Icerige atla
Extraloob

Dernek yöneticileri istiklal marşını okuyamıyor.

· 8 Yanıt · 1.2K görüntüleme
8 Yanıt
T
Tarantella ⭐ 19y
#2
çok eski bi video olmasına ragmen halen her izledigimde tüylerim diken diken oluyor.
Böyle bi millete mi teslim etti cumhuriyeti Ata'm ?
bir de ordaki gülme efekti hiç uymamış..resmen aglanacak halimize gülüyoruz.. 😐
M
Mavi Reyiz ⭐ 19y
#3
küfür edicem cidden burda kafayı yedim.
S
#4
Yöneticilerimiz Neden Bizden Daha Cahil?
Peki İnsan Neden Kendinden Daha Cahili Kendini Yönetmesi İçin Seçer?
Cahillerin Çoğunlukta Olduğu Bir Toplumda Cahil Olmayanlar Ne Yapabilir ?

Vs...

Yani ; Yazık Bize.
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#5
Yazık valla yazık :evil:
Windy
Windy ⭐ 19y
#6
onların bir suçu yok. bunları o mevkilere getirenlerin suçu var 😉
X
XER0 ⭐ 19y
#7
malegoz [8 saat önce eklenmiş]
istiklal marşını bu şekilde söyleyenlerde KAYSERİ ŞEHİTLER DERNEGİ yöneticileri olacak adamlar yuh be sizlere

yorumsuz...
P
#8
Yazıklar olsun... Diğer yandan ;
onların bir suçu yok. bunları o mevkilere getirenlerin suçu var ;)

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: