Bu mesaj La'l rumuzlu uyeden alinti yapildiBiraz oynadım ve gerçekten zorlandım. lol'e hiç ama hiç benzemiyor (oynanış ve item dizilimi olarak daha zor) bayağı bir kafam karıştı oynarken. Botlarla oynarken bile resmen 3-7 , 5-15 gibi fena skorlar aldım 😄 Ama yavaş yavaş çözücem oyunu, oyun gerçekten sarıyor. Özellikle grafik kalitesi mükemmel.
Steam Id: http://steamcommunity.com/id/muratbicer/
Bak oyun içinde yukarıda sol üstte kitap gibi bir işaret var. Oraya tıkla
Linktede gözüktügü gibi oradan en yüksek puanlı bilgiye tiklarsan sana başlangıc itemleri, daha sonra ne alman gerektigin , skilleri hangi sirayla acman gerektigin vsvs. bilgileri gösterir sectigin heroyla ilgili.
Eyvallah kardeşim bu çok işime yarayacak 🍺