Icerige atla
Extraloob

Disiplin cezası alırmıyım

· 53 Yanıt · 3.4K görüntüleme · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
D
destiny ⭐ 18y
#41
ikiside adam yaralamak sonuçta ikinizde disiplin cezası alırsınız ve velileriniz çağrılır..

Mod acı söyler 😁
X
xienne ⭐ 18y
#42
dostum sen ne yapmışsın ama bence hiç bişi olmaz
H
#43
dostum sen ne yapmışsın ama bence hiç bişi olmaz

iş bitmiş.
I
Infinity ⭐ 18y
#44
uzaklaştırma verirler bence.

bizim arkadaş 1 tane tokat attı çocuga 3 gün uzaklaştırma aldı.
Mopneet
Mopneet OP ⭐ 18y
#45
uzaklaştırma verirler bence.

bizim arkadaş 1 tane tokat attı çocuga 3 gün uzaklaştırma aldı.

:S:S biz onu her zmn yapıyoruz sınıfta:S:S
S
Seppuku ⭐ 18y
#46
Bizim okulda olsa direk atarlar. Benim kavga etmeme rağmen çocukların yanda durmamdan dolayı uyarı aldım bir daha olursa vercekler tastik nameyi verecekler.. 🙄
_
_MaGiCiNe_ ⭐ 18y
#47
Shooter in dediklerine katılıyorum
C
Creative ⭐ 19y
#48
kalemi biraz daha skosaydın bari sonuçta cezanın boyutu değişmeyecek 😄 😄
Q
Quater ⭐ 18y
#49
Durumuna göre değişir mesela ben okulun başaralı öğrencilerindenim okulda bi mukkaat olunca direk müdür yardımıcılarına gidiyorum "yapma etme sen ii çocuksun" laflarından sonra muhabbet ediyoruz mesela 😄 ama kemalist in söylediği gibi kötü birisisn işler değişir
R
Romeo. ⭐ 19y
#50
Bence disiplin cezası almazsın,ayrıca yaralama şeklinde metal bir cisimle değil bu nedenle dava açılsada nefsi müdafaa içerisinde olduğundanda bişey çıkmaz.

Katılıyorum sana tek diyeceğim takma kafana 😉 Herşeyin bir ilki vardır 😊
X
XER0 ⭐ 19y
#51
Bugun okulda son ders arkadaşlarla arkada oturuyoruz hoca gec gelcekmiş laflıyorduk sınıf başkanımız yurtlu bir cocuk herkezi yerine oturtuodu bana gelince ben burada oturucam dedim gecti 5 dk sonra tekrar sinirlendi geldi beni cekti atıştık küfür falan vs sonra bana kafa attı 😞 burnum kanadı herkez beni sakınleştirmeye calısıyor sonra o onu tutanların elinden kacıp üzerime doğru gelince elimde bulunan faber kalemi omzuna sapladım 4-5 cm girdi sanırım 😞 düşerken bileğine tekme attım ayağının üzerine basamıyordu sizce disiplin cezası alırmıyım alırsam uzaklaştırmamı alırım okuldan yeni gelip direk konuyu actım lütfen bilgisi olanlar yardım etsin :((



Kurşun bir kalemi o kadar sokmayı nasıl başardın :?
F
Furina ⭐ 19y
#52
Klasiktir:

-Neden arkadaşına kalem sapladın.. (Bağırarak)
-Bana kafa attı..
-E öğretmenlerine söyleseydin.. Şimdi sende en az onun kadar suçlusun.

Hep aynı şey.. Eğer basit bi yaraysa birşey çıkmaz ama 4-5cm girmesi öyle kolay değil.Bence ikinizde uyarı alırsınız.Tekrarlanırsa çok daha ağır ceza verirler.
T
TitusPullo ⭐ 19y
#53
normalde 8 ay yersin adam yaralamaktan, daha önceden sabıkan temiz ise iyi halin ve meşrumüdafadan bu cezan 3 aya düşer

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: