H
Heisenberg
⭐ 19y
Hayırlısı olsun =) beta versionunu 1,5 hafta kadar kullandım bazı sorunları vardı kasma yerine atla gitmeme ve stablede takılma gibi ama ücretlide bunları düzeltirler zannımca 🍺
Hayırlısı olsun =) beta versionunu 1,5 hafta kadar kullandım bazı sorunları vardı kasma yerine atla gitmeme ve stablede takılma gibi ama ücretlide bunları düzeltirler zannımca 🍺
Tamam Görünüş meselesini Konuşurum Forbannet Online olunca..Forum sistemini vBulletin veya Phpbb Yapalım diye bir öneride suncam
Arkadaşlar Ayrıca Belirteyim Bu bot Kesinllikle x33 Edit felan değil.
Tamamen kendine Özgü bir bot Neden diye sorarsanız : Bu Bot Aylık İsrobot Cracklenerek Yapılmış. Örneğin 200 Saatiniz kaldı diyor ama saatten Hiç eksilmiyor
Yani Spwrmod, x33 ile bir bağlantısı yok dolayısıyla spwr gibi günde 5 kere patlamayacak 😎 😉
Herkesin 3 gün Test ve Yeni Tema İstediğini Belirttim.
Yeni serverlara taşınma işlemi bitmiş.yeni bot yakında çıkar büyük ihtimal 3 gün bedava olur.
Log in to write a reply.
Log In