Lütfen kimse komik demesin içler acısı rezalet bir durum bir de bunların kim olduğunu bilseniz küfür eder banlanırsınız diye söylemiyorum.
buyrun izleyin
http://www.akilli.tv/video/105842/guzel-insanlar-yazik-size.aspx
Dernek yöneticileri istiklal marşını okuyamıyor.
· 8 Yanıt · 1.2K görüntüleme 0 okuyor
8 Yanıt
T
Tarantella
⭐ 19y
çok eski bi video olmasına ragmen halen her izledigimde tüylerim diken diken oluyor.
Böyle bi millete mi teslim etti cumhuriyeti Ata'm ?
bir de ordaki gülme efekti hiç uymamış..resmen aglanacak halimize gülüyoruz.. 😐
Böyle bi millete mi teslim etti cumhuriyeti Ata'm ?
bir de ordaki gülme efekti hiç uymamış..resmen aglanacak halimize gülüyoruz.. 😐
M
Mavi Reyiz
⭐ 19y
küfür edicem cidden burda kafayı yedim.
S
StarkDrache
⭐ 19y
Yöneticilerimiz Neden Bizden Daha Cahil?
Peki İnsan Neden Kendinden Daha Cahili Kendini Yönetmesi İçin Seçer?
Cahillerin Çoğunlukta Olduğu Bir Toplumda Cahil Olmayanlar Ne Yapabilir ?
Vs...
Yani ; Yazık Bize.
Peki İnsan Neden Kendinden Daha Cahili Kendini Yönetmesi İçin Seçer?
Cahillerin Çoğunlukta Olduğu Bir Toplumda Cahil Olmayanlar Ne Yapabilir ?
Vs...
Yani ; Yazık Bize.
Yazık valla yazık :evil:
onların bir suçu yok. bunları o mevkilere getirenlerin suçu var 😉
malegoz [8 saat önce eklenmiş]
istiklal marşını bu şekilde söyleyenlerde KAYSERİ ŞEHİTLER DERNEGİ yöneticileri olacak adamlar yuh be sizlere
yorumsuz...
istiklal marşını bu şekilde söyleyenlerde KAYSERİ ŞEHİTLER DERNEGİ yöneticileri olacak adamlar yuh be sizlere
yorumsuz...
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Yazıklar olsun... Diğer yandan ;
onların bir suçu yok. bunları o mevkilere getirenlerin suçu var ;)
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap