Icerige atla
Extraloob

CrossBow rehberi ((Cleric Bard ve Warlock yan mastery))

· 79 Yanıt · 38K görüntüleme · Sayfa 4 / 4
Yanıtlar
M
Macro OP ⭐ 19y
#61
UP Silkroad ın en zahmetli ama en çok para edecek avrupa çarının nası kasılacağını bu başlık altında anlatacağım
B
bannedddd ⭐ 19y
#62
Crossbow'dan Fast Shot ve Rapid Shot skill lerini boşa açmayın sp kaybından başka bir şey değil. 😉
C
casshern ⭐ 19y
#63
xbowu zorlayacak tek char chines bowmandir kalanı faso fiso
S
#64
Warlock/Rogue gerçekten çok feci char , ilk stunlıyo çaresiz çaresiz beklerken sinsice gelip crit çakıyo veya xbowla uzaktan tekte alıyo ^^
M
Macro OP ⭐ 19y
#65
Youtube da rogue warlock yazın ilk video çok harika
C
CooL ⭐ 18y
#66
Yapılandırma için tşkler ama hala karar weremedim 20 lwl oldum clerickmi açsam bardmı ben daha çok pwp de ve unuquelerde iyi olmak isterim sizce hangisi sence hangisi macrocheck bide daha çok başkalarına değil önce bana faydası hangisinin olur dahaçok
M
Macro OP ⭐ 19y
#67
Yapılandırma için tşkler ama hala karar weremedim 20 lwl oldum clerickmi açsam bardmı ben daha çok pwp de ve unuquelerde iyi olmak isterim sizce hangisi sence hangisi macrocheck bide daha çok başkalarına değil önce bana faydası hangisinin olur dahaçok


Bard la 90 ol daha sonra sana en çok faydası Warlock un olur bardı kapar warlock açarsın ?!!!!!!... Cleric ise uzun savaş meselesidir rogue un PvP si 5 saniyeyi geçmez ama yeni serverlerde kolay kasmak için Cleric açılabilir
B
bannedddd ⭐ 19y
#68
Yapılandırma için tşkler ama hala karar weremedim 20 lwl oldum clerickmi açsam bardmı ben daha çok pwp de ve unuquelerde iyi olmak isterim sizce hangisi sence hangisi macrocheck bide daha çok başkalarına değil önce bana faydası hangisinin olur dahaçok

Biraz geç yanıt veriyorum ama kesinlikle 90'a kadar bard açmalısın. Ben 70'e kadar cleric gittim ve sonra bard'a döndüm. Şu an 84lvl ve deli gibi kasıyor bard ile. Noise ve speed hızlı kasmadaki en önemli etkenler. Kesinlikle ve kesinlikle bard aç, 90'da cleric ya da warlock'a dönersin.
I
iloman ⭐ 18y
#69
çok teşekkürler yeni xbow açtım çok faydalı olcak bi rehber eline emeğine sağlık
X
XER0 ⭐ 19y
#70
Bence crossbowu en çok chin bow zorlar ^^
C
cokatam ⭐ 19y
#71
güzel paylaşım saol
I
iloman ⭐ 18y
#72
bende xbow oynuyorum 42 lv çok zevkli bir char.. şu fast shot mu ne var ya çok az vuran onu 20e kadar kullanmak çok mantıklı ancak 20den sonrada kullanılacak yerler var :d ben arkadaşlarımı kasarken kullanıyorum çok seri oluyo ve eventlarda wizardları kesiyorum o skille çok komik oluyo 😄
A
alişş ⭐ 19y
#73
Benim çarım Rogue-Dagger-Warlock ... Warlockta DOT ları açmamızın str olmamıza rağmen ne işimize yarıyacak hiç denemedim.. STR - iNT ile bir alakası yok mu?
_
#74
eline sağlık güzel olmuş
K
kwot ⭐ 16y
#75
xbow skill resmi hatalı tekrar koyarsanız sevinirim.
4
4everVIP ⭐ 16y
#76
Cok guzel bır rehber olmus ama bence oyunu en saglam damage veren charı rog/war bana göre....
H
HalilAtik ⭐ 17y
#77
Kardeşim Ben Şimdi 200k sp kastım 300-400k'ya kadar kasmayı pLanlıyorum ama skilleri hiç açmadım. Crossbow'un hangi skilleri bana ne gibi fayda sağlayabiLir bu konu hakkında yardım Lazım.. Acil yazarsanız sevinirim 😊
H
HalilAtik ⭐ 17y
#78
Adminnn yardım edecek biri yok mu yaa ???

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: