Bunu Msconfig den devre dışı bıraksam herhangi bir soruna sebeb olurmu ?
ctfmon.exe gereklimi ?
· 4 Yanıt · 1.1K görüntüleme 0 okuyor
4 Yanıt
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş YapYanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap