Zor olmalı 😜
Dünyanın En Gıcık Oyunu..Adam Kasmış ya =D
· 62 Replies · 7.8K views 0 reading · Page 4 / 4
Replies
söylemem 😜
en önemli yeri orası
en gıcık yeride orası
bak yalvarıyom ama 😁 normal geçtim şero bi tavuk var orda orda eşşek cennetini boyluyo :D
olmazz bul işte çok eğlenceli orası 😄
54kere orda öldüm yapması çok zor
Log in to write a reply.
Log In