le bi git sen kimsinde neyine sinir olcam :D:D geldiniz uruchide pk oldunuz ama alamadınız 47 lvl de bindim tepenize sen benden ne zaman uniq aldın ayrıca hatırlamıyorum o kadar uniqi elimden almana gücün yetmez kaç uniw var say orda yarısından çoğu ekli değil siteye şimdi uza ^^
__BrAvE__ senin buraya yazı yazarken nasıl ellerin titremiyor yahu serverin en ezik bowman charınla 2 kere pt den adam attırarak lord kestin diye adam olduysan gençlerin önünü açarız gel sen tekrar heraya bak ben _CLaSiC_ i bıraktım bol bol kestireyim böyle forumlarda aglaşma