Icerige atla
Extraloob

darkBORN ile war istiyoruz

· 66 Yanıt · 11K görüntüleme · Sayfa 3 / 4
Yanıtlar
L
lol12 ⭐ 19y
#41
Evt güzel war olacaktı son anda criticala da 80 lvller geldi baya belkide kazanacaktınız ama sanırım korktun:).Eğlence olacaktı sayende hüsran oldu avril.
B
By_S3kilL ⭐ 19y
#42
Evt server ın en güzel savaşlarından biri olacaktı ama hüsran oldu gerçekten neyse hadi yine de iyi yırttınız puhahhaa Mr. Green headbang2ft9
K
kahpehayat ⭐ 19y
#43

Evt server ın en güzel savaşlarından biri olacaktı ama hüsran oldu gerçekten neyse hadi yine de iyi yırttınız puhahhaa Mr. Green headbang2ft9


bence siz iyi yıttınız bu akşam kiimin yırttığını hep berber izleyebiliriz cicim..
R
rakipsiz ⭐ 19y
#44
bence criticıl yenecekti çünkü oraya çok 80 geçmişti. bunların başında NERWAGUS çok sağlam ve çok güzel char



NERWAGUS killed Helen from dowhang south gate


heleni bile yatırdı ben pvp yi izledi
R
rakipsiz ⭐ 19y
#45
dd
K
kahpehayat ⭐ 19y
#46

bence criticıl yenecekti çünkü oraya çok 80 geçmişti. bunların başında NERWAGUS çok sağlam ve çok güzel char



NERWAGUS killed Helen from dowhang south gate


heleni bile yatırdı ben pvp yi izledi

iyi yıttılar ii kurtuldular çok ballı pez....ler
L
LaNCeLoT ⭐ 19y
#47


Evt server ın en güzel savaşlarından biri olacaktı ama hüsran oldu gerçekten neyse hadi yine de iyi yırttınız puhahhaa Mr. Green headbang2ft9


bence siz iyi yıttınız bu akşam kiimin yırttığını hep berber izleyebiliriz cicim..


Halada Utanmadan Bu Akşam geLin Diyorsunuz? Kime Güveniyorsunuz?? Kime Nerwagus'samı?? O Bi Daha O Hatayı Yapmaz! O Bidaha Kedisini Sizin Durumuna Sokmaz! Sor BakaLım AnıL'a Bi Daha Yaparmı Yapmazmı!!! Kahpecik Seni!
G
GodLeSs OP ⭐ 19y
#48



Evt server ın en güzel savaşlarından biri olacaktı ama hüsran oldu gerçekten neyse hadi yine de iyi yırttınız puhahhaa Mr. Green headbang2ft9


bence siz iyi yıttınız bu akşam kiimin yırttığını hep berber izleyebiliriz cicim..


Halada Utanmadan Bu Akşam geLin Diyorsunuz? Kime Güveniyorsunuz?? Kime Nerwagus'samı?? O Bi Daha O Hatayı Yapmaz! O Bidaha Kedisini Sizin Durumuna Sokmaz! Sor BakaLım AnıL'a Bi Daha Yaparmı Yapmazmı!!! Kahpecik Seni!


sen gel mudanyaya 1 kere hata yap hadiiii beklioz 1 gun kaldı bence şimdiden yola cık!!
L
lol12 ⭐ 19y
#49

bence criticıl yenecekti çünkü oraya çok 80 geçmişti. bunların başında NERWAGUS çok sağlam ve çok güzel char



NERWAGUS killed Helen from dowhang south gate


heleni bile yatırdı ben pvp yi izledi

Arkadaş saçmalıyorsun sanırım rüya falan görüyorsun
N
NERWAGUS ⭐ 19y
#50
WAR falan olmayacak bi kere denedik olmadı.Ben bir daha ugrasamam adam toplamayla basımı agrıtıyor:D
N
NERWAGUS ⭐ 19y
#51
ayrıca bundan sonra benim kimseyle sorunum yoktur sessiz sakin bu oyunu oynamak istiyorum hepinize ii oyunlar
L
lol12 ⭐ 19y
#52
Bela istemiyorsun ama gelip bizi buluyor bu böle bir oyun Razz
N
NERWAGUS ⭐ 19y
#53

Bela istemiyorsun ama gelip bizi buluyor bu böle bir oyun Razz


Yok artık bulamayacak extraokk
S
SherwaN ⭐ 19y
#54
Valla NERWAGUS ta yanınızda deilse kim yanınızda olur bilmiyorum... extrabeer
R
rakipsiz ⭐ 19y
#55
helen ben izledim o pvp yi yatırdı seni Twisted Evil
L
LaNCeLoT ⭐ 19y
#56
TşkLer Nerwagus TşkLer Helen... Anıl Bizde Sana Sözümüzü Verdik Sende Bize.. Artık İyi Geçinicez İnş.. KimseyLer Aramızın BozulMasını İstemem..

Eyw..
R
rakipsiz ⭐ 19y
#57
NERWAGUS çok iii adamdır herkesle ii geçinir Mr. Green



NERWAGUS rulezzzzzzzzzzzzzzzzzz
R
rakipsiz ⭐ 19y
#58
bide helen rulezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Mr. Green
S
SherwaN ⭐ 19y
#59

helen ben izledim o pvp yi yatırdı seni Twisted Evil


Yahu gaz vermeyle milleti bir birine düşürmeyle olmaz bu işler...
Çok yiyosa sen gel pvp meydanına bana pm at gelim yanına... Mr. Green
R
rakipsiz ⭐ 19y
#60
Helen ve NERWAGUS çok ii geçiniyorlar. hep öle olun. bazı kişilerede örnek olun

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: