6 ya kdr geldim exl sekmesine basayım derken yenileye bastım oyunu baştan başlattım hay lkafa mı... 😁
Dünyada İki Kişi Bitirmiş
· 108 Yanıt · 5.6K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 6
Yanıtlar
6 neki ben kaç kere baştan başladım
19da bırakıyorum arkadaşlar yarın devam 😜
S
screamadle
⭐ 19y
puahaha 23 aşırı zor gerçekten O_O yanlarda keşke kaçıcak biyer yapsalardı sürekli hareket etmen gerekiyor >.<
puahaha 23 aşırı zor gerçekten O_O yanlarda keşke kaçıcak biyer yapsalardı sürekli hareket etmen gerekiyor >.<
sürekli hareket etsende ne fayda 😄 heryerden geliyor valla çözemedim kapattım ben inş. sen geçersin 🍿
S
StarkDrache
⭐ 19y
Oyun Bozuk.
S
screamadle
⭐ 19y
wuhuu geçtim xD
wuhuu geçtim xD
nasıllll :?
8de bıraktım
S
screamadle
⭐ 19y
uzaktan başlayıp pervanenin göbeğine doğru ilerliyorsun, 4-5 tur attım ve geçtim ama 25. bölüm çok zor =/
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
bn en çok son bölümü merak ediyorum çok bombadır heralde 😜
B
Black Rain
⭐ 19y
uzaktan başlayıp pervanenin göbeğine doğru ilerliyorsun, 4-5 tur attım ve geçtim ama 25. bölüm çok zor =/
- Resim Silinmiş.
Dünyadaki 3. Kişi olmaya İddalısın abi anlaşılan 😆
bn en çok son bölümü merak ediyorum çok bombadır heralde :P
Çabuk Msn e Gell 😊
B
BlackMarshall
⭐ 19y
8 de bıraktım gozum ağrıdı 😄
S
screamadle
⭐ 19y
- Resim Silinmiş.
elimden bu kadarı geldi kapatıyorum oyunu ^^
elimden bu kadarı geldi kapatıyorum oyunu ^^
S
StarkDrache
⭐ 19y
- Resim Silinmiş.
elimden bu kadarı geldi kapatıyorum oyunu ^^
3. Kişi Olmaya Az Kalmıştı. Kaç Saatini Aldı Acep 😁
S
screamadle
⭐ 19y
Akşam üzeri oyunu açmıştım, sonra sıkıldıkça bölüm geçmeye çalıştım. Altta hep açıktı browser ^^
10. bölüme geldim e çok zor yaw 🙄 nası geçtiniz full hareket mi edecez orda =/
S
screamadle
⭐ 19y
10. bölümü hatırlamıyorum ki lol
screamy gene oyun kabiliyetini göstermiş herif doğuştan gamer yahuu, bu topicte yerim yok kaçarım ben 😜
10. bölümü hatırlamıyorum ki lol
hani sen geçmesi imkansız diodun 2. sayfanın başında o işte 😜
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap