Icerige atla
Extraloob

Dünya'nın en populer 10 Kenti

· 31 Replies · 2.5K views · Page 2 / 2
Replies
C
carwen OP ⭐ 18y
#21
Exl ailesi için post önemli değil zaten,insan olması kafi..
B
#22
konuyu başka cepheleremi sürmek istemişim yoksa sadece sorumu sormuşum.. neyse önemi yok.. diğer sitelere hak versemmiki acaba.. herkese iyi geceler iyi forumlar..elveda..


Güle güle git birdahada gelme.

Süresiz banlandın.
M
Macro ⭐ 19y
#23
buda moda oldu en küçük bi tartışmada elveda bay 😄
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#24
hobaaa gereksiz saldırmışlar güzelim sana kusura bakma.

benimde yorumum istanbul 10. sırayı bile hak etmiyor yahu neresi güzel sahilden ötesi pert durumda bir gaiz mahallesi bir dudullu bir büyükçekmece tarafları halen köy hayatı yaşıyor bırakın kuzum bunları ilk 100e bile giremeyiz 2 tane mimari eskiden kalma yapı ile varmı bir tane post modern yapımız ? ben bilmiyorum varsa da yeni yapılmıştır haa bir tane post modern kültür ve sergi alanımız var.

yazacaklarım uzun olur bu aşık oldugum şehir için lakin gerçek şu ki istanbul berbat bir şehir bir de avrupayı görün sonra oturup konuşalım.
B
#25
Diğer sitelere hak versemmiki ben bunu altında çok şey ararım.
J
Journalist ⭐ 19y
#26
hobaaa gereksiz saldırmışlar güzelim sana kusura bakma.

benimde yorumum istanbul 10. sırayı bile hak etmiyor yahu neresi güzel sahilden ötesi pert durumda bir gaiz mahallesi bir dudullu bir büyükçekmece tarafları halen köy hayatı yaşıyor bırakın kuzum bunları ilk 100e bile giremeyiz 2 tane mimari eskiden kalma yapı ile varmı bir tane post modern yapımız ? ben bilmiyorum varsa da yeni yapılmıştır haa bir tane post modern kültür ve sergi alanımız var.

yazacaklarım uzun olur bu aşık oldugum şehir için lakin gerçek şu ki istanbul berbat bir şehir bir de avrupayı görün sonra oturup konuşalım.


hopbalaaa sendemi okan abi 😞
C
carwen OP ⭐ 18y
#27
Ben İstanbul'da oturmadığım için en sevdiğim ve beğendiğim şehirler arasında,yabancılar'da demek benim gibi düşünüyormuş. :l
M
Macro ⭐ 19y
#28
hobaaa gereksiz saldırmışlar güzelim sana kusura bakma.

benimde yorumum istanbul 10. sırayı bile hak etmiyor yahu neresi güzel sahilden ötesi pert durumda bir gaiz mahallesi bir dudullu bir büyükçekmece tarafları halen köy hayatı yaşıyor bırakın kuzum bunları ilk 100e bile giremeyiz 2 tane mimari eskiden kalma yapı ile varmı bir tane post modern yapımız ? ben bilmiyorum varsa da yeni yapılmıştır haa bir tane post modern kültür ve sergi alanımız var.

yazacaklarım uzun olur bu aşık oldugum şehir için lakin gerçek şu ki istanbul berbat bir şehir bir de avrupayı görün sonra oturup konuşalım.


hopbalaaa sendemi okan abi :(


söyleyiş tarzı ne kadar çok farkettiriyor. bence de istanbul Prag dan daha güzel değil
W
#29
hobaaa gereksiz saldırmışlar güzelim sana kusura bakma.

benimde yorumum istanbul 10. sırayı bile hak etmiyor yahu neresi güzel sahilden ötesi pert durumda bir gaiz mahallesi bir dudullu bir büyükçekmece tarafları halen köy hayatı yaşıyor bırakın kuzum bunları ilk 100e bile giremeyiz 2 tane mimari eskiden kalma yapı ile varmı bir tane post modern yapımız ? ben bilmiyorum varsa da yeni yapılmıştır haa bir tane post modern kültür ve sergi alanımız var.

yazacaklarım uzun olur bu aşık oldugum şehir için lakin gerçek şu ki istanbul berbat bir şehir bir de avrupayı görün sonra oturup konuşalım.


Okan abi seninle polemiğe girmek asla istemem.Lakin ''gereksiz saldırmışlar'' vs. biraz kırıcı sözler.İstanbul geri kalmış , çarpık kentleşme ile mahfolmuş vs. olabilir.Lakin sayamadığımız kadar güzellikleri var.Gelipte İstanbul'a ''İlk 10'a bile giremez'' vs. demek yanlış olur diye düşünüyorum.Sivridilli yorumlar İstanbul aşıklarını hem üzer hemde kızdırır , tmm istanbul belki süper değil ama bunu daha yumuşak bir biçimde dile getirmek lazım...

Saygılarımla ☕
C
carwen OP ⭐ 18y
#30
İnsanlara hak veririm beğenir-beğenmez sorun değil ama bu düşüncesini dile dökmesine bakarım.
Bir extra'nın yorumuna bakın birde AcSK'in. 😉
J
Journalist ⭐ 19y
#31
hobaaa gereksiz saldırmışlar güzelim sana kusura bakma.

benimde yorumum istanbul 10. sırayı bile hak etmiyor yahu neresi güzel sahilden ötesi pert durumda bir gaiz mahallesi bir dudullu bir büyükçekmece tarafları halen köy hayatı yaşıyor bırakın kuzum bunları ilk 100e bile giremeyiz 2 tane mimari eskiden kalma yapı ile varmı bir tane post modern yapımız ? ben bilmiyorum varsa da yeni yapılmıştır haa bir tane post modern kültür ve sergi alanımız var.

yazacaklarım uzun olur bu aşık oldugum şehir için lakin gerçek şu ki istanbul berbat bir şehir bir de avrupayı görün sonra oturup konuşalım.


Okan abi seninle polemiğe girmek asla istemem.Lakin ''gereksiz saldırmışlar'' vs. biraz kırıcı sözler.İstanbul geri kalmış , çarpık kentleşme ile mahfolmuş vs. olabilir.Lakin sayamadığımız kadar güzellikleri var.Gelipte İstanbul'a ''İlk 10'a bile giremez'' vs. demek yanlış olur diye düşünüyorum.

Saygılarımla ☕

+1

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: