Icerige atla
Extraloob

Dota2 downloading..

· 21 Replies · 1.9K views
B
Ben de OP ⭐ 17y
#1
Dota2 oynayan ya da oynamış arkadaşlar var mı? Uzun süre oyunu oynayıp-oynamama arasında gittim geldim. En sonunda indirmeye karar verdim. İndirdiğime pişman olmayacağımı biliyorum 😁
21 Replies
K0mpedan
K0mpedan ⭐ 13y
#2
Oynuyorum 😊 Dota 2 iyidir iyi.
B
Ben de OP ⭐ 17y
#3
Yardımcı olursun artık, karakterler ve item dizilimi hakkında 🍺 Oyun indiğinde nickimi buradan yazarım 🤝
B
Ben de OP ⭐ 17y
#4
Yardımcı olursun artık, karakterler ve item dizilimi hakkında 🍺 Oyun indiğinde nickimi buradan yazarım 🤝
K0mpedan
K0mpedan ⭐ 13y
#5
Olurum tabiki de Dota 2 de guide sistemi var. En çok oy alan item dizilimlerine oyun içinde kendin bakabiliyorsun. Ben totalda 1300-1400 oyun atmişim dotada ama yinede bakiyorum ordan 😊
Temet Nosce
#6
Ben de yardımcı olabilirim hacım gel gel.

Dn : skype id verirsen iyi olur botlarla atarken lazım olur
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#7
Dota LoL'den zor oyun, güzel oyun. 2 kötü yanı var:
Oynayanı az, hedefi yok. (lig atlama vs. gibi)
Temet Nosce
#8
Bu mesaj Mopneet rumuzlu uyeden alinti yapildi
Dota LoL'den zor oyun, güzel oyun. 2 kötü yanı var:
Oynayanı az, hedefi yok. (lig atlama vs. gibi)


Lig bence saçma hacım. Zaten matching sistemi var ona göre atanıyorsun. Oynananı çok ama Türkiye'de az. Bence en iyisi de bu, Türk az redface
T
Tubifex ⭐ 17y
#9
garena üzerinden dota atan varsa güzel maçlar yapabiliriz 😊
K0mpedan
K0mpedan ⭐ 13y
#10
Aynen Türk az en iyisi 😊 Ama çok rus var sıkıntı orada.
S
seskes ⭐ 19y
#11
ruslar türklerden daha beter ne yazıkkı xd, lolden geçeceksen dotaya ve ilk kez oynayacaksan, oynayamazsin ısrarla denemen gerek, ama yardimci olurum
S
seskes ⭐ 19y
#12
"oynayamaz"dan kastım sıkılırsın
Temet Nosce
#13
Oynayamazdan ziyade LoL"e cok zor.bir oyun hemen alisamazsin. Ama bana gore LoL den daha kalitelidir. En azindan herolar bedava.

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#14
Bu mesaj Clochard rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Mopneet rumuzlu uyeden alinti yapildi
Dota LoL'den zor oyun, güzel oyun. 2 kötü yanı var:
Oynayanı az, hedefi yok. (lig atlama vs. gibi)


Lig bence saçma hacım. Zaten matching sistemi var ona göre atanıyorsun. Oynananı çok ama Türkiye'de az. Bence en iyisi de bu, Türk az redface

Hacım oynarken kazanınca sadece o maçı kazandığın için sevinmektense, hedeflediğin lige ulaşmak için 20 puan aldığına sevinmek bence daha keyifli. Tabii yenilince yaşadığın üzüntü de bununla doğru orantılı.
Beta'yken oynuyordum, 250k kişi oynuyordu oyunu, beta'dan çıktıktan sonra de ki 1 milyon olmuş olsun. LoL'den çok daha az oyuncusu var. 😊
Türkler az konusunda haklısın fakat, EU seçtiğin halde her maçına 1-2 Rus denk geliyor olması, Türkleri aratıyor. 😜
Temet Nosce
#15
Zaten bu tur oyunlarda amac yok ki hacim. Dota,LoL,Hon vs. Oyuna gir kas support yada carry olarak oyna. Yen yada yenil cik. Lig olmasi da bir seyi degistirmiyor. Dota zaten bu tur oyunlarin atasi LoL un kotu yanlari Herolar parali, tamam oynadikca acabiliyorsun ama neden o zahmete girisesin ki? Master yi (adini ogrendigim.bir tek bu hero var ) cok iyi kullaniyorum mesela ama parali. Adam basmis parayi aliyor mesela.

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
S
seskes ⭐ 19y
#16
emek vererek almak daha anlamlı, daha bağımlılık yapıyor, paradan kastın oyunun dengesini bozacak hiç birşey gerçek para ile alamıyorsun
K0mpedan
K0mpedan ⭐ 13y
#17
Bu mesaj Mopneet rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Clochard rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Mopneet rumuzlu uyeden alinti yapildi
Dota LoL'den zor oyun, güzel oyun. 2 kötü yanı var:
Oynayanı az, hedefi yok. (lig atlama vs. gibi)


Lig bence saçma hacım. Zaten matching sistemi var ona göre atanıyorsun. Oynananı çok ama Türkiye'de az. Bence en iyisi de bu, Türk az redface

Hacım oynarken kazanınca sadece o maçı kazandığın için sevinmektense, hedeflediğin lige ulaşmak için 20 puan aldığına sevinmek bence daha keyifli. Tabii yenilince yaşadığın üzüntü de bununla doğru orantılı.
Beta'yken oynuyordum, 250k kişi oynuyordu oyunu, beta'dan çıktıktan sonra de ki 1 milyon olmuş olsun. LoL'den çok daha az oyuncusu var. 😊
Türkler az konusunda haklısın fakat, EU seçtiğin halde her maçına 1-2 Rus denk geliyor olması, Türkleri aratıyor. :P


Kardeş bir odaya 3 milyon doluşmuyon sonucta. 10 kişi oynuyorsun bu oyunu. Açıkcası ruslar bana türkleri aratmıyor ap ayrı bir tür o naletler. Bizim türklerin tek sıkıntısı mübareklerin hepsi anasının karnından carry olarak doğmuşlar. Mid e geçiyor sanarsın free farm mekanı dakika 20 adam bi kere gank gelmiyor late gameye hard carry olarak oynayacak ya :=)
S
seskes ⭐ 19y
#18
valla hacım madem diğerlerinden daha iyi biliyorsun, ligini kasıp kendi seviyende ki oyuncularla da oynayabilirsin, 20. dakikaya kadar gank e de gelir
B
Ben de OP ⭐ 17y
#19
Biraz oynadım ve gerçekten zorlandım. lol'e hiç ama hiç benzemiyor (oynanış ve item dizilimi olarak daha zor) bayağı bir kafam karıştı oynarken. Botlarla oynarken bile resmen 3-7 , 5-15 gibi fena skorlar aldım 😄 Ama yavaş yavaş çözücem oyunu, oyun gerçekten sarıyor. Özellikle grafik kalitesi mükemmel.

Steam Id: http://steamcommunity.com/id/muratbicer/
K0mpedan
K0mpedan ⭐ 13y
#20
Bu mesaj La'l rumuzlu uyeden alinti yapildi
Biraz oynadım ve gerçekten zorlandım. lol'e hiç ama hiç benzemiyor (oynanış ve item dizilimi olarak daha zor) bayağı bir kafam karıştı oynarken. Botlarla oynarken bile resmen 3-7 , 5-15 gibi fena skorlar aldım 😄 Ama yavaş yavaş çözücem oyunu, oyun gerçekten sarıyor. Özellikle grafik kalitesi mükemmel.

Steam Id: http://steamcommunity.com/id/muratbicer/



Bak oyun içinde yukarıda sol üstte kitap gibi bir işaret var. Oraya tıkla
Spoiler


Linktede gözüktügü gibi oradan en yüksek puanlı bilgiye tiklarsan sana başlangıc itemleri, daha sonra ne alman gerektigin , skilleri hangi sirayla acman gerektigin vsvs. bilgileri gösterir sectigin heroyla ilgili.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: