Gördüklerime göre BGE(BestGirlEver) benim mesajımdan alıntı yapıp bana katıldığını belirtmiş hayret :P
15 yaşında değil miisn sen 😁
Gördüklerime göre BGE(BestGirlEver) benim mesajımdan alıntı yapıp bana katıldığını belirtmiş hayret :P
Gördüklerime göre BGE(BestGirlEver) benim mesajımdan alıntı yapıp bana katıldığını belirtmiş hayret :P
15 yaşında değil miisn sen 😁
BestGirlEver aslında BestBoyEver diyorlar :P
BestGirlEver aslında BestBoyEver diyorlar :P
aynen bende öyle bir duyum aldım 😈 😈

BestGirlEver aslında BestBoyEver diyorlar :P
aynen bende öyle bir duyum aldım 😈 😈
:P
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap