine atla gitmeme ve stablede takılma gibi ama ücretlide bunları düzeltirler zannımca 🍺
_
_BeYZaDe_ ⭐ 19y
#42
Hayırlısı olsun =) beta versionunu 1,5 hafta kadar kullandım bazı sorunları vardı kasma yerine atla gitmeme ve stablede takılma gibi ama ücretlide bunları düzeltirler zannımca 🍺



Ah Keşke Bizde Kullanabilseydik 😊 Yada Kullanıyoruz Sanıp Kendi Kredilerimizi Yemeseydik Anladın Sen Onu 😆 😜
F
firatkok ⭐ 18y
#43
inş güzel olurda ama nasıl iniyo onu anlamadim yardimci olursan garanti alirim arkadasın sm sini kiralamaktan kurtulurum
anlayisin icin thx simdiden
X
XipeTotec ⭐ 18y
#44
spwrmod sitesi görsellik bakımından daha inandırıcı idi bu site görünüş bakımından tam bir çakma siteye benziyor =) şuan o botu pc me indirmek kendime göre yapacağım en son hata tabi bu güven meselesi 😉
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#45
Tamam Görünüş meselesini Konuşurum Forbannet Online olunca..Forum sistemini vBulletin veya Phpbb Yapalım diye bir öneride suncam
C
Cobalt ⭐ 18y
#46
HayırLı Olsun
C
Cobalt ⭐ 18y
#47
Tamam Görünüş meselesini Konuşurum Forbannet Online olunca..Forum sistemini vBulletin veya Phpbb Yapalım diye bir öneride suncam

Bnce Site şuanki HaLiyle Daha ii Deştirmeye Gerek Yoqh
T
ThoRen ⭐ 19y
#48
Kaç dolara satıyo site ???
T
ThoRen ⭐ 19y
#49
Ayrıca bol bol üyelik alalım mı üyelik kapanır falan satarız... xD
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#51
Arkadaşlar Ayrıca Belirteyim Bu bot Kesinllikle x33 Edit felan değil.

Tamamen kendine Özgü bir bot Neden diye sorarsanız : Bu Bot Aylık İsrobot Cracklenerek Yapılmış. Örneğin 200 Saatiniz kaldı diyor ama saatten Hiç eksilmiyor

Yani Spwrmod, x33 ile bir bağlantısı yok dolayısıyla spwr gibi günde 5 kere patlamayacak 😎 😉
C
carwen ⭐ 18y
#52
Hayırlı olsun hepimize.
N
Nymphodora ⭐ 19y
#53
hayırlı olsun 🍺
Şu sitenin arka planı değiştirirseniz süper olcak 🕵️
T
ThoRen ⭐ 19y
#54
fiyat ne kadar ayrıca 1 den fazla char bota bırakılabiliyor mu ???
F
FermaNHat ⭐ 18y
#55
Hayırlı olsun
O
oktayovat ⭐ 19y
#56
hayırlı olsun.
M
MaRJiNaL ⭐ 19y
#57
Hayırlı olsun hepimiz için.. Sm ye altarnetif olması çok güsel birşey. İnşallah ömrü uzun olur ve değerlendiririz.. 🙄 Sanada basarılar DV3bot sitesinde. 👍
C
ciko1984 ⭐ 19y
#58
Arkadaşlar Ayrıca Belirteyim Bu bot Kesinllikle x33 Edit felan değil.

Tamamen kendine Özgü bir bot Neden diye sorarsanız : Bu Bot Aylık İsrobot Cracklenerek Yapılmış. Örneğin 200 Saatiniz kaldı diyor ama saatten Hiç eksilmiyor

Yani Spwrmod, x33 ile bir bağlantısı yok dolayısıyla spwr gibi günde 5 kere patlamayacak 😎 😉

Peki multi client, /min vs. komutları olacak mı?, (hatta fazladan rumota loaderdeki komutlar olsa ne güzel olur :!!&%&! özellikle trade çekerken oto pot basması olsa :D)
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#59
Herkesin 3 gün Test ve Yeni Tema İstediğini Belirttim.

Yeni serverlara taşınma işlemi bitmiş.yeni bot yakında çıkar büyük ihtimal 3 gün bedava olur.
M
MaRJiNaL ⭐ 19y
#60
Herkesin 3 gün Test ve Yeni Tema İstediğini Belirttim.

Yeni serverlara taşınma işlemi bitmiş.yeni bot yakında çıkar büyük ihtimal 3 gün bedava olur.

İnşallah deneme fırsatı verirler ve çalışmalarını herkez dener. Kullananların işdahı kabarıp direk koşar 😄 ve umarım multi client özelli ekli olur 🙄

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: