Herkes bi yorum yapmış,skillerin ne işe yaradığını yazıp kararı arkadaşımıza bırakmanız bence daha güzel olurdu.
Rogue+Cleric güzel bi yapılandırma olabilir.Kullanabileceğin skilleri sana anlatayım.Karar senin...
Saldırı skili olarak Rogue skillerini kullancağın için bu bölümü pas geçiyorum.
Cleric mastery skillerinden kendine basabileceklerin ve faydasını göreceğin,silah değiştirince kaybolmayacak skiller ise şunlar:
Bless Spell : 45 saniye boyunca fiziksel ve magical defans sağlar.Giant ya da party moblarda çok işe yarar.
Recovery Division: 300 saniye boyunca belli aralıklarla kendine can basarsın.Crossbow extreme açıkken çok işine yaracağını düşünüyorum.
Light armor giyersen 6str,6 int cleric passive'ten gelir.Bunun yanında light armor giyerek Cleric'in phy ve mag. defans veren pasive skillerini de açarsan sanırım güzel olacaktır.
Karar senin
İyi forumlar..
Crossbow Açtım Ama...
· 26 Yanıt · 4.5K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Adem yine yanlış yazmışsın 😊
nyse Cleric barda göre çok daha önemli bi builddir sadığın dedği gibi warrior açmak en iyisi ama SP yüreğiniz dayanmaz.
Clericde SADECE üzerinizde kalıcak bufflar 45 SN Bless Spell, 5 dakika Holy Word serisi , 5 dakika recovery division. Bunlar bardın sağladığı hızlı koşma skili dediğiniz Moving March serisi ve Noise dan daha etkilidir.
Örneğin Zombi Hour yediğinizde pot basarsanız HP nizden basılan HP potu kadar iner ve Hp niz 1de sabitlenir. oysaki Recovery division veya Healing Cycle gibi skiller ile Hp nizi zombi varken bile arttırrabilirsinz. 2snde skillin lvlına göre o kadar HP verir 5dk boyunca.
Ve şunu unutmayınki rogue açmış birisi Yüksek DPS verebilmek için her zaman defansından hpsinden ödün vermek zorundadır. ama bu dezavantajlerı clericle bir nebze olsun ekarte edebilirsiniz..
Not. Passive skilleri sadece cleric rod varken işe yarar.
nyse Cleric barda göre çok daha önemli bi builddir sadığın dedği gibi warrior açmak en iyisi ama SP yüreğiniz dayanmaz.
Clericde SADECE üzerinizde kalıcak bufflar 45 SN Bless Spell, 5 dakika Holy Word serisi , 5 dakika recovery division. Bunlar bardın sağladığı hızlı koşma skili dediğiniz Moving March serisi ve Noise dan daha etkilidir.
Örneğin Zombi Hour yediğinizde pot basarsanız HP nizden basılan HP potu kadar iner ve Hp niz 1de sabitlenir. oysaki Recovery division veya Healing Cycle gibi skiller ile Hp nizi zombi varken bile arttırrabilirsinz. 2snde skillin lvlına göre o kadar HP verir 5dk boyunca.
Ve şunu unutmayınki rogue açmış birisi Yüksek DPS verebilmek için her zaman defansından hpsinden ödün vermek zorundadır. ama bu dezavantajlerı clericle bir nebze olsun ekarte edebilirsiniz..
Not. Passive skilleri sadece cleric rod varken işe yarar.
bence warior ac yanına rouge un ii bi farmdan sonra hem xbow hem dageer hem 2hs hem 1hs hemde dual axe kullanabilirisn ki bence silhlari ark arkaya ii deistrip ii kombo yaaprsan da cok saglam olursun
www.nivlam.com/euro/ bi spleri hesaplarsan neden öyle yazdığımı anlarsın...
bence warior ac yanına rouge un ii bi farmdan sonra hem xbow hem dageer hem 2hs hem 1hs hemde dual axe kullanabilirisn ki bence silhlari ark arkaya ii deistrip ii kombo yaaprsan da cok saglam olursun
Evet Sana Katılıyorum Hem Rague hem warrior acarsan muhtesem olur charın two swordla pvp zevkını yasarsın crossbowla unıq zevkı kahvekeyfi
bence sen crossbow ol ilerde daggerıda (+60) uplarsın ve cleric ol bende 49 lvl bi çar war ve tabi ben daggerım ama blessspel we recovry serisi çok işine yarar pot süresi yüzünden 3. kişide ölebilirsin ki bu kişi senin 10 lvl altın bile olabilir bu skilli kullanınca öldürmesi zorlaşır.ama yinede sana kalmış ama o noise skillini bot kullanamıyo bunuda unutma ?!!!!!!! hızlı koşmayıda npcden alırsan çok sağlam olur.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap