ikiside adam yaralamak sonuçta ikinizde disiplin cezası alırsınız ve velileriniz çağrılır..
Mod acı söyler 😁
Disiplin cezası alırmıyım
· 53 Yanıt · 3.4K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
dostum sen ne yapmışsın ama bence hiç bişi olmaz
H
HollowDalton
⭐ 18y
dostum sen ne yapmışsın ama bence hiç bişi olmaz
iş bitmiş.
uzaklaştırma verirler bence.
bizim arkadaş 1 tane tokat attı çocuga 3 gün uzaklaştırma aldı.
bizim arkadaş 1 tane tokat attı çocuga 3 gün uzaklaştırma aldı.
uzaklaştırma verirler bence.
bizim arkadaş 1 tane tokat attı çocuga 3 gün uzaklaştırma aldı.
:S:S biz onu her zmn yapıyoruz sınıfta:S:S
Bizim okulda olsa direk atarlar. Benim kavga etmeme rağmen çocukların yanda durmamdan dolayı uyarı aldım bir daha olursa vercekler tastik nameyi verecekler.. 🙄
_
_MaGiCiNe_
⭐ 18y
Shooter in dediklerine katılıyorum
kalemi biraz daha skosaydın bari sonuçta cezanın boyutu değişmeyecek 😄 😄
Durumuna göre değişir mesela ben okulun başaralı öğrencilerindenim okulda bi mukkaat olunca direk müdür yardımıcılarına gidiyorum "yapma etme sen ii çocuksun" laflarından sonra muhabbet ediyoruz mesela 😄 ama kemalist in söylediği gibi kötü birisisn işler değişir
Bence disiplin cezası almazsın,ayrıca yaralama şeklinde metal bir cisimle değil bu nedenle dava açılsada nefsi müdafaa içerisinde olduğundanda bişey çıkmaz.
Katılıyorum sana tek diyeceğim takma kafana 😉 Herşeyin bir ilki vardır 😊
Bugun okulda son ders arkadaşlarla arkada oturuyoruz hoca gec gelcekmiş laflıyorduk sınıf başkanımız yurtlu bir cocuk herkezi yerine oturtuodu bana gelince ben burada oturucam dedim gecti 5 dk sonra tekrar sinirlendi geldi beni cekti atıştık küfür falan vs sonra bana kafa attı 😞 burnum kanadı herkez beni sakınleştirmeye calısıyor sonra o onu tutanların elinden kacıp üzerime doğru gelince elimde bulunan faber kalemi omzuna sapladım 4-5 cm girdi sanırım 😞 düşerken bileğine tekme attım ayağının üzerine basamıyordu sizce disiplin cezası alırmıyım alırsam uzaklaştırmamı alırım okuldan yeni gelip direk konuyu actım lütfen bilgisi olanlar yardım etsin :((
Kurşun bir kalemi o kadar sokmayı nasıl başardın :?
Klasiktir:
-Neden arkadaşına kalem sapladın.. (Bağırarak)
-Bana kafa attı..
-E öğretmenlerine söyleseydin.. Şimdi sende en az onun kadar suçlusun.
Hep aynı şey.. Eğer basit bi yaraysa birşey çıkmaz ama 4-5cm girmesi öyle kolay değil.Bence ikinizde uyarı alırsınız.Tekrarlanırsa çok daha ağır ceza verirler.
-Neden arkadaşına kalem sapladın.. (Bağırarak)
-Bana kafa attı..
-E öğretmenlerine söyleseydin.. Şimdi sende en az onun kadar suçlusun.
Hep aynı şey.. Eğer basit bi yaraysa birşey çıkmaz ama 4-5cm girmesi öyle kolay değil.Bence ikinizde uyarı alırsınız.Tekrarlanırsa çok daha ağır ceza verirler.
T
TitusPullo
⭐ 19y
normalde 8 ay yersin adam yaralamaktan, daha önceden sabıkan temiz ise iyi halin ve meşrumüdafadan bu cezan 3 aya düşer
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap