konuyu saptırmayalım bugün kılıçlarımı 2 yana sapladım oradan çıkartmayayım.
gelelim dövmeye bende bu sonbahar dövme yaptırmayı düşünüyorum sana tavsiyem dövmeyi terlemeyeceğin bir mevsimde yaptır güneşi ilk zamanlar görmemeli ve bünye terlememeli ayrıca yaptıracağın yazıyı biz değil senin işte budur demiş olduğun birşeyi yaptır ki uzun süre beğenesin ayrıca önce kaliteli bir hint kınası ile yaptır kadıköy veya taxim bunun için uygun mekanlar.
yaptırdıktan sonra ben fotolarımı yayınlarım senden de foto beklerim 😜
Dövme yaptırmayı düşünüyorum ...
· 42 Yanıt · 3.5K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
konuyu saptırmayalım bugün kılıçlarımı 2 yana sapladım oradan çıkartmayayım.
gelelim dövmeye bende bu sonbahar dövme yaptırmayı düşünüyorum sana tavsiyem dövmeyi terlemeyeceğin bir mevsimde yaptır güneşi ilk zamanlar görmemeli ve bünye terlememeli ayrıca yaptıracağın yazıyı biz değil senin işte budur demiş olduğun birşeyi yaptır ki uzun süre beğenesin ayrıca önce kaliteli bir hint kınası ile yaptır kadıköy veya taxim bunun için uygun mekanlar.
yaptırdıktan sonra ben fotolarımı yayınlarım senden de foto beklerim :P
Dövme bana bu haftasonu kesinlikle lazım hatun dolu bir mekana gidiyorum da 1 hafta boyunca.Gerçi buralar hep hatun ama 😁
Ayrıca Antalyadayım şu an İstanbul'da olsam mekan bol buralarda da var ama bilmiyorum işte yerlerini.Yazıya gelince Acil olduğu için stres yaptım aklıma gelmiyor bir türlü.O yüzden böyle hava atmamı sağlayacak birşey lazım. 😜
R
RockmasteR
⭐ 19y
deriye su geçio ama örnek verelm dövme warsa deri 7 kat ise en fazla 4 kata inebiliyo
deriye su geçio ama örnek verelm dövme warsa deri 7 kat ise en fazla 4 kata inebiliyo
Arkadaşlar suyun derinin kaç kat altına indiği yada başka şeyler benim için önemi yok şu an konuyla alakası da yok bunları yazmak için giriyorsanız hiç girmeyin. 👍
R
RockmasteR
⭐ 19y
diosunki gezerim abdestsiz:d
diosunki gezerim abdestsiz:d
Gezerim gezmem o benim bileceğim iş tartışma çıkarma ok 👍
R
RockmasteR
⭐ 19y
yok tartışma çıkarmıyorum ki sadece söledim rrad ol 😄
yazdırcaksan
SeViŞeLiMMi yazdır 👍
SeViŞeLiMMi yazdır 👍
P
POTATOHEAD
⭐ 18y
dayı bence yapmayın 3 aylara girdik günah yani 3 aylarda abdest siz gezmek istemezsimiz dimi 👍
biraz hevesinizi kırdım ama k.bakmayın bu dünyanın diğer tarafıda var dimi 👍
bence dövme abdesti bozmaz.Dövme yapılan yere su girmez diyorlar ama dövme olan yer terliyor su girmeyen yerden su nasıl çıkıyor ☕
sence öyle olabilir ama dövme yaptıranın abdesti kabul olmaz 😉 kınadan dövme yaptırmanı öneririm 😉
tmm arkadaşlar iyiki bir laf attım ortaya uzatmayalım bu konuyu yeter herkezden özur dilerim özellikle SakuraKenji arkadaşımızdan uzatmayalım tekrar özürdilerim herkes ten bize kalamdı din konularını tartışmak herkes in düşüncesi ve bakış açı sı farklıdır tekrar özürdilerim ne olur özrümü kabul et SakuraKenji
G
GriffinHeart
⭐ 19y
dayı bence yapmayın 3 aylara girdik günah yani 3 aylarda abdest siz gezmek istemezsimiz dimi 👍
biraz hevesinizi kırdım ama k.bakmayın bu dünyanın diğer tarafıda var dimi 👍
bence dövme abdesti bozmaz.Dövme yapılan yere su girmez diyorlar ama dövme olan yer terliyor su girmeyen yerden su nasıl çıkıyor ☕
Allahın işine bak 😆
tmm arkadaşlar iyiki bir laf attım ortaya uzatmayalım bu konuyu yeter herkezden özur dilerim özellikle SakuraKenji arkadaşımızdan uzatmayalım tekrar özürdilerim herkes ten bize kalamdı din konularını tartışmak herkes in düşüncesi ve bakış açı sı farklıdır tekrar özürdilerim ne olur özrümü kabul et SakuraKenji
Önemli değil. 👍
P
POTATOHEAD
⭐ 18y
tmm arkadaşlar iyiki bir laf attım ortaya uzatmayalım bu konuyu yeter herkezden özur dilerim özellikle SakuraKenji arkadaşımızdan uzatmayalım tekrar özürdilerim herkes ten bize kalamdı din konularını tartışmak herkes in düşüncesi ve bakış açı sı farklıdır tekrar özürdilerim ne olur özrümü kabul et SakuraKenji
😆 😆 😆 😆 😆
eXL D.Mod Sakurakenji yaz 😜 😁
Ya da "Jigsaw'ıTanıyorum" yazdır bütün hatunlar yanına gelsin Zuaha xD
Ps:Şaka bi yana bunu bizim yerimize senin karar vermen gerekir..Dövmeyi sen yaptırcan biz değil 👍
Ya da "Jigsaw'ıTanıyorum" yazdır bütün hatunlar yanına gelsin Zuaha xD
Ps:Şaka bi yana bunu bizim yerimize senin karar vermen gerekir..Dövmeyi sen yaptırcan biz değil 👍
eXL D.Mod Sakurakenji yaz 😜 😁
Ya da "Jigsaw'ıTanıyorum" yazdır bütün hatunlar yanına gelsin Zuaha xD
Ps:Şaka bi yana bunu bizim yerimize senin karar vermen gerekir..İmzayı sen yaptırcan biz değil 👍
İmza 🎅 Arkadaşın söylediği gibi sen karar ver . En iyisini sen seçersin . 👍
eXL D.Mod Sakurakenji yaz 😜 😁
Ya da "Jigsaw'ıTanıyorum" yazdır bütün hatunlar yanına gelsin Zuaha xD
Ps:Şaka bi yana bunu bizim yerimize senin karar vermen gerekir..İmzayı sen yaptırcan biz değil 👍
Ne İmzası ya.Dövem yaptıracağım.Yasin iyi misin 😆
Kararımı veriyor gibiyim ama bakalım. 🎅
J
JuNioRKinG
⭐ 19y
Yapdır kardesim bende sırtıma yapdırdım azrail resmi çekip yollarım fakat biraz acı veriyor her noktaya iğne vuruyolar neyse bence sen yazı tipi istediğin için japonca yazdır güzel olur derim ve sana şunu söylüyorum Yobaz düşüncelere inanma yok günahdır yok şudur yok budur gibi Saygılar 😘
eXL D.Mod Sakurakenji yaz 😜 😁
Ya da "Jigsaw'ıTanıyorum" yazdır bütün hatunlar yanına gelsin Zuaha xD
Ps:Şaka bi yana bunu bizim yerimize senin karar vermen gerekir..İmzayı sen yaptırcan biz değil 👍
Ne İmzası ya.Dövem yaptıracağım.Yasin iyi misin 😆
Kararımı veriyor gibiyim ama bakalım. 🎅
Anaa 😁 Rezil oldum millete 😁 Pardon Berq dövme işte anla sen onu pftt ben kaçıyım bidahada gelmiyim bu topice 😁 bb
" Hatalıysam Ara " 😁 😁
Special thx to FlexieXL D.Mod Sakurakenji yaz 😜 😁
Ya da "Jigsaw'ıTanıyorum" yazdır bütün hatunlar yanına gelsin Zuaha xD
Ps:Şaka bi yana bunu bizim yerimize senin karar vermen gerekir..Dövmeyi sen yaptırcan biz değil 👍
Keserim seni... 😜 İhihi alemsin.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap