Icerige atla
Extraloob

darkBORN ile war istiyoruz

· 66 Yanıt · 11K görüntüleme · Sayfa 2 / 4
Yanıtlar
_
#21
Adam ı cıldırttınız ne yapsım adam bakıyo forum a Bak ya yine benim hakkımda bişiler yazmıs dio
1 susyo 2 susuyo ve en sonunda bastan cıkarttınızz ne yapsınnn
L
LaNCeLoT ⭐ 19y
#22
Lezoşşş Saksafon:) Ne Diyon Sen Kız! :)LöL Seni.. Bence Sen Adam TopLamaya Bak! Charın eLden Gitcek Sen HaLa ForumLarda Sürtüyorsun.. Hadi Canm Hadi E-5 aLalım Seni Orda İyi Adam TopLarsın Twisted Evil
_
#23

sözde charı satmışmış bide lethal yalan sölemez lethal sözünü tutar dio yürü lean ordan yalancı palavracı düzenbaz seniii nerde hani lethali satnmmıştın


olm bak söledigin laflara dikkat et

gun gelir pişman olursunn !!!!!!!!!!!!
L
LaNCeLoT ⭐ 19y
#24

sözde charı satmışmış bide lethal yalan sölemez lethal sözünü tutar dio yürü lean ordan yalancı palavracı düzenbaz seniii nerde hani lethali satnmmıştın



Abi BunLar Harbi LöL Ya ! KerizLer Sattım Ama Geri aLdım ! LöL! Okuma Yazmanız Yoksa Ben Ne Edem Charı Geri aLaLı 1.5 oLdu LöL Seni Mr. Green
G
GodLeSs OP ⭐ 19y
#25


sözde charı satmışmış bide lethal yalan sölemez lethal sözünü tutar dio yürü lean ordan yalancı palavracı düzenbaz seniii nerde hani lethali satnmmıştın


olm bak söledigin laflara dikkat et

gun gelir pişman olursunn !!!!!!!!!!!!


neden?:D
_
#26
anlamıyomusun lol GÜN GELİR DİYORUZ
eger bn bunun nedenini şimdi sölersem ne anlamı kaldı?
K
kahpehayat ⭐ 19y
#27



sözde charı satmışmış bide lethal yalan sölemez lethal sözünü tutar dio yürü lean ordan yalancı palavracı düzenbaz seniii nerde hani lethali satnmmıştın


olm bak söledigin laflara dikkat et

gun gelir pişman olursunn !!!!!!!!!!!!


neden?:D

ben pişman olucağım şeyi asla yapmam perde
D
DoNJuaN ⭐ 19y
#28
Hadi bakalım sonucları video olarak cekip atarsanız seviniriz her ikitarafada başarılar extraokk
_
#29
ben pişman olucağım şeyi asla yapmam perde

Öle mi düşünüyosun
Peki Bn yine laf ımı tekrarlamak istiyorum
GÜN GELİR GÖRÜRSÜN
KOÇum 😊
K
kahpehayat ⭐ 19y
#30

ben pişman olucağım şeyi asla yapmam perde


Öle mi düşünüyosun
Peki Bn yine laf ımı tekrarlamak istiyorum
GÜN GELİR GÖRÜRSÜN
KOÇum :)
grşrz her zman kardeş arşive al değim lafı perde
_
#31
Aldım bile merak etmeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!

Twisted Evil
_
_AvRiL_ ⭐ 19y
#32
hadiyin inş lagsız lugsuz bir savas olur da deli etmez sizi oyun basarılar iki tarafa da savasta bu arada BiG_ThieF olan awril di dimi Mr. Green
K
kahpehayat ⭐ 19y
#33

hadiyin inş lagsız lugsuz bir savas olur da deli etmez sizi oyun basarılar iki tarafa da savasta bu arada BiG_ThieF olan awril di dimi Mr. Green


hyr_DeviL__
G
GaLaHaD ⭐ 19y
#34
Hatayı en başında yapmışsınız ! Kurt Kocamış KÖPEKLERE MASKARA olmuş derler ya! Siz bu kaşarın sözünü dikkate alarak ona kıymet vermişsiniz! Söz de verilmişse artık dönüşü yoktur!

Benim anlamadıgım kaşar ve erkekliği ötmeyen bir travestinin işe yaramaz s....yle gerdeğe giren bir sürü kişi olması Very Happy

Onun erkekliği değil , arkası iş görüyor...! Erkekliğe ihtiyacınız varsa , kendinizi tatmin edecek birşey arıyorsanız bu buralarda fazlasıyla mevcuttur! Kesip göndermek olmadıgı için bi zahmet edip gelivereceksiniz! Bu kaşarınkiyle gerdeğe girmeyeceksiniz...

Akşam ola hayrola! Kim kime duma görecez...!

AwriL safe zone den dışarı attıgın anda seni indirdigim de "shock lion ile kessene" dicem... Twisted Evil sonra sana skilsiz vurup indirecem Wink İşte o zaman tam bir _AvRaT_ olacaksın Very Happy

Selametle!...
S
SherwaN ⭐ 19y
#35
Muhahahahaha Twisted Evil
_
_AvRiL_ ⭐ 19y
#36
GaLaHaD sokak Turkcen super extraokk
G
GaLaHaD ⭐ 19y
#37

GaLaHaD sokak Turkcen super extraokk

üstad isteyene her türlü! Very Happy

adam olana adam gibi... sokak çocuklarına da sokak türkçesi ile muhabbet!

Kaşarlara da kaşarKAŞIYAN muhabbeti Mr. Green

anladın sen onu Mr. Green
W
#38
_AwRiL_ Tam War Vakti Offline sın Noldu Birader Hadi Gelinde Bitirelim Şu işi
G
GaLaHaD ⭐ 19y
#39
nasıl oluyorsa burada online görünüyor!!!!

elektrikler nası kesilio anlamadım! Ortalık darkBORN kaynıyo kaşar ortalıkta yok!

SÖZÜN KAÇ PARA AWRİL???? KANIN KAÇ KURUŞ ????

Sen bu sun işte!!!!!!

VERDİĞİN SÖZÜ TUTMADIN!!!!

Selametle!...
W
#40
_AwRiL_ Wardan Kaçmak Olmadı Birader Meydan Okuyan Sensin Şimdi Niye Kaçıyosun ki

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: