Ben cold glaiveyim 53 lvlda 58lik nukeri kesebiliyorum. Fakat aynı lvlımda fire glaive beni Kesebiliyor ama aynı 58lik nuker de fire glaiveyi kesebiliyor şimdi hangisi daha iyi 😁 olay taş kağıt makasa döndü ama ben de karar veremedim
Cold // Fire Seçim..
· 14 Yanıt · 1.5K görüntüleme 0 okuyor
14 Yanıt
N
NighTwaLkeR
⭐ 19y
fire 👍
o itemlerden dolayı normalde ((bu şartlarda fire glavie in sadece fire cold glavie in sadeece cold açtığını düşünüyoruz))
fire glavie in nukerı yenmesi
senin fire glavie yenmen
nukerın da seni yenmesi((bu bölüm belli olmaz))
yada şöyle diyim normalde sen o nukerı yeniyosan fire glavie in havada karada yenmesi gerekir yani fark sizlerin itemlerinde şansında vesaire
Private serverde dediklerim geçerli değildir
fire glavie in nukerı yenmesi
senin fire glavie yenmen
nukerın da seni yenmesi((bu bölüm belli olmaz))
yada şöyle diyim normalde sen o nukerı yeniyosan fire glavie in havada karada yenmesi gerekir yani fark sizlerin itemlerinde şansında vesaire
Private serverde dediklerim geçerli değildir
yanlış anladın fire glaive beni kesebiliyor ben nukeri kesebiliyorum nuker de fireyi kesebiliyor
glavie de cold olmak kadar mantıksız başka bişey yok sanırım
yanlış anladın fire glaive beni kesebiliyor ben nukeri kesebiliyorum nuker de fireyi kesebiliyor
işte normal de onun tersi olmaslı sen fire glavie i keseceksin / nuker da seni kesecek /fire glavie de nukerı
olay yapılandırmadan dolayı olmuyo burada itemlerden dolayı böyle
olabilir.. sro zaten yapılandırmadan çok item oyunu.
yanlış anladın fire glaive beni kesebiliyor ben nukeri kesebiliyorum nuker de fireyi kesebiliyor
işte normal de onun tersi olmaslı sen fire glavie i keseceksin / nuker da seni kesecek /fire glavie de nukerı
olay yapılandırmadan dolayı olmuyo burada itemlerden dolayı böyle
katılıyorum ecsro abartı bu arada sen mod ol artık ya burası senden soruluyo 😉
Aynen Fire Glavierin İtemleri full str 5 ise seninkilerde full int 5 ise Nukerinkilerde Full int3 str 3 ise Aynen Senin dediin Olay Olur xD
yanlış anladın fire glaive beni kesebiliyor ben nukeri kesebiliyorum nuker de fireyi kesebiliyor
işte normal de onun tersi olmaslı sen fire glavie i keseceksin / nuker da seni kesecek /fire glavie de nukerı
olay yapılandırmadan dolayı olmuyo burada itemlerden dolayı böyle
katılıyorum ecsro abartı bu arada sen mod ol artık ya burası senden soruluyo ;)
inşallah o da olur bi gün, yakında canlı destek hattı kuracam Character yapılandırma için 😁
glavie de cold olmak kadar mantıksız başka bişey yok sanırım
Okan abi görmesin 4235 yıl ban yersin. 😁 😁
glavie de cold olmak kadar mantıksız başka bişey yok sanırım
Okan abi görmesin 4235 yıl ban yersin. 😁 😁
onun o yapılandırmayı yaptığı zamanla şu an arasında himalayalar kadar fark var o da fire olmalı der bence 😄
glavie de cold olmak kadar mantıksız başka bişey yok sanırım
Okan abi görmesin 4235 yıl ban yersin. 😁 😁
onun o yapılandırmayı yaptığı zamanla şu an arasında himalayalar kadar fark var o da fire olmalı der bence :D
Hııı emin ol... 😁 😁
işin geyik tarafı o ban da banlamaz heralde çünkü herkesin görüşü farklı herkes aynı düşüncede olsaydı hiç bi paylaşım olmazd burda :D:D ben de çok felsefe yapmaya başladım bu aralar :D:D
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap