Icerige atla
Extraloob

Dünyada İki Kişi Bitirmiş

· 108 Yanıt · 5.6K görüntüleme · Sayfa 3 / 6
Yanıtlar
I
ironEyE ⭐ 18y
#41
6 ya kdr geldim exl sekmesine basayım derken yenileye bastım oyunu baştan başlattım hay lkafa mı... 😁
Q
Quincey ⭐ 18y
#42
6 neki ben kaç kere baştan başladım
Q
Quincey ⭐ 18y
#43
19da bırakıyorum arkadaşlar yarın devam 😜
S
screamadle ⭐ 19y
#44
puahaha 23 aşırı zor gerçekten O_O yanlarda keşke kaçıcak biyer yapsalardı sürekli hareket etmen gerekiyor >.<
Windy
Windy ⭐ 19y
#45
puahaha 23 aşırı zor gerçekten O_O yanlarda keşke kaçıcak biyer yapsalardı sürekli hareket etmen gerekiyor >.<


sürekli hareket etsende ne fayda 😄 heryerden geliyor valla çözemedim kapattım ben inş. sen geçersin 🍿
S
#46
Oyun Bozuk.
S
screamadle ⭐ 19y
#47
wuhuu geçtim xD
Windy
Windy ⭐ 19y
#48
wuhuu geçtim xD

nasıllll :?
X
XER0 ⭐ 19y
#49
8de bıraktım
S
screamadle ⭐ 19y
#50
uzaktan başlayıp pervanenin göbeğine doğru ilerliyorsun, 4-5 tur attım ve geçtim ama 25. bölüm çok zor =/
- Resim Silinmiş.
I
ironEyE ⭐ 18y
#51
bn en çok son bölümü merak ediyorum çok bombadır heralde 😜
B
Black Rain ⭐ 19y
#52
uzaktan başlayıp pervanenin göbeğine doğru ilerliyorsun, 4-5 tur attım ve geçtim ama 25. bölüm çok zor =/
- Resim Silinmiş.

Dünyadaki 3. Kişi olmaya İddalısın abi anlaşılan 😆

bn en çok son bölümü merak ediyorum çok bombadır heralde :P


Çabuk Msn e Gell 😊
B
#53
8 de bıraktım gozum ağrıdı 😄
S
screamadle ⭐ 19y
#54
- Resim Silinmiş.
elimden bu kadarı geldi kapatıyorum oyunu ^^
S
#55
- Resim Silinmiş.
elimden bu kadarı geldi kapatıyorum oyunu ^^


3. Kişi Olmaya Az Kalmıştı. Kaç Saatini Aldı Acep 😁
S
screamadle ⭐ 19y
#56
Akşam üzeri oyunu açmıştım, sonra sıkıldıkça bölüm geçmeye çalıştım. Altta hep açıktı browser ^^
I
ironEyE ⭐ 18y
#57
10. bölüme geldim e çok zor yaw 🙄 nası geçtiniz full hareket mi edecez orda =/
S
screamadle ⭐ 19y
#58
10. bölümü hatırlamıyorum ki lol
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#59
screamy gene oyun kabiliyetini göstermiş herif doğuştan gamer yahuu, bu topicte yerim yok kaçarım ben 😜
Q
Quincey ⭐ 18y
#60
10. bölümü hatırlamıyorum ki lol

hani sen geçmesi imkansız diodun 2. sayfanın başında o işte 😜

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: