S
SleepWalkeR
⭐ 19y
yaf olmuyo windows 98 ile çalışıyormuş :S oyun simgesinin üsüne sağ tıklayıp özelliklerden uyumlulukta windows 98 ile çalıştır diom yinede açmıyo :S neyse milleti kanser edemicez demek.
yaf olmuyo windows 98 ile çalışıyormuş :S oyun simgesinin üsüne sağ tıklayıp özelliklerden uyumlulukta windows 98 ile çalıştır diom yinede açmıyo :S neyse milleti kanser edemicez demek.
Special thx to FlexiLog in to write a reply.
Log In