Evt güzel war olacaktı son anda criticala da 80 lvller geldi baya belkide kazanacaktınız ama sanırım korktun:).Eğlence olacaktı sayende hüsran oldu avril.
darkBORN ile war istiyoruz
· 66 Yanıt · 11K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 4
Yanıtlar
Evt server ın en güzel savaşlarından biri olacaktı ama hüsran oldu gerçekten neyse hadi yine de iyi yırttınız puhahhaa Mr. Green headbang2ft9
K
kahpehayat
⭐ 19y
Evt server ın en güzel savaşlarından biri olacaktı ama hüsran oldu gerçekten neyse hadi yine de iyi yırttınız puhahhaa Mr. Green headbang2ft9
bence siz iyi yıttınız bu akşam kiimin yırttığını hep berber izleyebiliriz cicim..
bence criticıl yenecekti çünkü oraya çok 80 geçmişti. bunların başında NERWAGUS çok sağlam ve çok güzel char
NERWAGUS killed Helen from dowhang south gate
heleni bile yatırdı ben pvp yi izledi
NERWAGUS killed Helen from dowhang south gate
heleni bile yatırdı ben pvp yi izledi
dd
K
kahpehayat
⭐ 19y
bence criticıl yenecekti çünkü oraya çok 80 geçmişti. bunların başında NERWAGUS çok sağlam ve çok güzel char
NERWAGUS killed Helen from dowhang south gate
heleni bile yatırdı ben pvp yi izledi
iyi yıttılar ii kurtuldular çok ballı pez....ler
Evt server ın en güzel savaşlarından biri olacaktı ama hüsran oldu gerçekten neyse hadi yine de iyi yırttınız puhahhaa Mr. Green headbang2ft9
bence siz iyi yıttınız bu akşam kiimin yırttığını hep berber izleyebiliriz cicim..
Halada Utanmadan Bu Akşam geLin Diyorsunuz? Kime Güveniyorsunuz?? Kime Nerwagus'samı?? O Bi Daha O Hatayı Yapmaz! O Bidaha Kedisini Sizin Durumuna Sokmaz! Sor BakaLım AnıL'a Bi Daha Yaparmı Yapmazmı!!! Kahpecik Seni!
Evt server ın en güzel savaşlarından biri olacaktı ama hüsran oldu gerçekten neyse hadi yine de iyi yırttınız puhahhaa Mr. Green headbang2ft9
bence siz iyi yıttınız bu akşam kiimin yırttığını hep berber izleyebiliriz cicim..
Halada Utanmadan Bu Akşam geLin Diyorsunuz? Kime Güveniyorsunuz?? Kime Nerwagus'samı?? O Bi Daha O Hatayı Yapmaz! O Bidaha Kedisini Sizin Durumuna Sokmaz! Sor BakaLım AnıL'a Bi Daha Yaparmı Yapmazmı!!! Kahpecik Seni!
sen gel mudanyaya 1 kere hata yap hadiiii beklioz 1 gun kaldı bence şimdiden yola cık!!
bence criticıl yenecekti çünkü oraya çok 80 geçmişti. bunların başında NERWAGUS çok sağlam ve çok güzel char
NERWAGUS killed Helen from dowhang south gate
heleni bile yatırdı ben pvp yi izledi
Arkadaş saçmalıyorsun sanırım rüya falan görüyorsun
WAR falan olmayacak bi kere denedik olmadı.Ben bir daha ugrasamam adam toplamayla basımı agrıtıyor:D
ayrıca bundan sonra benim kimseyle sorunum yoktur sessiz sakin bu oyunu oynamak istiyorum hepinize ii oyunlar
Bela istemiyorsun ama gelip bizi buluyor bu böle bir oyun Razz
Bela istemiyorsun ama gelip bizi buluyor bu böle bir oyun Razz
Yok artık bulamayacak extraokk
Valla NERWAGUS ta yanınızda deilse kim yanınızda olur bilmiyorum... extrabeer
helen ben izledim o pvp yi yatırdı seni Twisted Evil
TşkLer Nerwagus TşkLer Helen... Anıl Bizde Sana Sözümüzü Verdik Sende Bize.. Artık İyi Geçinicez İnş.. KimseyLer Aramızın BozulMasını İstemem..
Eyw..
Eyw..
NERWAGUS çok iii adamdır herkesle ii geçinir Mr. Green
NERWAGUS rulezzzzzzzzzzzzzzzzzz
NERWAGUS rulezzzzzzzzzzzzzzzzzz
bide helen rulezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Mr. Green
helen ben izledim o pvp yi yatırdı seni Twisted Evil
Yahu gaz vermeyle milleti bir birine düşürmeyle olmaz bu işler...
Çok yiyosa sen gel pvp meydanına bana pm at gelim yanına... Mr. Green
Helen ve NERWAGUS çok ii geçiniyorlar. hep öle olun. bazı kişilerede örnek olun
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap