Icerige atla
Extraloob

Dünyada İki Kişi Bitirmiş

· 108 Yanıt · 5.6K görüntüleme · Sayfa 2 / 6
Yanıtlar
Windy
Windy ⭐ 19y
#21
yahu 10 nasıl geçilir 2-3 deneme yaptım idrak edemeyince kapadım çıktım lol


hız ve kontrol orada en az 100 can gitti 😄 16 ya geldim
Q
Quincey ⭐ 18y
#22
16dayım manyak zor 😄
Windy
Windy ⭐ 19y
#23
16dayım manyak zor :D


hacı 18 e geçtim 16 kolaymış gene ya 😁
Q
Quincey ⭐ 18y
#24
555 kere ölüp bende geçerim bekle sen 😄
Windy
Windy ⭐ 19y
#25
oyunda sınırsız ölümü turşunu kur diye yapmamışlar dimi?

18 fazlasıyla zor gerek yok yormaya kendimi 18 de bırakıyorum..
S
Statuss OP ⭐ 18y
#26
devam etseydin
Windy
Windy ⭐ 19y
#27
21 e geçtim 🍺
S
screamadle ⭐ 19y
#28
18 çok basit gibi görünüyor ama aşırı derece zor O_O sabaha kadar yolu var nasılsa bu gece bu oyun bitmeli xP
Windy
Windy ⭐ 19y
#29
22 e geçtim

edit: hiç sanmıyorum 😁
S
screamadle ⭐ 19y
#30
waaaaahhh son 3 altın kalmıştı xD
Windy
Windy ⭐ 19y
#31
waaaaahhh son 3 altın kalmıştı xD



o bölüm çok sinir bozucu ya 😄 çok değişik taktikler denedim orda sonunda geçtim 😁 bu 22'i geçebilirmiyim bilmiyorum :?
S
Statuss OP ⭐ 18y
#32
beyler oyun sayesinde sohbet sardı sizi 😄 😄
S
screamadle ⭐ 19y
#33
Hastalıklı gibi hissediyorum kendimi lol psikopat gibi kendi kendime sesler çıkarmaya başladım tenisçileri anlar gibiyim xD
Windy
Windy ⭐ 19y
#34
+1 😄

olamaz ya son virajda spin attım 😞
Windy
Windy ⭐ 19y
#35
23 e geçtim ağlayacağım nerdeyse yaaaaa 😁

23 ü geçebilecek adam varsa extraloobda helal olsun 😱
I
ironEyE ⭐ 18y
#36
daha 1 i geçemedim yaw siz nasıl okdr ilerlediniz 😁
Q
Quincey ⭐ 18y
#37
18deyim bakalım ne olacak 😜
Q
Quincey ⭐ 18y
#38
Eyvaaaah intihar ediyorum arkadaşlar başka bir hayatta görüşmek üzere 18de 1 altın kala yandım
😁
Windy
Windy ⭐ 19y
#39
ve bıraktım arkadaşlar 23. bölümde hertürlü tattiği denememe rağmen hiçbiri işe yaramıyor doğdunuz gibi olmasada kıpırdayamıyorsunuz gerçekten zor bir oyunmuş işde 23. bölüm


- Resim Silinmiş.

ortadaki "X" her 6 saniyede bir yön değiştiriyor.Bir sağa Bir sola..


oynayan arkadaşlara başarılar inş. 30/30 yaparsınız :P
M
Midbroke ⭐ 18y
#40
Nerden biliyorsun sadece 2 kişi bitirmiş . Adam açmıştır oynamış bitirmiştir kime söyleyecek al bitirdim ben 3. yüm diye . lol .

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: