blade-glavie mi ,blade-bow mu sizce hangisi daha mantıklı ve neden?
dual build?
· 8 Yanıt · 2.5K görüntüleme 0 okuyor
8 Yanıt
Blade-Bow-Fire. Bladede Division Bleed+block ve defanslar. e blade ile yatır batırları çekersin adamı önce dellendirirsin. division stun comboları kullanırsın division tutunca direkt bowu eline alıp mavi ve sarı vuruşlar. ardından bide patlama boooooom 😊

Y
Yalnizgezen
⭐ 19y
Dual wepon tavsiye etmem ama illede yapıcaksan blade glavie - derim...
Dual weapon çinlilere göre çok uygun değil. Fakat merak ediyorsan arkadaşların tavsiyelerine bakabilirsin
dual yapacaksan blade - glavie olsun ki tam tank char yapmis ol.
blade glavie
nedn?=tank oldğndan olabilr 😉
nedn?=tank oldğndan olabilr 😉
blade glavie
X
X_HeaveN_X
⭐ 16y
blade glavie yatır batır + soul series
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap