Hmm Ben Dedikoducu Değilim xP
Dedikodu Kazanı :D
· 155 Yanıt · 21K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 7 / 8
Yanıtlar
fundanın eski eski dediği üyeliği Kayıt : 12 Eki 2009 miş puhahaha bizde eski sanıyoduk onu 😆 daral:
Benden önce exl yoktu cnm :p
summer4: summer7:
summer4: summer7:
bi imzama bak istersen :p
summer4: summer7:
bi imzama bak istersen :p
ahah bende arıyım koyim istersen bana gelen yorumları yada bu topice koyarım bi ara ^^ 😆
yada yazıyım dur resim cek upoad et uzun olur simdi gördükce eklenecektir.
Adith:emre benim kadar iyi olmasanda iyisin yine hadi dostum. 😆
extraloob:emree yaa emreeeee EXL'nin yükselen yeni trend'i 🙏 ❤️ 🍺
extraloob2:emre, adith haftaiçi hatırlatın sizi up yapacağım + 3 gün sonra mod oldum 🤤
extraloob3:emre yakıyorsun hacım wallahi helal olsun cnaımcım 😘
EliteTurk:Bu markayı nerde görsem Armanı Jeans C.Ronaldo olmak istiyorum,karizman yeter yürü beeee ❤️ 🤘 🙏
Daha varda yatıcam yarın bulur koyarım.. 👋
Adith:emre benim kadar iyi olmasanda iyisin yine hadi dostum. 😆
extraloob:emree yaa emreeeee EXL'nin yükselen yeni trend'i 🙏 ❤️ 🍺
extraloob2:emre, adith haftaiçi hatırlatın sizi up yapacağım + 3 gün sonra mod oldum 🤤
extraloob3:emre yakıyorsun hacım wallahi helal olsun cnaımcım 😘
EliteTurk:Bu markayı nerde görsem Armanı Jeans C.Ronaldo olmak istiyorum,karizman yeter yürü beeee ❤️ 🤘 🙏
Daha varda yatıcam yarın bulur koyarım.. 👋
Siteye yarar sağlayan pek bi şey göremedim :p
yada yazıyım dur resim cek upoad et uzun olur simdi gördükce eklenecektir.
Adith:emre benim kadar iyi olmasanda iyisin yine hadi dostum. 😆
extraloob:emree yaa emreeeee EXL'nin yükselen yeni trend'i 🙏 ❤️ 🍺
extraloob2:emre, adith haftaiçi hatırlatın sizi up yapacağım + 3 gün sonra mod oldum 🤤
extraloob3:emre yakıyorsun hacım wallahi helal olsun cnaımcım 😘
EliteTurk:Bu markayı nerde görsem Armanı Jeans C.Ronaldo olmak istiyorum,karizman yeter yürü beeee ❤️ 🤘 🙏
Daha varda yatıcam yarın bulur koyarım.. 👋
daral:
summer4: summer7:
bi imzama bak istersen :p
eekd1 daral:
Adithin modememi yokmus foruma giremiyo noob 😆
@Heather
Uzatma konuyu forum neredeyse %70+ senden nehret ediyor.
Uzatma konuyu forum neredeyse %70+ senden nehret ediyor.
JCarlsberg
⭐ 19y
yada yazıyım dur resim cek upoad et uzun olur simdi gördükce eklenecektir.
Adith:emre benim kadar iyi olmasanda iyisin yine hadi dostum. 😆
extraloob:emree yaa emreeeee EXL'nin yükselen yeni trend'i 🙏 ❤️ 🍺
extraloob2:emre, adith haftaiçi hatırlatın sizi up yapacağım + 3 gün sonra mod oldum 🤤
extraloob3:emre yakıyorsun hacım wallahi helal olsun cnaımcım 😘
EliteTurk:Bu markayı nerde görsem Armanı Jeans C.Ronaldo olmak istiyorum,karizman yeter yürü beeee ❤️ 🤘 🙏
Daha varda yatıcam yarın bulur koyarım.. 👋
extraloob2:emre, adith haftaiçi hatırlatın sizi up yapacağım + 3 gün sonra mod oldum 🤤
🙄 Coşma gülüm coşma seni destekliyen 3 5 kişi var diye coşma sen millete mal de diyer modlarda seni desteklesin o da güzel arkandayız Hacııııı.....! hey allahım ya daral:
jutenya sorunun ne benle hayırdır ?
yada yazıyım dur resim cek upoad et uzun olur simdi gördükce eklenecektir.
Adith:emre benim kadar iyi olmasanda iyisin yine hadi dostum. 😆
extraloob:emree yaa emreeeee EXL'nin yükselen yeni trend'i 🙏 ❤️ 🍺
extraloob2:emre, adith haftaiçi hatırlatın sizi up yapacağım + 3 gün sonra mod oldum 🤤
extraloob3:emre yakıyorsun hacım wallahi helal olsun cnaımcım 😘
EliteTurk:Bu markayı nerde görsem Armanı Jeans C.Ronaldo olmak istiyorum,karizman yeter yürü beeee ❤️ 🤘 🙏
Daha varda yatıcam yarın bulur koyarım.. 👋extraloob2:emre, adith haftaiçi hatırlatın sizi up yapacağım + 3 gün sonra mod oldum 🤤
🙄 Coşma gülüm coşma seni destekliyen 3 5 kişi var diye coşma sen millete mal de diyer modlarda seni desteklesin o da güzel arkandayız Hacııııı.....! hey allahım ya daral:
Al birini vur ötekini. 😗
jutenya sorunun ne benle hayırdır ?
Benlede bi sorunu var fakat hala çözemedim ☕
fare dağa küsmüş hesabı..
Altakini seviyor musun oyununu sen mi sildin adam yine hakaret ediyor Bildirecektim 😠 😠 😠 😠
ben bildiririm
JCarlsberg
⭐ 19y
Senin zekandan şüpem var sen nie kendinle konusuyorsun 2 üyelikde sana ait canın sıkılıyorsa söle pm atıcam sana
ahahah 2 üyelik banamı ait 😆
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap