Dota2 oynayan ya da oynamış arkadaşlar var mı? Uzun süre oyunu oynayıp-oynamama arasında gittim geldim. En sonunda indirmeye karar verdim. İndirdiğime pişman olmayacağımı biliyorum 😁
Dota2 downloading..
· 21 Replies · 1.9K views 0 reading
21 Replies
Oynuyorum 😊 Dota 2 iyidir iyi.
Yardımcı olursun artık, karakterler ve item dizilimi hakkında 🍺 Oyun indiğinde nickimi buradan yazarım 🤝
Yardımcı olursun artık, karakterler ve item dizilimi hakkında 🍺 Oyun indiğinde nickimi buradan yazarım 🤝
Olurum tabiki de Dota 2 de guide sistemi var. En çok oy alan item dizilimlerine oyun içinde kendin bakabiliyorsun. Ben totalda 1300-1400 oyun atmişim dotada ama yinede bakiyorum ordan 😊
Temet Nosce
⭐ 17y
Ben de yardımcı olabilirim hacım gel gel.
Dn : skype id verirsen iyi olur botlarla atarken lazım olur
Dn : skype id verirsen iyi olur botlarla atarken lazım olur
Dota LoL'den zor oyun, güzel oyun. 2 kötü yanı var:
Oynayanı az, hedefi yok. (lig atlama vs. gibi)
Oynayanı az, hedefi yok. (lig atlama vs. gibi)
Temet Nosce
⭐ 17y
Bu mesaj Mopneet rumuzlu uyeden alinti yapildi
Lig bence saçma hacım. Zaten matching sistemi var ona göre atanıyorsun. Oynananı çok ama Türkiye'de az. Bence en iyisi de bu, Türk az redface
Dota LoL'den zor oyun, güzel oyun. 2 kötü yanı var:
Oynayanı az, hedefi yok. (lig atlama vs. gibi)
Lig bence saçma hacım. Zaten matching sistemi var ona göre atanıyorsun. Oynananı çok ama Türkiye'de az. Bence en iyisi de bu, Türk az redface
garena üzerinden dota atan varsa güzel maçlar yapabiliriz 😊
Aynen Türk az en iyisi 😊 Ama çok rus var sıkıntı orada.
ruslar türklerden daha beter ne yazıkkı xd, lolden geçeceksen dotaya ve ilk kez oynayacaksan, oynayamazsin ısrarla denemen gerek, ama yardimci olurum
"oynayamaz"dan kastım sıkılırsın
Temet Nosce
⭐ 17y
Oynayamazdan ziyade LoL"e cok zor.bir oyun hemen alisamazsin. Ama bana gore LoL den daha kalitelidir. En azindan herolar bedava.
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
Bu mesaj Clochard rumuzlu uyeden alinti yapildi
Hacım oynarken kazanınca sadece o maçı kazandığın için sevinmektense, hedeflediğin lige ulaşmak için 20 puan aldığına sevinmek bence daha keyifli. Tabii yenilince yaşadığın üzüntü de bununla doğru orantılı.
Beta'yken oynuyordum, 250k kişi oynuyordu oyunu, beta'dan çıktıktan sonra de ki 1 milyon olmuş olsun. LoL'den çok daha az oyuncusu var. 😊
Türkler az konusunda haklısın fakat, EU seçtiğin halde her maçına 1-2 Rus denk geliyor olması, Türkleri aratıyor. 😜
Bu mesaj Mopneet rumuzlu uyeden alinti yapildiDota LoL'den zor oyun, güzel oyun. 2 kötü yanı var:
Oynayanı az, hedefi yok. (lig atlama vs. gibi)
Lig bence saçma hacım. Zaten matching sistemi var ona göre atanıyorsun. Oynananı çok ama Türkiye'de az. Bence en iyisi de bu, Türk az redface
Hacım oynarken kazanınca sadece o maçı kazandığın için sevinmektense, hedeflediğin lige ulaşmak için 20 puan aldığına sevinmek bence daha keyifli. Tabii yenilince yaşadığın üzüntü de bununla doğru orantılı.
Beta'yken oynuyordum, 250k kişi oynuyordu oyunu, beta'dan çıktıktan sonra de ki 1 milyon olmuş olsun. LoL'den çok daha az oyuncusu var. 😊
Türkler az konusunda haklısın fakat, EU seçtiğin halde her maçına 1-2 Rus denk geliyor olması, Türkleri aratıyor. 😜
Temet Nosce
⭐ 17y
Zaten bu tur oyunlarda amac yok ki hacim. Dota,LoL,Hon vs. Oyuna gir kas support yada carry olarak oyna. Yen yada yenil cik. Lig olmasi da bir seyi degistirmiyor. Dota zaten bu tur oyunlarin atasi LoL un kotu yanlari Herolar parali, tamam oynadikca acabiliyorsun ama neden o zahmete girisesin ki? Master yi (adini ogrendigim.bir tek bu hero var ) cok iyi kullaniyorum mesela ama parali. Adam basmis parayi aliyor mesela.
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
emek vererek almak daha anlamlı, daha bağımlılık yapıyor, paradan kastın oyunun dengesini bozacak hiç birşey gerçek para ile alamıyorsun
Bu mesaj Mopneet rumuzlu uyeden alinti yapildi
Kardeş bir odaya 3 milyon doluşmuyon sonucta. 10 kişi oynuyorsun bu oyunu. Açıkcası ruslar bana türkleri aratmıyor ap ayrı bir tür o naletler. Bizim türklerin tek sıkıntısı mübareklerin hepsi anasının karnından carry olarak doğmuşlar. Mid e geçiyor sanarsın free farm mekanı dakika 20 adam bi kere gank gelmiyor late gameye hard carry olarak oynayacak ya :=)
Bu mesaj Clochard rumuzlu uyeden alinti yapildiBu mesaj Mopneet rumuzlu uyeden alinti yapildiDota LoL'den zor oyun, güzel oyun. 2 kötü yanı var:
Oynayanı az, hedefi yok. (lig atlama vs. gibi)
Lig bence saçma hacım. Zaten matching sistemi var ona göre atanıyorsun. Oynananı çok ama Türkiye'de az. Bence en iyisi de bu, Türk az redface
Hacım oynarken kazanınca sadece o maçı kazandığın için sevinmektense, hedeflediğin lige ulaşmak için 20 puan aldığına sevinmek bence daha keyifli. Tabii yenilince yaşadığın üzüntü de bununla doğru orantılı.
Beta'yken oynuyordum, 250k kişi oynuyordu oyunu, beta'dan çıktıktan sonra de ki 1 milyon olmuş olsun. LoL'den çok daha az oyuncusu var. 😊
Türkler az konusunda haklısın fakat, EU seçtiğin halde her maçına 1-2 Rus denk geliyor olması, Türkleri aratıyor. :P
Kardeş bir odaya 3 milyon doluşmuyon sonucta. 10 kişi oynuyorsun bu oyunu. Açıkcası ruslar bana türkleri aratmıyor ap ayrı bir tür o naletler. Bizim türklerin tek sıkıntısı mübareklerin hepsi anasının karnından carry olarak doğmuşlar. Mid e geçiyor sanarsın free farm mekanı dakika 20 adam bi kere gank gelmiyor late gameye hard carry olarak oynayacak ya :=)
valla hacım madem diğerlerinden daha iyi biliyorsun, ligini kasıp kendi seviyende ki oyuncularla da oynayabilirsin, 20. dakikaya kadar gank e de gelir
Biraz oynadım ve gerçekten zorlandım. lol'e hiç ama hiç benzemiyor (oynanış ve item dizilimi olarak daha zor) bayağı bir kafam karıştı oynarken. Botlarla oynarken bile resmen 3-7 , 5-15 gibi fena skorlar aldım 😄 Ama yavaş yavaş çözücem oyunu, oyun gerçekten sarıyor. Özellikle grafik kalitesi mükemmel.
Steam Id: http://steamcommunity.com/id/muratbicer/
Steam Id: http://steamcommunity.com/id/muratbicer/
Bu mesaj La'l rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bak oyun içinde yukarıda sol üstte kitap gibi bir işaret var. Oraya tıkla
Linktede gözüktügü gibi oradan en yüksek puanlı bilgiye tiklarsan sana başlangıc itemleri, daha sonra ne alman gerektigin , skilleri hangi sirayla acman gerektigin vsvs. bilgileri gösterir sectigin heroyla ilgili.
Biraz oynadım ve gerçekten zorlandım. lol'e hiç ama hiç benzemiyor (oynanış ve item dizilimi olarak daha zor) bayağı bir kafam karıştı oynarken. Botlarla oynarken bile resmen 3-7 , 5-15 gibi fena skorlar aldım 😄 Ama yavaş yavaş çözücem oyunu, oyun gerçekten sarıyor. Özellikle grafik kalitesi mükemmel.
Steam Id: http://steamcommunity.com/id/muratbicer/
Bak oyun içinde yukarıda sol üstte kitap gibi bir işaret var. Oraya tıkla
Linktede gözüktügü gibi oradan en yüksek puanlı bilgiye tiklarsan sana başlangıc itemleri, daha sonra ne alman gerektigin , skilleri hangi sirayla acman gerektigin vsvs. bilgileri gösterir sectigin heroyla ilgili.
Log in to write a reply.
Log In