UP Silkroad ın en zahmetli ama en çok para edecek avrupa çarının nası kasılacağını bu başlık altında anlatacağım
CrossBow rehberi ((Cleric Bard ve Warlock yan mastery))
· 79 Yanıt · 38K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 4 / 4
Yanıtlar
Crossbow'dan Fast Shot ve Rapid Shot skill lerini boşa açmayın sp kaybından başka bir şey değil. 😉
xbowu zorlayacak tek char chines bowmandir kalanı faso fiso
S
SagittariuS
⭐ 19y
Warlock/Rogue gerçekten çok feci char , ilk stunlıyo çaresiz çaresiz beklerken sinsice gelip crit çakıyo veya xbowla uzaktan tekte alıyo ^^
Youtube da rogue warlock yazın ilk video çok harika
Yapılandırma için tşkler ama hala karar weremedim 20 lwl oldum clerickmi açsam bardmı ben daha çok pwp de ve unuquelerde iyi olmak isterim sizce hangisi sence hangisi macrocheck bide daha çok başkalarına değil önce bana faydası hangisinin olur dahaçok
Yapılandırma için tşkler ama hala karar weremedim 20 lwl oldum clerickmi açsam bardmı ben daha çok pwp de ve unuquelerde iyi olmak isterim sizce hangisi sence hangisi macrocheck bide daha çok başkalarına değil önce bana faydası hangisinin olur dahaçok
Bard la 90 ol daha sonra sana en çok faydası Warlock un olur bardı kapar warlock açarsın ?!!!!!!... Cleric ise uzun savaş meselesidir rogue un PvP si 5 saniyeyi geçmez ama yeni serverlerde kolay kasmak için Cleric açılabilir
Yapılandırma için tşkler ama hala karar weremedim 20 lwl oldum clerickmi açsam bardmı ben daha çok pwp de ve unuquelerde iyi olmak isterim sizce hangisi sence hangisi macrocheck bide daha çok başkalarına değil önce bana faydası hangisinin olur dahaçok
Biraz geç yanıt veriyorum ama kesinlikle 90'a kadar bard açmalısın. Ben 70'e kadar cleric gittim ve sonra bard'a döndüm. Şu an 84lvl ve deli gibi kasıyor bard ile. Noise ve speed hızlı kasmadaki en önemli etkenler. Kesinlikle ve kesinlikle bard aç, 90'da cleric ya da warlock'a dönersin.
çok teşekkürler yeni xbow açtım çok faydalı olcak bi rehber eline emeğine sağlık
Bence crossbowu en çok chin bow zorlar ^^
güzel paylaşım saol
bende xbow oynuyorum 42 lv çok zevkli bir char.. şu fast shot mu ne var ya çok az vuran onu 20e kadar kullanmak çok mantıklı ancak 20den sonrada kullanılacak yerler var :d ben arkadaşlarımı kasarken kullanıyorum çok seri oluyo ve eventlarda wizardları kesiyorum o skille çok komik oluyo 😄
Benim çarım Rogue-Dagger-Warlock ... Warlockta DOT ları açmamızın str olmamıza rağmen ne işimize yarıyacak hiç denemedim.. STR - iNT ile bir alakası yok mu?
_
_MooN_LighT_
⭐ 17y
eline sağlık güzel olmuş
xbow skill resmi hatalı tekrar koyarsanız sevinirim.
Cok guzel bır rehber olmus ama bence oyunu en saglam damage veren charı rog/war bana göre....
Kardeşim Ben Şimdi 200k sp kastım 300-400k'ya kadar kasmayı pLanlıyorum ama skilleri hiç açmadım. Crossbow'un hangi skilleri bana ne gibi fayda sağlayabiLir bu konu hakkında yardım Lazım.. Acil yazarsanız sevinirim 😊
Adminnn yardım edecek biri yok mu yaa ???
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap