Icerige atla
Extraloob

dual build?

· 8 Yanıt · 2.5K görüntüleme
L
LADRE OP ⭐ 19y
#1
blade-glavie mi ,blade-bow mu sizce hangisi daha mantıklı ve neden?
8 Yanıt
A
Avasin ⭐ 17y
#2
Blade-Bow-Fire. Bladede Division Bleed+block ve defanslar. e blade ile yatır batırları çekersin adamı önce dellendirirsin. division stun comboları kullanırsın division tutunca direkt bowu eline alıp mavi ve sarı vuruşlar. ardından bide patlama boooooom 😊
Y
#3
Dual wepon tavsiye etmem ama illede yapıcaksan blade glavie - derim...
Y
Yukie ⭐ 19y
#4
Dual weapon çinlilere göre çok uygun değil. Fakat merak ediyorsan arkadaşların tavsiyelerine bakabilirsin
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#5
dual yapacaksan blade - glavie olsun ki tam tank char yapmis ol.
F
Fahmlugat ⭐ 18y
#6
blade glavie
nedn?=tank oldğndan olabilr 😉
P
pink3434 ⭐ 18y
#7
blade glavie
X
X_HeaveN_X ⭐ 16y
#8
blade glavie yatır batır + soul series

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: