Arkadaslar crack botu ındırdım Sbot sayfası geldı.Fakat bundan sonra ne yapacagım.Asıl sitesinden kayıt olmaya gerek varmı neler yapmalıyım arkaslar acıl lazım
anlasılır dılde anlatırsanız çok makbule geçer saolun
Crack Botu indirdim ama ??
· 3 Yanıt · 1.9K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
ayarları yapıp giriş yapıyorsun sadece
Arkadaslar crack botu ındırdım Sbot sayfası geldı.Fakat bundan sonra ne yapacagım.Asıl sitesinden kayıt olmaya gerek varmı neler yapmalıyım arkaslar acıl lazım
anlasılır dılde anlatırsanız çok makbule geçer saolun
Sadece kayıt olmaklada bitmiyor . Bot üyeliğde alman lazım .
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap