Icerige atla
Extraloob

^^[Dabbe] .. [Dabbee] killed TG/Cerberus/Captın Ivy/Uruchi^^

· 78 Replies · 11K views · Page 3 / 4
Replies
D
Dabbee OP ⭐ 18y
#41
bi cerberus daha önüme düştü fakat video çekerken print screene basmayı unutmuşum. xD
- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.
D
Dabbee OP ⭐ 18y
#43
asdf
L
Lacivert ⭐ 18y
#44
helal olsun
D
Dabbee OP ⭐ 18y
#45
lem o kadar uniqueye kimse bişi yazmıyo x/
S
samet462 ⭐ 18y
#46
beyler itin adı KRAL_NUKER benim charım cok unıqe aldım elinden yazık sinir olup oyle isim yazdı ite
S
samet462 ⭐ 18y
#47
tabi yazmaz kimse herkesle kavgalılar türklere küfür ediyo xD
___BrAvE___ de benım char dı sattım lanet bölmden kactım
D
Dabbee OP ⭐ 18y
#48
le bi git sen kimsinde neyine sinir olcam :D:D geldiniz uruchide pk oldunuz ama alamadınız 47 lvl de bindim tepenize sen benden ne zaman uniq aldın ayrıca hatırlamıyorum o kadar uniqi elimden almana gücün yetmez kaç uniw var say orda yarısından çoğu ekli değil siteye şimdi uza ^^
K
Kai ⭐ 18y
#49
helal
K
#50
en sonunda banned yemiş bu kesen dabbe
C
Continuum ⭐ 18y
#51
İyi kardes:D dewamini isteriz
D
Dabbee OP ⭐ 18y
#52
olur xP
L
Loussaine ⭐ 18y
#54
__BrAvE__ senin buraya yazı yazarken nasıl ellerin titremiyor yahu serverin en ezik bowman charınla 2 kere pt den adam attırarak lord kestin diye adam olduysan gençlerin önünü açarız gel sen tekrar heraya bak ben _CLaSiC_ i bıraktım bol bol kestireyim böyle forumlarda aglaşma
D
Dabbee OP ⭐ 18y
#55
len olm uğraşma böle nooblarla ya ezik ezik takılsın öle
D
Dabbee OP ⭐ 18y
#56
- Resim Silinmiş.



bi yenisi daha !!!!
L
Loussaine ⭐ 18y
#58
sende ii ce piskopat adamsın bak kesme diom bu kadar sonra aglıyorlar:D bn bugün phoenix teyim Legend is Back at The Phoenix _CLaSiC_
D
Dabbee OP ⭐ 18y
#59
mertcan tg kafa düştü 😄 hadi koysana resmi xD
D
Dabbee OP ⭐ 18y
#60
en sonunda banned yemiş bu kesen dabbe

eet Dabbe banned! ama Dabbee banned değil 😄

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: