Hayır ilker hiç te öyle değil...
Aralarındaki fark
Kurtlar Vadisi; dünyanın en iğrenç, en saçma dizisi
Lost; dünyanın en iyi, en heyecan verici dizisi....
bence lost dünyanın en saçma,en gereksiz,en amaçsız dizisi.
ögrenince ne oluyor adadaki embesillere ne oldugunu ?
yani işim gücüm yok o adadaki afedersiniz "angutları" izleyecegim öyle mi ?
tamam saygı duyarım izlemene de.
mesela ben de kurtlar vadisi 'ni izlerim.
izledigim zamana sonuna kadar da deger.çok klişe olacak ama en azından türkiye hakkındaki gerçekleri az da olsa ögrenmiş oluyorsun.en azından ben öyle düşünüyorum.
kişisel fikrimce lost,tıpkı dallas gibi dünyayı etkisi altına alan,insanları iş yapmaktan alıkoyan tamamen boş bir dizi.
(yorumumda agır ithamlarda bulunmam senin ettigin laflar yüzündendir.başkalarının ilgi duydugu şeylere saygı duyman dilegiyle)